Przejdź do treści

Uniwersytet Śląski w Katowicach

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

Danuta Gabryś-Barker (red.), Ryszard Kalamarz (red.): Komunikacja, interakcja i emocje w procesie kształcenia językowego z perspektywy ucznia, nauczyciela i badacza

10.10.2025 - 14:07 aktualizacja 20.10.2025 - 14:07
Redakcja: ligiadziadas
okładka książki
okładka książki: Komunikacja, interakcja i emocje w procesie kształcenia językowego...

Komunikacja, interakcja i emocje w procesie kształcenia językowego z perspektywy ucznia, nauczyciela i badacza

Danuta Gabryś-Barker (red.), Uniwersytet Śląski w Katowicach https://orcid.org/0000-0003-0626-0703

Ryszard Kalamarz (red.), Uniwersytet Śląski w Katowicach https://orcid.org/0000-0003-2198-6334

Monografia jest poświęcona kluczowemu i wciąż aktualnemu tematowi w dziedzinie współczesnej glottodydaktyki – komunikacji podczas lekcji języków obcych oraz związanym z nią emocjom. Zawiera artykuły prezentujące autorskie wyniki badań, a także dotyczące metodologii badań w zakresie rozwijania kompetencji komunikacyjnych i zarządzania emocjami w procesie nauczania języków. Publikacja obejmuje również teksty przedstawiające sprawdzone praktyki dydaktyczne oraz analizy podręczników do nauki języków obcych. Zebrane opracowania oferują interesujące perspektywy badawcze i różnorodne podejścia glottodydaktyczne, będąc cennym źródłem inspiracji dla studentów metodyki, nauczycieli praktyków oraz badaczy zajmujących się edukacją językową.

Pobierz bezpłatnie pod adresem: https://doi.org/10.31261/PN.4252

return to top