Universidade Católica Portuguesa, we współpracy z sojuszem Transform4Europe, w dniach 20–30 stycznia organizuje cztery sesje warsztatowe online na temat innowacji pedagogicznych, aktywnego uczenia się i tzw. service-learning czyli uczenia przez zaangażowanie społeczne.
Organizowane warsztaty mają na celu stworzenie warunków do refleksji i dzielenia się wiedzą na temat innowacji pedagogicznych w szkolnictwie wyższym, rzucając wyzwanie wykładowcom i badaczom z grona T4EU do wdrażania nowych praktyk w nauczaniu. Termin rejestracji na warsztaty upływa 15 stycznia 2025 r. Link do rejestracji:
forms.office.com/e/hTDQ7Q1kJe.
Szczegółowy program wydarzenia:
- Studenci, wykładowcy i działanie: Service-learning jako promotor zaangażowania publicznego
20 stycznia | 14:00-16:00 (GMT)
Koordynatorzy:
Fernanda Penela Quinteros | Pontificia Universidad Católica de Chile
Rocio Fontana Venegas | Pontificia Universidad Católica de Chile
Chantal Jouannet Valderrama| Pontificia Universidad Católica de Chile
- Dlaczego aktywne nauczanie
21 stycznia | 10:00-12:00 (GMT)
Koordynator:
Joana Mata Pereira | Universidade Católica Portuguesa
- Czy wykłady mogą być innowacyjne?
22 stycznia | 13:00-15:00 (GMT)
Koordynator:
Diana Soares | Universidade Católica Portuguesa
- Refleksja jako oś poprzeczna w service-learning
23 stycznia | 16:00-18:00 (GMT)
Koordynatorzy:
Fernanda Penela Quinteros | Pontificia Universidad Católica de Chile
Rocio Fontana Venegas | Pontificia Universidad Católica de Chile
Chantal Jouannet Valderrama| Pontificia Universidad Católica de Chile
W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z warsztatami prosimy o kontakt pod adresem t4eu@ucp.pt.
Opisy poszczególnych warsztatów znajdują się na stronie transform4europe.pl.