Studia adresowane są do osób pełniących średnie i wyższe funkcje zarządcze w organizacji (m.in. Brand Manager, Junior/Senior Brand Manager, Specjalista ds. Personal Brandingu, Kierownik ds. Zarządzania Marką, Specjalista ds. zarządzania marką osobistą, Rzecznik prasowy, Kierownik ds. marketingu, Dyrektor ds. marketingu). Studia dostarczą wiedzę dotyczącą zarządzania marką pod kątem marki, pracodawcy, a także pracowników. Dzięki praktycznym zajęciom, warsztatom oraz treningom będzie można dowiedzieć się, jak profesjonalnie kreować wizerunek oraz strategię komunikacji marki.
Jeśli chcesz zdobyć umiejętności potrzebne na stanowiskach dotyczących zarządzania marką, umiejętności potrzebne na stanowiskach związanych z zarządzaniem marką pracodawcy, umiejętności potrzebne na stanowiskach związanych z zarządzaniem marką osobistą – skorzystaj z oferty studiów podyplomowych.
Absolwenci studiów zdobędą wiedzę z zakresu m.in.:
- Strategii komunikacji marki;
- Budowania świadomości i rozpoznawalności marki;
- Zarządzania komunikacją kryzysową marki;
- Content marketingu;
- Kultury języka;
- Warsztatu fotograficznego wykorzystywanego do tworzenia grafik w social mediach;
- Sztuki wystąpień publicznych;
- Employer brandingu.
Zajęcia na studiach prowadzi wysoko wykwalifikowana kadra naukowo-dydaktyczna Uniwersytetu Śląskiego, wykładowcy, autorzy licznych publikacji w zakresie tematyki studiów, posiadający jednocześnie wiedzę i doświadczenie w zakresie nowoczesnej dydaktyki akademickiej, a także praktycy. Wśród prowadzących zajęcia znajdują się również specjaliści i eksperci z danej dziedziny z dużym doświadczeniem zawodowym, którzy dzielą się wiedzą i praktycznymi rozwiązaniami.
Kadrę dydaktyczną uzupełnią wybitni eksperci od lat związani ze strategią zarządzania marką. Jednym z nich jest ekspert od marketingu oraz budowania marki Paweł Tkaczyk. Od 20 lat pomaga firmom w zdobywaniu rynków. Pracuje z firmami takimi jak: SONY, HBO, czy Orange. O tematykę związaną z coachingiem zadba Patryk Stępień specjalizujący się w obszarze life coachingu oraz e obszarze life coachingu. Wśród dydaktyków nie może również zabraknąć Piotra Dębińskiego, aktywnego członka Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, posiadającego umiejętności w zakresie pracy medialnej i komunikacji wewnętrznej, który współpracował z markami takimi jak: Saint Gobain, Tauron, czy Valeo.
– „Program nasz to strategia krok po kroku jak odnieść sukces marki, marki osobistej i marki pracodawcy. Dlatego nie zwlekaj – zapisz się już dziś. Zapraszamy!” – mówi Executive MBA dr Katarzyna Juszczyk-Frelkiewicz, prof. UŚ, kierownik studiów podyplomowych.
Czas trwania: 2 semestry (176 godzin)
Terminy: Zajęcia będą się odbywać w zależności od wybranej formy zajęć, albo stacjonarnie w nowoczesnych wnętrzach Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach z wykorzystaniem urządzeń audiowizualnych, albo w formie online na platformie MS Teams.
Grupa 1 – sobota lub niedziela co dwa tygodnie w formie stacjonarnej.
Grupa 2 – sobota lub niedziela co dwa tygodnie w formie online.
Płatność: już od 1354 zł pierwsza rata za pierwszy semestr*
Rozpoczęcie zajęć: październik 2023
Rejestracja na studia podyplomowe odbywa się on-line w Systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów (https://irk2.us.edu.pl/pl/offer/POD-2023/programme/52-NPZM23/)
Szczegółowe informacje znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej: https://www.studiapodyplomowe.us.edu.pl/doskonalace-studia-podyplomowe-zarzadzanie-marka-zarzadzanie-marka-pracodawcy-zarzadzanie-marka-osobista/
Centrum Studiów Podyplomowych
Bankowa 14, 40-007 Katowice
e-mail: studiapodyplomowe@us.edu.pl
tel. 32 359 23 47