Zakup biletów finansowanych przez UŚ
Usługa będzie realizowana przez:
WHYNOTTRAVEL ZAŁOGA NASTERNAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą w Kielnarowej 108A,
36-020 Tyczyn, i podwykonawców.
Wartość umowy 5 250 000,00 PLN z VAT
Do obsługi danej umowy zapewniono dwie niezależne linie telefoniczne:
- +48 172306834
- +48 172306830
Adres e-mail: us@whynottravel.pl
Zalecaną formą kontaktu z biurem podróży jest droga mailowa.
Zapewniono także linię help-desk: +48 570 055 600 – działającą całodobowo, poza godzinami pracy biuraZapytanie o ofertę podróży należy wysłać na adres:us@whynottravel.pl wraz z następującymi informacjami:
- W temacie maila należy wpisać: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
- Prawidłowe imię i nazwisko osoby wyjeżdżającej – zgodne z podanym w dowodzie osobistym i paszporcie
- Termin rozpoczęcia podróży
- Czy termin rozpoczęcia jest elastyczny? W jakim przedziale czasowym szukać połączeń.*
- Miejsce rozpoczęcia podróży lub wylotu
- Miejsce docelowe podróży
- Data powrotu z podróży
- Miejsce zakończenia podróży lub przylotu
- Klasa II biletu (dotyczy połączeń kolejowych)
- Rodzaj bagażu: podręczny, rejestrowany (dotyczy lotów)
- Numer telefonu kontaktowego osoby wyjeżdżającej (informacja ta może być bardzo potrzebna w razie zaistnienia sytuacji awaryjnej, np. odwołania lotu)
- Adres mailowy osoby wyjeżdżającej
- Inne istotne informacje mające wpływ na zakup biletu/ wizy
*Prosimy o informowanie biura podróży czy termin wyjazdu jest elastyczny i przykładowo biuro może zaproponować także połączenia dzień wcześniej/ później. Po podaniu takiej informacji może się okazać, że cena biletu będzie korzystniejsza. Jeśli osoba wyjeżdżająca nie zaznaczy czy termin wyjazdu jest elastyczny, zostanie jej przedstawiona opcja na wybrany, konkretny termin podróży.
W procesie zakupu biletów lotniczych terminy rezerwacji biletów są aktualnie krótkie, a w przypadku tzw. „tanich linii lotniczych” cena biletu ulega zmianie w sposób bardzo dynamiczny, co narzucone jest przez linie lotnicze. W związku z tym, prosimy wysyłać zapytania o podróż do WhyNotTravel dopiero po złożeniu wniosków WP lub WS w Dziale Współpracy z Zagranicą.
Bilety są przesyłane w formie elektronicznej na adres e-mail osoby wyjeżdżającej lub dostarczane pod wskazany adres jednostki Uniwersytetu w Katowicach, Sosnowcu, Chorzowie lub Cieszynie. Osoba wyjeżdżająca nie płaci za bilet. Płatności są realizowane przez Dział Współpracy z Zagranicą.
W przypadku, gdy podróż samolotem złożona jest z kilku niezależnych od siebie odcinków na różnych biletach, w razie opóźnienia lub odwołania jednego przelotu, podróżujący traci dalsze połączenia i ponosi koszty związane z dalszym etapem podróży. Dokonując pojedynczych zakupów na stronach tanich linii nie ma gwarancji ceny, ani miejsca na kolejnych etapach podróży.
WhyNotTravel potwierdza możliwość wykupu biletu w Dziale Współpracy z Zagranicą. Dział Współpracy z Zagranicą potwierdza możliwość wykupu biletów w formie elektronicznej w godz. 7.30 – 15.30.