Do głównych zadań Ambasadora Dostępności należy pomoc studentom we wszelkich problemach, a w szczególności:
- potrzebującym wsparcia (w tym w kryzysie), mediacji w grupie rówieśniczej lub z pracownikiem Wydziału,
- poszukującym specjalistycznego wsparcia na uczelni (psychologa, prawnika),
- posiadającym specjalne potrzeby edukacyjne lub mającym trudności w odnalezieniu się na ścieżce edukacyjnej,
- z zaburzeniami, chorobami przewlekłymi lub niepełnosprawnościami,
- potrzebującym wsparcia w działaniach administracyjno-prawnych na uczelni (m.in. zapomogi, stypendia, ITS/IOS, skargi studenckie, odwołania).
Szczegółowe informacje o terminach dyżurów i zadaniach Ambasadora Dostępności Wydziału Teologicznego znajdują się na stronie: Ambasador dostępności | Wydział Teologiczny (us.edu.pl)
Zapraszamy do kontaktu: buddy.wtl@us.edu.pl