Jak osiągnąć wizerunkowy sukces? Na to pytanie będą się starali odpowiedzieć prelegenci podczas II ogólnopolskiej konferencji naukowej zatytułowanej „Wyróżniaj się lub zgiń”, która odbędzie się 12 i 13 kwietnia 2018 r. w Centrum Informacji Naukowej i Bibliotece Akademickiej w Katowicach.
Wydarzenie stanie się okazją do spotkania świata nauki ze światem biznesu, który reprezentują liczni specjaliści-praktycy. Wśród poruszanych zagadnień znajdą się m.in. następujące kwestie:
- kreowanie wizerunku marki i zarządzania marką,
- komunikacja marka - klient,
- językowe aspekty promocji,
- zarządzanie produktem i kreowanie produktu,
- budowanie strategii marketingowej,
- estetyka w marketingu,
- działania public relations i ich językowe przejawy w przestrzeni medialnej,
- zarządzanie sytuacją kryzysową,
- budowanie wizerunku przedsiębiorstwa i pracodawcy.
Podczas konferencji wystąpią m.in. prof. Henryk Mruk, dr Anna Miotk, dr Marek Kochan, Edyta Walęciak-Skórka, Szymon Milczanowski czy Marcin Maj. Uczestnicy będą mogli wziąć udział także w warsztatach prowadzonych przez Monikę Kamińską – właścicielkę światowej sławy marki odzieżowej i Agnieszkę Wyszyńską z Projektu Marka.
Organizatorem konferencji jest funkcjonujące przy Instytucie Języka Polskiego im. Ireny Bajerowej koło naukowe „Komunikator”.
Program konferencji (doc, 20,7 kB)