Drodzy Studenci,
w nawiązaniu do komunikatu JM prof. dr. hab. Ryszarda Koziołka, z dnia 11 marca 2020 r. dotyczącego pracy dziekanatów związanej z rozliczeniem studentów, informuję, że kontakt bezpośredni powinien zostać ograniczony do minimum – rozliczenie sesji zimowej będzie się odbywać tylko na podstawie wpisów do USOSweb, bez konieczności oddawania indeksów – w terminie do 10 kwietnia br.
W razie braków wpisanych ocen do systemu USOSweb, proszę mailowo zgłaszać problem Dyrektorom Kierunków.
Nie wymagane są także podania o przedłużenie sesji zimowej.
Wszystkie podania i wnioski w innych sprawach należy kierować drogą mailową zgodnie ze wzorami (https://us.edu.pl/wydzial/wns/sprawy-studenckie/wzory-dokumentow/) w zależności od tego, czego dotyczy pismo do:
– Promotorów w sprawach związanych z dyplomowaniem,
– Dyrektorów Kierunków w sprawach związanych z dydaktyką,
– Koordynatorów Modułów w sprawach związanych z zaliczeniami,
– Pełnomocników ds. Studenckich w innych sprawach,
– Dziekanatów (pisma adresowane do Prodziekan ds. Kształcenia i Studentów).
Prodziekan ds. Kształcenia i Studentów
dr Małgorzata Tyrybon