Przejdź do treści

Uniwersytet Śląski w Katowicach

Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych

Zapisy na wydarzenia podczas Święta Liczby Pi

Zapisy na wydarzenia:

  • odbywające się poprzez platformę Zoom (wykłady i warsztaty),
  • quiz “Jest pytanie, jest odpowiedź”
  • Pilionerzy

rozpoczną się w piątek 27 listopada 2020 o godzinie 13:00.

Przypominamy, że część wykładów (w tym wykład inauguracyjny) będą także transmitowane przez YouTube.

Regulamin Święta Liczby Pi

  1. Święto Liczby Pi jest wydarzeniem odbywającym się cyklicznie i mającym na celu popularyzowanie nauk ścisłych i technicznych. W jego trakcie odbywają się liczne wykłady, warsztaty i pokazy.
  2. Celem Święta jest przede wszystkim popularyzacja nauk ścisłych i technicznych, pobudzanie młodzieży i nie tylko do zainteresowania nauką poprzez inspirowanie ciekawości poznawczej, ale także przedstawienie uczestnikom możliwości studiowania na różnych kierunkach oferowanych przez Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych Uniwersytetu Śląskiego.
  3. XIV Święto Liczby Pi odbędzie się 8 grudnia 2020 roku z wykorzystaniem narzędzi do komunikacji poprzez Internet (platformy Zoom, MS Teams, Google Meet, YouTube, Facebook, strony internetowej swietopi.us.edu.pl).
  4. Wszystkie wykłady, warsztaty pokazy realizowane on-line, poza zabawami „Pilionerzy” i „Jest pytanie, jest odpowiedź” będą realizowane poprzez platformę Zoom. „Pilionerzy” odbędą się z wykorzystaniem platformy Google Meet, a „Jest pytanie, jest odpowiedź” za pomocą MS Teams.
  5. Poza wydarzeniami realizowanymi on-line w trakcie trwania Święta w mediach społecznościowych (m.in. na stronie internetowej swietopi.us.edu.pl oraz na Facebook’u) zostaną umieszczone filmy i inne materiały związane z Świętem.
  6. Zajęcia, które odbędą się poprzez platformę Zoom będą transmitowane za pośrednictwem kanału na YouTube (poprzez strony: https://www.youtube.com/telewizjaus oraz https://www.youtube.com/UniwersytetSlaski).
  7. Udział w wydarzeniach (w tym wykładach i warsztatach), które będą się odbywały za pośrednictwem platform Zoom, MS Teams i Google Meet wymagają wcześniejszych zapisów, w tym zaakceptowania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przebiegu procesu rejestracji i udziału w wydarzeniach.
  8. Wydarzenia transmitowane za pomocą kanałów YouTube, Facebook’a i stronę internetową swietopi.us.edu.pl oraz filmy i inne materiały umieszczone w tych mediach będą ogólnodostępne i nie wymagają rejestracji (w tym podawania danych osobowych).
  9. Biorąc udział w wydarzeniach poprzez platformę Zoom uczestnicy powinni mieć wyłączone kamery. Uczestnicy tych wydarzeń zarejestrowani przez szkoły logują się wpisując nazwę szkoły, zaś osoby rejestrujące się indywidualnie logują się z wykorzystaniem otrzymanego wcześniej od organizatorów indywidualnego nick’a (nie za pomocą pełnego imienia i nazwiska).
  10. Organizatorzy nie pokrywają kosztów połączeń internetowych ani korzystania z łącz internetowych niezbędnych do uczestnictwa w wydzarzeniach.
  11. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odwołania wydarzenia lub jego części z przyczyn niezależnych od siebie.

return to top