23 marca 2016 roku w godz. od 14.00 do 16.00 w auli nr 8 na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego (Katowice, ul. Bankowa 11b) odbędzie się pierwszy wykład z modułu „Oszczędzanie oraz inwestowanie długoterminowe” w ramach programu Nowoczesne Zarządzanie Biznesem. Wykład pt. „Ubezpieczenia społeczne niezbędne w prowadzeniu firmy i codziennym życiu każdego człowieka” wygłosi dyrektor Oddziału ZUS w Chorzowie Zofia Muczko.
Prelekcja jest skierowana do studentów zainteresowanych rozwijaniem kompetencji w zakresie wiedzy o rynku finansowym oraz umiejętności podejmowania optymalnych decyzji w zakresie oszczędzania oraz inwestowania. Uczestnicy wszystkich spotkań otrzymają certyfikaty potwierdzające nabytą wiedzę.
Program Nowoczesne Zarządzanie Biznesem powstał z inicjatywy Związku Banków Polskich i obecnie prowadzony jest na 122 polskich uczelniach, w tym na Uniwersytecie Śląskim. Program realizowany jest w przeświadczeniu, że połączenie doświadczeń dydaktycznych i naukowych z wiedzą praktyczną pozwoli na lepsze przygotowanie odbiorców do praktycznego wykorzystania zdobytej wiedzy w przyszłej pracy zawodowej. Formuła programu oparta jest na realizacji wykładów prowadzonych zarówno przez praktyków reprezentujących partnerów, jak i nauczycieli akademickich oraz koordynatorów NZB. Obecnie realizowane są cztery moduły tematyczne: „Zarządzanie ryzykiem finansowym w biznesie i życiu osobistym”, „Narzędzia e-gospodarki”, „Ubezpieczenia społeczne niezbędne w prowadzeniu firmy i codziennym życiu każdego człowieka”, „Nowy wymiar bankowości spółdzielczej”.
Partnerami programu są: Związek Banków Polskich, Biuro Informacji Kredytowej, BIG Info Monitor, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Fundacja GPW, Izba Gospodarcza Towarzystw Emerytalnych, Polska Izba Ubezpieczeń, Izba Zarządzających Funduszami i Aktywami, Spółdzielcza Grupa Bankowa, Krajowa Izba Rozliczeniowa.
Szczegółowe informacje na temat programu Nowoczesne Zarządzanie Biznesem dostępne są na stronach: www.nzb.pl oraz www.facebook.com/NowoczesneZarzadzanieBiznesem.