Przejdź do treści

Uniwersytet Śląski w Katowicach

  • Polski
  • English
search
Wydział Nauk Społecznych
Logo Europejskie Miasto Nauki Katowice 2024

Edukacja włączająca w praktyce – raport z badań

03.11.2021 - 22:49 aktualizacja 04.11.2021 - 10:53
Redakcja: violettakulik

Na stronie ORE został opublikowany raport opracowany w ramach zadania w dziedzinie nauczania zleconego Uniwersytetowi Śląskiemu w Katowicach przez Ministerstwo Edukacji Narodowej w roku 2020. Głównym celem badań prowadzonych w ramach projektu było rozpoznanie i rozpatrzenie: praktyki szkolnej, ze szczególnym uwzględnieniem dobrych praktyk edukacji włączającej, opinii dyrektorów, nauczycieli, specjalistów, kadry niepedagogicznej szkoły, rodziców, uczniów oraz przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego na temat uwarunkowań wysokiej jakości edukacji włączającej, wskaźników efektywności oraz barier utrudniających realizację praktyk w obszarze edukacji włączającej. Badania były przeprowadzone pod kierownictwem prof. dr. hab. Zenona Gajdzicę.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z treścią raportu:
analiza-praktyki-szkolnej-i-charakterystyka-szkoly-efektywnie-realizujacej-edukacje-wlaczajaca-w-praktyce

Więcej informacji o zadaniu na stronie: https://www.ore.edu.pl/2021/11/analiza-praktyki-szkolnej-i-charakterystyka-szkoly-efektywnie-realizujacej-edukacje-wlaczajaca-w-praktyce-raport-z-badan/

return to top