Dr Łukasz Jach z Instytutu Psychologii UŚ znalazł się w zespole opiniującym walory dydaktyczne najnowszej edycji podręcznika „Evolutionary Psychology: An Introduction”, 4th edition, wydawanego przez Cambridge University Press.
Doktor Jach opiniował rozdziały dotyczące:
1/ ewolucyjnych koncepcji odnoszących się do życia społecznego: rozdz. 6. “Social development”,
2/ funkcjonowania poznawczego: rozdz. 9. “Evolution, thought and cognition”,
3/ umiejętności językowych: rozdz. 10. “The evolution of language”,
4/ różnic indywidualnych: rozdz. 13. “Evolution of individual differences”.
Krótka notka sporządzona przez dra Jacha, wymieniająca Uniwersytet Śląski w Katowicach, znajduje się na stronie internetowej wydawnictwa Cambridge University Press: https://www.cambridge.org/pl/academic/subjects/psychology/biological-psychology/evolutionary-psychology-introduction-4th-edition?format=PB (zakładka: Reviews & endorsements).
W zasobach CINiBA znajduje się trzecia edycja wymienianego podręcznika, wydana w 2014 roku: https://integro.ciniba.edu.pl/integro/192504558790/workman-lance/evolutionary-psychology?bibFilter=19