Event date | 30.10.2024 r. |
Form of training, place | online platform MS Teams |
Duration of the event | 12:00 – 14:00 CET |
Participants | university staff, academic staff |
Thematic category | webinar, training |
Transform4Europe Alliance invites to participate in Professional Development online training (webinars) to develop the competencies of T4EU universities academic and non-academic employees. The training sessions will take place from October to November. The webinars will be held in English.
As part of the Transform4Europe project, training will be organized titled: Digital Technology as An Enhancement Tool in Student-Centered Collaborative Learning
Senior Lecturer: Andreja Klančar, PhD (The University of Primorska)
The webinar will present how digital tools can be used to promote students’ collaboration and active learning. It will highlight the process of planning activities and selecting appropriate digital tools to achieve learning objectives that support teamwork, increase student engagement and promote self-regulated learning.
Planowana data wydarzenia | 30.10.2024 r. |
Forma szkolenia, miejsce | online platforma MS Teams |
czas trwania | 12:00 – 14:00 CET |
Uczestnicy szkolenia | kadra uczelni, nauczyciele akademiccy |
Kategoria tematyczna | wykłady, webinar, szkolenia |
Transform4Europe Alliance zaprasza do udziału w szkoleniach online dotyczących rozwoju zawodowego (webinaria), których celem jest rozwój kompetencji pracowników akademickich i nieakademickich uniwersytetów T4EU. Szkolenia będą odbywać się od października do listopada. Webinaria będą prowadzone w języku angielskim.
Prowadzący: starszy wykłądowca, dr Andreja Klančar (Uniwersytet w Primorsku)
W ramach projektu Transform4Erope organizowane będzie szkolenie pn.: Technologia cyfrowa jako narzędzie wspomagające w uczeniu się opartym na współpracy i skupionym na uczniu.
Webinarium pokaże, jak można używać narzędzi cyfrowych, aby promować współpracę i aktywne uczenie się uczniów. Podkreśli proces planowania zajęć i wybierania odpowiednich narzędzi cyfrowych, aby osiągnąć cele edukacyjne, które wspierają pracę zespołową, zwiększają zaangażowanie uczniów i promują samoregulowane uczenie się.