Gratulujemy Autorkom, szczególnie Pani dr hab. Alicji Gałązce, prof. UŚ z naszego Instytutu.
Opis książki:
Transformacja globalna stawia nowe wymagania wobec całego systemu edukacyjnego, który musi na nowo zdefiniować swoją role w niezwykle szybko zmieniającym się świecie. Oczekiwania rynku pracy wyznaczają i definiują nowe kompetencje 21 wieku– umiejętności, w które należy wyposażyć uczniów i studentów wkraczających w zmieniające się środowisko pracy. Książka opisuje Process Drama jako nie tylko niezwykle skuteczna metodę nauczania języków obcych ale również metodę, która doskonale odpowiada na potrzeby współczesnej edukacji rozwijając umiejętności i kompetencje życiowe(life skills) takie jak komunikacja, współpraca, krytyczne myślenie, kreatywność zwinność (agility) oraz odporność i elastyczność psychologiczną. Drama przestawiona jest w kontekście najnowszych badań z zakresu teorii edukacyjnych, psychologicznych i neurologicznych oraz współczesnych koncepcji nauczania i przyswajania języka obcego.