Przejdź do treści

Uniwersytet Śląski w Katowicach

  • Polski
  • English
Instytut Pedagogiki

Projekt “Alfabetyzm zdrowotny dyrektorów” najwyżej oceniony

05.11.2021 - 20:16 aktualizacja 05.11.2021 - 20:17
Redakcja: tomaszhuk

W wyniku rozstrzygnięcia konkursu pt. „Horyzont Postcovidowy” organizowanego w ramach programu Inicjatywa Doskonałości Badawczej (IDB), dr Karina Leksy (Instytut Pedagogiki, WNS) wraz z Zespołem Projektowym w składzie: dr hab. Katarzyna Borzucka-Sikiewicz (Instytut Pedagogiki, WNS) oraz dr hab. Rafał Muster, prof. UŚ (Instytut Socjologii, WNS) otrzymała dofinansowanie działań naukowo-badawczych projektu pt. „Alfabetyzm zdrowotny dyrektorów/wicedyrektorów szkół w czasie pandemii COVID-19 – badania międzynarodowe”. Projekt uzyskał najwyższą w rankingu liczbę punktów (38,5), a kwota dofinansowania wynosi 117 740 zł. Projekt będzie realizowany do 30 czerwca 2023 r.

return to top