Przejdź do treści

Uniwersytet Śląski w Katowicach

Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Medialnej

dr Karolina Koc-Michalska, prof. UŚ

Adres mailowy

karolina.koc-michalska@us.edu.pl

ORCID

https://orcid.org/0000-0002-5354-5616

Research Gate

https://www.researchgate.net/profile/Karolina_Michalska2

Google Scholar

https://scholar.google.pl/citations?hl=pl&authuser=1&user=6yb4AQgAAAAJ

Obszar zainteresowań badawczych

  • Komunikowanie polityczne
  • Studia wyborcze
  • Zaangażowanie polityczne
  • Nowe media i społeczeństwo
  • Media i polityka
  • Socjologia mediów
  • Opinia publiczna

Wybrane publikacje

Koc Michalska, K., Lilleker, D., Negrine, R., Gibson, R., Strudel, S., Vedel, T. (Red.) (2019). Social Media Campaigning in Europe. Routledge.

Koc Michalska, K., Lilleker, D. (Red.) (2018). Digital Politics: Mobilization, Engagement and Participation. Routeledge.

Koc Michalska, K., Bimber, B., Gomez, D., Jenkins, M., Boulianne, S. (2020). Public Beliefs about Falsehoods in News, International Journal of Press-Politics, 25 (3), 447-468

Boulianne, S., Koc Michalska, K., Bimber, B. (2020). Mobilizing Media: Comparing TV and Social Media Effects on Protest Mobilization, Information, Communication and Society, 23 (5), 642-664

Boulianne, S., Koc Michalska, K., Bimber, B. (2020). Right-Wing Populism, Social Media and Echo Chambers in Western Democracies, New Media and Society, 22 (4), 683-699

Gil De Zúniga, H., Koc Michalska, K., Roemmele, A. (2020) . Populism in the Era of Twitter: How Social Media Contextualized New Insights into an Old Phenomenon, New Media and Society, 22 (4), 585-594

Koc Michalska, K., Lilleker, D. (2019). Political communities on Facebook across 28 European countries, Questions de Communication (36), 245-265

Koc Michalska, K., Vallee, O. (2019). Les élections présidentielles : un événement politique en ligne. Les acteurs politiques et leur performance sur Facebook lors des élections présidentielles françaises de 2012, Sciences de la Société, 102 151-167

Zhang, Y., Poux-Berthe, M., Wells, C., Koc Michalska, K., Rohe, K. (2018). Discovering political topics in Facebook discussion threads with graph contextualization, Annals of Applied Statistics, 12 (2), 1096–1123

Lilleker, D., Koc Michalska, K., Negrine, R., Gibson, R., Vedel, T., Strudel, S. (2017). Social media campaigning in Europe: Mapping the terrain, Journal of Information Technology and Politics, 14 (4), 293-298

Dodatkowe

Profesor w Department of Communication & Culture, Audiencia Business School we Francji

return to top