Przejdź do treści

Uniwersytet Śląski w Katowicach

  • Polski
  • English
Instytut Pedagogiki

Monika Frania i Fernando Correia o OCL we wspólnym artykule

19.01.2022 - 21:52 aktualizacja 19.01.2022 - 21:52
Redakcja: tomaszhuk

Zachęcamy do zapoznania się z najnowszym artykułem naukowym „Interpersonal Competences and Attitude to Online Collaborative Learning (OCL) among Future Pedagogues and Educators—A Polish and Portuguese Perspective, który ukazał się w styczniu na łamach czasopisma „Education Sciences” (80pkt. wg listy MEiN). Tekst prezentuje perspektywę polską i portugalską dotyczącą poziomu kompetencji interpersonalnych osób przygotowujących się do zawodu edukatora i pedagoga oraz opinię respondentów na temat uczenia się we współpracy w środowisku online.  Autorami są dr Monika Frania z Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz dr Fernando Luís de Sousa Correia z Universidade da Madeira w Funchal. Publikacja jest owocem współpracy między badaczami kontynuowanej od 2018 roku.

Artykuł dostępny jest w formule Open Access pod adresem https://www.mdpi.com/1434046

return to top