Doktorantka w Szkole Doktorskiej Uniwersytetu Śląskiego potrzebuje pomocy, aby lepiej zrozumieć, jak pracownicy uczelni, którzy nie są nauczycielami akademickimi, oraz program studiów wpływają na zdrowie psychiczne, samopoczucie i motywację do nauki. Opinie i doświadczenia są niezwykle ważne dla tego badania i mogą przyczynić się do poprawy wsparcia dla studentów w przyszłości.
Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie zajmie około 20 minut
Tytuł badania: W jaki sposób polskie uniwersytety wspierają potrzeby psychologiczne osób studiujących? Rola personelu i praktyk poza procesem dydaktycznym.
Promotorki: prof. dr hab. Barbara Kożusznik (barbara.kozusznik@us.edu.pl) i dr Anita Pollak, prof. UŚ (anita.pollak@us.edu.pl); Instytut Psychologii,
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Cel badania: Badanie ma na celu zrozumienie, w jaki sposób osoby studiujące postrzegają wsparcie ich podstawowych potrzeb psychologicznych (autonomii, kompetencji i powiązania) ze strony osób pracujących na uniwersytecie i praktyk poza zajęciowych, które wiążą się z dobrostanem, motywacją akademicką oraz zaspokojeniem podstawowych potrzeb psychologicznych.
Ten etap badania jest przeznaczony dla studentów uczelni wyższych (I stopnia, II stopnia, lub studiów jednolitych) z co najmniej rocznym doświadczeniem w polskim szkolnictwie wyższym. Jeśli masz mniej niż 18 lat lub nie studiujesz na polskiej uczelni wyższej, niestety nie stanowisz grupy docelowej tego badania.
Zachęcamy do zadawania pytań w dowolnym momencie badania. W celu uzyskania dalszych informacji prosimy o kontakt z René Henry (rene.henry@us.edu.pl).