Przejdź do treści

Uniwersytet Śląski w Katowicach

  • Polski
  • English
Wydział Nauk Społecznych

Informacja

W dniu 6 lipca 2022 r. dziekanaty będą dostępne dla studentów od godziny 11:00.

Dostępność dziekanatów w trakcie wakacji

Uprzejmie informujemy, że od 1 lipca do 31 sierpnia br. dziekanaty studiów stacjonarnych, niestacjonarnych i wieczorowych, a także dziekanaty zajmujące się sprawami pomocy materialnej oraz finansowymi będą dla Państwa dostępne w godzinach od 9.30 do 14.00 od poniedziałku do czwartku.

 

Życzymy udanych wakacji!

Uwaga!!!

W sprawach dotyczących toku studiów studenci z Ukrainy proszeni są o kontakt:

mgr Agnieszka Jezierska
Kierownik Dziekanatu

agnieszka.jezierska@us.edu.pl
tel. 32 359 97 91

mgr Anna Dorynek
Zastępca Kierownika Dziekanatu
anna.dorynek@us.edu.pl

tel. 32 359 97 42

 

Drogie Studentki i Studenci,

Rzecznik praw studenta i doktoranta – dr hab. Agnieszka Bielska-Brodziak, prof. UŚ, zaprasza Państwa do wzięcia udziału w kolejnej edycji „Grupy wsparcia i rozwoju osobistego”.

Celem udziału w Grupie jest ułatwienie wglądu we własne przeżycia i uruchamianie procesów zmian wewnętrznych, sprzyjających lepszemu rozumieniu siebie. Grupa daje możliwość lepiej zobaczyć własne potrzeby, zasoby i ograniczenia. Można także nabyć umiejętności komunikacyjne: uważnego słuchania i jasnego wypowiadania własnych opinii. Ważnym aspektem uczestnictwa w spotkaniach jest również wzrost świadomości własnego stanu psychicznego, możliwość poradzenia sobie z trudnościami oraz rozwinięcie zdolności do wczuwania się w przeżycia innych.

Grupa odbędzie 8 spotkań prowadzonych przez terapeutki nurtu Gestalt. Spotkania są bezpłatne i będą trwać od 20 września do połowy listopada 2022 r., co tydzień we wtorki, w godz. 15.00-18.00, na Wydziale Prawa i Administracji w Katowicach, ul Bankowa 11b (pokój 2.42).

Liczba miejsc jest ograniczona, podczas naboru istotna jest deklaracja udziału we wszystkich spotkaniach. Rekrutacja trwa do 15 lipca 2022 r., zgłoszenia należy dokonać za pomocą formularza rekrutacyjnego – link do formularza rekrutacyjnego:

https://forms.office.com/r/NWvCkvyav0

 

 

Drodzy tegoroczni Absolwenci!

Czy wiecie, że warto się spieszyć z pisaniem pracy? Ano warto, bo osoby, które obronią się do 20 lipca 2022 r., będą mogły wziąć udział w uroczystym zakończeniu studiów, przywdziać tradycyjną togę i biret, otrzymać list gratulacyjny z rąk JM Rektora i Dziekana, sfotografować się w akademickim stroju a biret nawet otrzymać na własność! Kto z Was spodziewa się, że jego obrona nastąpi przed 20 lipca i chciałby w piątek 22 lipca o godzinie 14 wziąć udział w tym wyjątkowym wydarzeniu, niech wypełni poniższą ankietę, która aktywna będzie do dnia 20.06.2022 r. do godziny 12:00. Bez tego można przyjść, ale togi ani biretu nie będzie, szkoda by było 😉

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe0oV521fpiRcpVc7wCrJU7R_gC3VDQKo2QRGpNGxbL9vSyFA/viewform?vc=0&c=0&w=1&flr=0

 

 

Biuro Turystyczne Włóczykij szuka kadry na kolonie letnie

Biuro Turystyczne Włóczykij z Krakowa poszukuje kadry wychowawczej na kolonie profilaktyczne. Jeżeli lubisz pracę z dziećmi/młodzieżą oraz posiadasz pasję i umiejętności, którymi chcesz się dzielić, to gorąco zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!
Więcej szczegółów w linku: http://www.wloczykij.edu.pl/oferty-pracy

 

 

Informacja

Informujemy, że w lipcu 2022 roku odbędzie się online, klika szkoleń organizowanych przez Fundację na rzecz promocji nauki i rozwoju TYGIEL:

  • 8 lipca 2022 roku – tytuł szkolenia: PODSTAWOWE TESTY PORÓWNAŃ W SPSS – testowanie założeń oraz wykonywanie analiz, które poprowadzi Andrzej Jankowski
  • 9 lipca 2022 roku- tytuł szkolenia: PODSTAWOWE TESTY PORÓWNAŃ W JAMOVI – testowanie założeń oraz wykonywanie analiz, które poprowadzi Andrzej Jankowski
  • 15 lipca 2022 roku – tytuł szkolenia: ANALIZA EFEKTÓW POŚREDNICZĄCYCH W SPSS – prosta analiza mediacji i supresji z makro PROCESS Andrew F. Hayesa, które poprowadzi Paweł Iwankowski
  • 16 lipca 2022 roku – tytuł szkolenia: TWORZENIE WŁASNYCH NARZĘDZI BADAWCZYCH – podstawy tworzenia testów psychometrycznych, które poprowadzi Marta Formela
  • 23 lipca 2022 roku – tytuł szkolenia: ANALIZA EFEKTÓW POŚREDNICZĄCYCH W JAMOVI – prosta analiza mediacji i supresji z pakietem jAMM Marcello Galluciego, które poprowadzi Paweł Iwankowski.

Szkolenia przeznaczone są dla osób, które chcą nauczyć się wykonywania podstawowych testów porównań (testy t Studenta dla prób zależnych oraz niezależnych, test Manna-Whitneya oraz test Wilcoxona), a także dla tych, którzy posiadają te umiejętności w podstawowym zakresie, ale chcą uzupełnić je o wiedzę dotyczącą wyboru właściwego testu do posiadanych danych, nauczyć się raportować uzyskane wyniki w standardzie APA lub nauczyć się wykonywać te testy w programie SPSS lub w programie jamovi. Szkolenia przeznaczone są dla osób, które są zainteresowane psychometrią i chciałyby nauczyć się jak od podstaw stworzyć test psychometryczny, a także do osób, które chcą poszerzyć swoje kompetencje w zakresie interpretacji wskaźników psychometrycznych raportowanych w artykułach naukowych.

Aby wziąć udział w wybranym szkoleniu należy zarejestrować się poprzez formularz dostępny na stronie internetowej:  https://fundacja-tygiel.pl/szkolenia/

 

 

Ogłoszenie o zatrudnieniu pracownika socjalnego w Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Skale

Szczegóły w linku:ogloszenie-o-zatrudnieniu-pracownikasocjalnego-1650623170

 

 

Akademia Komunikacji Społecznej – rozwój w obszarze komunikacji

Akademia Komunikacji Społecznej to program edukacyjny, którego celem jest rozwój kompetencji w przekazywaniu społeczeństwu istotnych informacji w czytelny, przejrzysty i zrozumiały sposób. Program jest skierowany do studentów kierunków humanistycznych i społecznych, w szczególności dziennikarstwa oraz kierunków związanych z szeroko pojętą komunikacją społeczną.
W ramach Akademii uczestnicy odbędą zajęcia ze znanymi osobami ze świata dziennikarstwa, publicystyki, mediów i specjalistów od komunikacji. Podczas zajęć specjaliści poruszą tematy komunikowania zmian prawnych, społecznych oraz ekonomicznych poprzez m. in. opanowanie sztuki autoprezentacji, wystąpień publicznych oraz kreatywnego pisania.
Projekt trwa od kwietnia do lipca 2022 roku i odbywa się w formie 3 sobotnich, stacjonarnych zjazdów w Warszawie. W czasie programu każdy z uczestników ma do dyspozycji indywidualnego tutora, pod okiem którego zredaguje pracę pisemną na zakończenie projektu. Udział w programie jest całkowicie bezpłatny, a dla najlepszych absolwentów przewidziane są płatne staże w komórkach zajmujących się komunikacją społeczną dużych instytucji.
Więcej informacji na stronie: https://komunikacja.iws.gov.pl/ na której dostępny jest również formularz rekrutacyjny. Termin zgłoszeń do 31 marca 2022 roku!
Link: Akademia Komunikacji Społecznej | Facebook
Akademię Komunikacji Społecznej organizuje Instytut Wymiaru Sprawiedliwości.

 

 

Szanowni Państwo,

Redakcja kwartalnika „Probacja” ogłasza „Konkurs Debiutantów” dla autorów najlepszego artykułu naukowego.
Konkurs adresowany jest do osób będących studentami czwartego lub piątego roku studiów oraz osób z tytułem zawodowym magistra (magistra inżyniera albo równorzędnym).
Z wszystkich nadesłanych prac zostanie wybranych 3 Laureatów.
Zwycięskie artykuły zostaną opublikowane w kolejnych trzech numerach czasopisma naukowego „Probacja” (100 pkt).
Ponadto autorzy najlepszych artykułów otrzymają list gratulacyjny Ministra Sprawiedliwości.
Artykuł należy przesłać na adres e-mailowy: konkurs.probacja@ms.gov.pl  do dnia 30 kwietnia 2022 r.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: https://probacja.com/resources/html/cms/MAINPAGE

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie!

 

 

 

Ogłoszenia o pracę dla studentów ostatnich roczników

Więcej informacji na stronie: www.anioly24.pl
Aktualne oferty:
https://anioly24.pl/oferty_pracy/wychowawca-w-placowce-wsparcia-dziennego-w-formie-pracy-podworkowej-w-katowicach/

https://anioly24.pl/oferty_pracy/wychowawca-dla-dzieci-10-14-lat-w-placowce-wsparcia-dziennego-w-katowicach/

ogłoszenie wychowawca Sosnowiec

 

 

 

 

Szanowni Państwo

 

Serdecznie zapraszamy Was, studentki i studentów, doktorantki i doktorantów do udziału w pierwszej edycji Akademii Metodologicznej!

Celem Akademii jest zwrócenie uwagi młodych badaczek i badaczy na znaczenie warsztatu metodologicznego w prowadzeniu badań. W jej ramach każdy z uczestników i uczestniczek będzie miał okazję zaprojektować własne badanie naukowe z zakresu nauki o polityce i administracji, a także nauki o komunikacji społecznej i mediach.

Wasze projekty będziecie mogli zaprezentować podczas dwudniowej konferencji naukowej, która odbędzie się 21-22 kwietnia 2022 roku w Instytucie Kultury Europejskiej w Gnieźnie. Podczas tego wydarzenia zaplanowaliśmy także wykłady i warsztaty o tym jak poruszać się w świecie nauki.

Rejestracja na Akademię będzie trwać do 31 marca 2022 włącznie, poprzez formularz zgłoszeniowy. Koszt uczestnictwa, w którym zawarty jest nocleg, wyżywienie i materiały konferencyjne to 50 złotych. Szczegóły płatności zostaną podane w mailu potwierdzającym przyjęcie zgłoszenia. Ilość miejsc jest ograniczona.

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy dostępne na stronie 

https://wnpid.amu.edu.pl/akademia-metodologiczna.

Wydarzenie w serwisie Facebook: https://fb.me/e/2US2qQvKw.

 

 

 

Czy możesz aplikować na staże w instytucjach unijnych? Jakie kryteria decydują o wyborze? Na jakich warunkach odbywają się staże? Weź udział w spotkaniu z Ambasadorem Kariery UE i uzyskaj odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.

Spotkanie z Ambasadorem Kariery UE | Biuro Karier (us.edu.pl)

 

 

 

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci

W związku z napływem uchodźców z Ukrainy Miejskie Centrum Oświaty w Tychach poszukuje osób ze znajomością języka ukraińskiego, które zadeklarowałyby chęć pomocy w obszarze edukacji dzieci i młodzieży z Ukrainy.

Naszym celem jest stworzenie bazy osób chętnych do świadczenia pomocy na zasadzie wolontariatu lub poprzez zatrudnienie w charakterze np.: pomocy nauczyciela w grupie przedszkolnej w godzinach pracy przedszkoli lub w klasie podczas realizacji zajęć w szkołach.

Obecnie jeszcze nie jesteśmy w stanie określić dokładnych potrzeb, ponieważ sytuacja jest dynamiczna zapisy do szkół i przedszkoli dopiero się rozpoczęły. Zapotrzebowanie na pomoc będzie zależeć od liczby dzieci i młodzieży które trafią do naszego miasta.

Osoby zainteresowane podjęciem współpracy gorąco prosimy o kontakt:

edu.ukraina@oswiata.tychy.pl

tel. 32 438 23 95

 

 

 

Stowarzyszenie Widzących Więcej – Oddział Katowice organizuje grupy wsparcia psychologicznego dla mieszkańców Ukrainy przyjeżdżających do Polski. Poszukujemy wolontariuszy do wsparcia psychologicznego i tłumaczeniowego podczas trwania spotkań grupy. Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc przy rozpowszechnieniu tej informacji wśród studentów każdego roku kierunków filologia rosyjska, filologia słowiańska i psychologia. Z góry dziękujemy za okazaną pomoc i wsparcie naszych działań.

Kontakt: Martyna Burszka tel. 787 738 713

 

 

Szkolenie PowerPoint

Zapraszamy wszystkich studentów i studentki czterech ostatnich semestrów studiów stacjonarnych jednolitych, I oraz II stopnia do wzięcia udziału w szkoleniach z zakresu PowerPoint poziom podstawowy w ramach projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach”

Więcej informacji: Szkolenie

    REJESTRACJA NA LEKTORATY SPNJO NA SEMESTR LETNI 2021/22

  DOTYCZY PASMA SPOŁECZNO-HUMANISTYCZNEGO I MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZEGO

 

  1. Studenci kierunków w pasmach matematyczno-przyrodniczym i społeczno-humanistycznym dokonują samodzielnej rejestracji na lektorat na semestr letni 2021/22. Rejestracja do grupy jest obowiązkowa.
  1. Student dokonuje rejestracji żetonowej do grupy lektoratowej zachowując dotychczasowy język i poziom lektoratu.
  2. Rejestracja na lektorat w semestrze letnim 21/22 prowadzona jest w serwisie USOSweb  w terminach:
    I tura 8.02.2022 godz.: 10:00 – 11.02.2022 godz.: 23:55
    II tura 17.02.2022 godz.: 10:00 – 25.02.2022 godz.: 23:55
  3. Przeniesieniu z semestru zimowego na semestr letni w dotychczasowym składzie osobowym podlegają wyłącznie grupy języka specjalistycznego.
  4.  Pierwsza tura rejestracji objęta jest dedykacją dla wyznaczonych kierunków w ramach określonego pasma.
  5.  W ramach drugiej  tury  w paśmie społeczno-humanistycznym dedykacja nie obowiązuje, a w pasmie matematyczno-przyrodniczym zostaje rozszerzona  – student może dokonać swobodnego wyboru grupy poza przypisanym mu kierunkiem.

Jesteś studentem obcokrajowcem? Chcesz dowiedzieć się jakie prawa pracownicze Ci przysługują? Weź udział w szkoleniu organizowanym przez Ośrodek Wsparcia Cudzoziemców.

Szkolenie z praw pracowniczych dla studentów | Biuro Karier (us.edu.pl)

Uprzejmie informujemy, że w dniach 23, 24 oraz 31 grudnia br. Dziekanaty w obu lokalizacjach Wydziału Nauk Społecznych będą nieczynne.

Jednocześnie pragniemy życzyć Państwu zdrowych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęścia w Nowym Roku.

Konkurs: „Społeczeństwo otwarte – jego przyjaciele i wrogowie”

Szczegółowe informacje w załączonym ogłoszeniu.

http://www.qualitativesociologyreview.org/PL/konkurs_foto_pl_edycja_biezaca.php

 

 

Fundacja Center for American & European Studies zaprasza do udziału w Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej online pt. International Law, Foreign Affairs, and World Politics. Konferencja odbędzie się w języku angielskim.

Themes of the conference:

The goal of the conference is to explore the breadth and depth of topics across areas such as:

  • international law,
  • foreign affairs,
  • diplomacy,
  • security studies,
  • sociology,
  • international economics,
  • world politics.

Please feel free to choose the topic of your presentation in line with your passion and expertise. Topics may be of both contemporary and historical relevance, and touch upon all problems regardless of their geographical boundaries. Panels of the conference will be arranged accordingly.

Konferencja odbędzie się zdalnie na platformie MS Teams dnia 29 stycznia 2022 roku. Zapisy dla uczestników czynnych trwają tylko do 20 stycznia, zaś dla uczestników biernych do 24 stycznia!

Więcej informacji o zapisach: https://fb.me/e/2OZ7RwKte

W dniu 9 grudnia 2021 r. godziny rektorskie wolne od zajęć dydaktycznych od godziny 17:00

W związku z ustalonym na 9 grudnia br., spotkaniem otwartym organizowanym przez JM Rektora dla wspólnoty akademickiej Uniwersytetu Śląskiego, dotyczącym sposobu kształcenia w obecnej sytuacji epidemicznej — w dniu 09 grudnia br., od godz. 17.00 godziny rektorskie wolne od zajęć dydaktycznych.

Komunikat

W dniu 25 listopada zajęcia z dr S. Knapik-Szweda zostają odwołane.

Projekt  Young European Leaders for the Future of Europe (YLFE)

Konferencja w Sprawie Przyszłości Europy (CoFoE) to inicjatywa, pozwalająca Europejczykom ze wszystkich krajów i środowisk na wywarcie wpływu na przyszłość Unii Europejskiej.

Dzięki CoFoE każdy z nas może dzielić się swoimi pomysłami w ramach krajowych i europejskich paneli a także specjalnie powołanej do tego platformy. Pomysły te są potem omawiane podczas sesji plenarnych Konferencji, na których tworzone są zalecenia. Te zostaną zaprezentowane przedstawicielom instytucji i organów doradczych UE, parlamentów krajowych oraz partnerów społecznych. CoFoE jest wspólnym przedsięwzięciem Parlamentu Europejskiego, Rady i Komisji Europejskiej, które zobowiązały się podjęcia działań wynikających z zaleceń Konferencji.

Teraz chcemy dać głos polskim studentom!

Redakcja EURACTIV.pl specjalizująca się w polityce europejskiej i międzynarodowej, we współpracy z Parlamentem Europejskim ma przyjemność zaprosić do udziału naszym nowym projekcie!
YLFE to niepowtarzalna szansa na podjęcie dyskusji z politycznymi decydentami – europarlamentarzystami, którzy na co dzień mierzą się z wyzwaniami poruszanymi w ramach Konferencji, poszerzenie wiedzy na temat działań Unii Europejskiej w poszczególnych obszarach, pozyskanie nowych ciekawych kontaktów z osobami o podobnych zainteresowaniach, rozwinięcie bądź wzbogacenia warsztatu dziennikarskiego a także zaliczenie praktyk studenckich.

Szczegółowe informacje o projekcie i wyborze uczestników znajdują się tutaj.

Informacja

W dniu dzisiejszym  tj. 16.11.2021 dyżur dr hab. Teresy Wilk, prof. UŚ się nie odbędzie z powodu choroby.

Mobilne Targi Kariery

Od 22 do 26 listopada odbędą się Mobilne Targi Kariery, w formule online. Podczas wydarzenia zaprezentują się:

  • Hire Right
  • Credit Agricole
  • Benefit Systems
  • Marsh
  • Sopra Steria
  • Northmill Bank
  • Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
  • Ambasador Kariery UE przy Uniwersytecie Śląskim

W programie są m.in. prezentacje firm i aktualnych procesów rekrutacyjnych, warsztaty z autoprezentacji prowadzane przez doradcę zawodowego z Biura Karier, warsztaty z zakresu Figmy, webinar dotyczący staży w Parlamencie Europejskim oraz szkolenie z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej. Pracodawcy przedstawią oferty skierowane do studentów wszystkich kierunków studiów.

Wydarzenie jest realizowane w ramach projektu “Studia i co dalej – zwiększenie konkurencyjności studentów UŚ na rynku pracy” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Na każde spotkanie obowiązują indywidualne zapisy, więcej informacji oraz formularze zgłoszeniowe znajdują się na stronie Biura Karier.

Płatne staże dla studentów UŚ

Uniwersytet Śląski organizuje płatne, 120-godzinne staże w wybranych firmach, z myślą o studentach studiów stacjonarnychostatnich 4 semestrów, wszystkich kierunków. Jest to świetna okazja, by nabyć doświadczenie w przyszłym zawodzie, a jednocześnie za swój staż otrzymać wynagrodzenie.
Aby wziąć udział w stażu, 20% osób z Twojego roku i kierunku też musi zgłosić chęć udziału (warunek konieczny). Przewidywany okres realizacji staży w obecnej rekrutacji to styczeń–marzec 2022 r.
Rekrutacja potrwa do 2 grudnia br.
Szczegółowe informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty znajdują się na stronie Biura Karier.

Europejska Akademia Kariery

15 listopada w godz. 12.00-13.30 na platformie www odbędzie się inauguracja Europejskiej Akademii Kariery. ARK to cykl spotkań z przedstawicielami instytucji Unii Europejskiej, organizowany przez Ambasadora Kariery Unii Europejskiej na UŚ. Pierwsze spotkanie będzie poświęcone Europejskiemu Trybunałowi Obrachunkowemu, a jego gościem będzie Sławomir Kozłowski – pracownik Trybunału z 12-letnim doświadczeniem.
Spotkanie zbiega się z możliwością aplikowania o staż w Trybunale, termin zgłoszeń ubiega 30 listopada. Więcej o spotkaniu i stażach oraz formularz rejestracyjny – na stronie Biura Karier COS.

Webinar “Recruitment process in the USA”

18 listopada w godz. 13.00-14.30 Biuro Karier COS zaprasza na webinar, poświęcony specyfice procesów rekrutacyjnych w amerykańskich startupach. Spotkanie w języku angielskim poprowadzą praktycy z firmy Grintern, pomagającej w poszukiwaniu i kojarzeniu młodych absolwentów z firmami o różnym profilu działalności. Więcej informacji i formularz aplikacyjny – bk.us.edu.pl/webinar-recruitment-process-us.

Webinar „Google Moja Firma”

http://www.bk.us.edu.pl/webinar-google-moja-firma

W dniu 30 października br. wszystkie dziekanaty nieczynne:

Uprzejmie informujemy, że w dniu 30 października br. wszystkie dziekanaty w lokalizacji Bankowa 11 i Grażyńskiego 53 będą nieczynne.

Dodatkowy dyżur dla studentów Pana dr hab. Rafała Glajcara, prof. UŚ, odbędzie się dnia 21.10.2021roku o godzinie 15.00  w pokoju 101.

Ogólnopolska konferencja zdrowia psychicznego „Zdrowie w Twojej głowie``

Ogólnopolska konferencja zdrowia psychicznego „Zdrowie w Twojej głowie”

Niezależne Zrzeszenie Studentów, Koło Badań Psychologicznych „Experior” Uniwersytetu Gdańskiego oraz Krajowa Reprezentacja Doktorantów zapraszają na ogólnopolską konferencję zdrowia psychicznego „Zdrowie w Twojej głowie”, odbywającą się w dniach 23-24 października 2021 roku.

Pierwszego dnia konferencja odbywać się będzie na platformie MS Teams, a drugiego za pośrednictwem Youtube. Pierwszego i drugiego dnia konferencja będzie też transmitowana do mediów społecznościowych – każda osoba zainteresowana będzie mogła ją śledzić. Zwieńczeniem konferencji będzie debata społeczna, w której udział wezmą specjaliści z zakresu psychologii, psychiatrii i psychoterapii, przedstawiciele organizacji pozarządowych zajmujących się tematyką zdrowia psychicznego, a także przedstawiciele władz państwowych, między innymi Ministerstwa Zdrowia.

W ostatnich latach obserwujemy kolejne odsłony tzw. kryzysu psychiatrii dziecięcej i ogólnego kryzysu psychiatrii w Polsce. Od dekad w Polsce rośnie psychopatologia wśród najmłodszych pokoleń. Obecnie, biorąc pod uwagę dostępne dane, wydaje się, że Polska jest na niepokojącej trajektorii, jeśli chodzi o zdrowie psychiczne ogólnej populacji.

Celem konferencji „Zdrowie w twojej głowie” jest zwrócenie uwagi na pogarszający się stan zdrowia psychicznego Polaków, zwłaszcza młodych pokoleń, ze szczególnym uwzględnieniem grupy studentów i doktorantów, a także popularyzowanie tematyki dobrostanu psychicznego oraz równego i powszechnego dostępu do pomocy psychologicznej. W trakcie konferencji poznamy opinie wybitnych ekspertów w Polsce zajmujących się tą tematyką i podjęta zostanie dyskusja nad przyczynami obecnego stanu rzeczy i możliwymi działaniami w celu przeciwdziałania pogarszającemu się stanowi zdrowia psychicznego młodych pokoleń. Poruszona zostanie rola systemu edukacji w pogłębianiu się tych problemów, co może pomóc nawiązać dialog między ekspertami z obszaru edukacji oraz zdrowia psychicznego.

Inicjatywa wychodzi od studentów i organizacji studenckich, i w tym kontekście jej celem jest między innymi poznanie opinii ekspertów na temat tego, jaką rolę mogą pełnić studenci i liczne organizacje studenckie w promowaniu zdrowia psychicznego w Polsce, zwłaszcza wśród najmłodszych, a także podjąć dyskusję na ten temat.

Gorąco zachęcamy wszystkie osoby zainteresowane tematyką zdrowia psychicznego do udziału w tej inicjatywie, która może pomóc w szerszym dialogu i rozwoju współpracy między ekspertami z różnych obszarów wiedzy i doświadczenia, a także przedstawicielami różnych pokoleń – od studentów, przez doktorantów, naukowców i praktyków na początku kariery zawodowej po wybitnych ekspertów w swoich dziedzinach.

I DZIEŃ

Pierwszego dnia wydarzenia odbędzie się ogólnopolska konferencja naukowa, w której udział wezmą specjaliści z zakresu psychologii, psychiatrii, epidemiologii, edukacji, czy socjologii oraz reprezentanci organizacji studenckich. Profesjonalna wiedza, zaprezentowana w trakcie paneli eksperckich podczas konferencji, posłuży jako wstęp do merytorycznej rozmowy o możliwych ścieżkach poprawy obecnej sytuacji, związanej ze zdrowiem psychicznym i dostępem do pomocy psychologicznej.

II DZIEŃ
Drugiego dnia odbędą się debaty eksperckie na temat zdrowia psychicznego doktorantów.

Zwieńczeniem konferencji będzie debata społeczna.

Program oraz szczegóły wydarzenia, a także formularz zgłoszeniowy udziału w konferencji dostępny jest na stronie:

nzs.org.pl/zdrowiewtwojejglowie.

Informacja dla studentów I roku, I st. zalogowanych na zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego

Serdecznie zapraszamy na spotkanie organizacyjne z zajęć wyrównawczych z języka angielskiego, które poprowadzi dr Tomasz Burzyński w środę o godzinie 19.00 w sali sympozjalnej II (ul. Bankowa 11).

Szanowni studenci,

dostępny jest już harmonogram odbioru legitymacji studenckich:

Harmonogram KI

Harmonogram KII

Oferty pracy dla studentów

Rozpoczęła się rekrutacja na stanowiska w dziale marketingu i social media oraz spikera meczowego w Klubie Sportowym Górnik 09 Mysłowice. Zachęcamy do kontaktu wszystkich studentów zainteresowanych powyższymi dziedzinami. Zgłoszenia na adres mailowy klub@gornik09.pl.

Więcej informacji: ogłoszenie praca

Dostępność dziekanatów w trakcie wakacji

Uprzejmie informujemy, że od 1 lipca do 31 sierpnia dziekanaty studiów stacjonarnych, niestacjonarnych i wieczorowych a także dziekanaty zajmujące się sprawami pomocy materialnej oraz finansowymi będą dla Państwa dostępne w godzinach od 9.30 do 14.00 od poniedziałku do czwartku.

Dodatkowy dyżur w godzinach od 9.30 do 14.00  będzie pełniony:
– w dniu 9 lipca przez dziekanat studiów stacjonarnych
– 10 lipca przez dziekanat studiów niestacjonarnych
zlokalizowane przy ul. Grażyńskiego

Dziekanaty nieczynne w dniach 3-5.06.2021 r.

Uprzejmie informujemy, że w dniach 3-5 czerwca br. wszystkie dziekanaty w lokalizacjach Bankowa 11 i Grażyńskiego 53 będą niedostępne.

Przypomnienie o remoncie akademików w Ligocie

Przypominamy, że od 1 lipca 2021 r. rozpocznie się planowana wcześniej termomodernizacja DS 2 i DS 7 na Osiedlu Akademickim w Katowicach-Ligocie. W związku z tym mieszkańcy DS 2 i DS 7 muszą obowiązkowo wykwaterować się najpóźniej do 30 czerwca br. Nie ma możliwości pozostania w tych domach studenckich nawet przez jeden dzień dłużej. Istnieje natomiast ewentualność przeprowadzki do DS 1 w Katowicach-Ligocie lub do akademików w Sosnowcu.

Osoby zainteresowane przeniesieniem się do innego DS powinny zgłosić się mailowo do administratorów DS, w których obecnie mieszkają. W pierwszej kolejności z przeprowadzki będą mogli skorzystać studenci UŚ, którzy mają uregulowane wszystkie płatności za pobyt w DS.

Więcej informacji na stronie: https://us.edu.pl/student/komunikaty/przypomnienie-o-remoncie-akademikow-w-ligocie/?fbclid=IwAR1sbH7uoFokhEQIEyGMYgvgIRjHQysky4XR9TPuXQazlcwww6fcxzcnWaU

IBUK Libra - dostęp do e-podręczników akademickich

Przypominam, że Uniwersytet Śląski posiada dostęp do e-podręczników akademickich na platformie IBUK LIBRA (5590 tytułów).

Serwis IBUK LIBRA umożliwia dostęp do elektronicznych publikacji z oferty Wydawnictwa Naukowego PWN oraz innych wydawnictw.

Z zakupionych publikacji można korzystać po wejściu na stronę CINIB-y, przechodząc do górnego menu ŻRÓDŁA ELEKTRONICZNE -> KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE-> IBUK ->, po prawej stronie tabelki klikając w link HAN UŚ / Proxy.

https://login.han.bg.us.edu.pl/login/login.html

Otworzy się okno logowania zdalnego dostępu do źródeł elektronicznych, gdzie login i hasło są takie same jak do katalogu bibliotecznego (konto w bibliotece musi być aktywne).

Platforma IBUK LIBRA pozwala nie tylko czytać książki, ale umożliwia także zaawansowaną pracę z e-książką (zaznacz tekst, wprowadź zakładki, notatki; stwórz wirtualna półkę z książkami, generuj bibliografię, korzystaj ze słownika i encyklopedii, kopiuj fragmenty tekstu), dodatkowo publikacje w IBUK Libra można czytać za pomocą komputera, tabletu i smartfonu.

Dodaj książkę do półki myIBUK  i pracuj z e-książką!

Dziekanaty nieczynne w Wielką Sobotę

W Wielką Sobotę, tj. 03.04.2021 r. Dziekanaty Wydziału Nauk Społecznych będą nieczynne.

Dziekanat studiów niestacjonarnych ul. Bankowa 11 - zmiana

Uprzejmie informujemy o zmianie lokalizacji  dziekanatu studiów niestacjonarnych w lokalizacji Bankowa 11.

Aktualnie mieści się on w pok. nr 11, tel. 32 359 1222. Osoba prowadząca obsługę: Pani mgr Joanna Jałowiecka.

Zmiana ta dotyczy również studiów niestacjonarnych na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.

MOPS Katowice - pomoc w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym poprzez dofinansowanie kosztów edukacji.

Ważna informacja dotycząca możliwości ubiegania się o wsparcie – pomoc w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym poprzez dofinansowanie kosztów edukacji. Więcej informacji na stronie: https://www.mops.katowice.pl/node/155

plakat informacyjny

Coaching kariery w ramach projektu finansowanego ze środków UE „Studia i co dalej – zwiększenie konkurencyjności studentów UŚ na rynku pracy”.

Nie wiesz, jak pokierować swoją karierą? Masz w głowie pomysł na siebie, ale sen z powiek spędza Ci, jak go zrealizować? Umów się na spotkanie online z coachami kariery i rozwiej swoje wątpliwości! Dzięki coachingowi kariery skutecznie wyznaczysz swoje cele i odkryjesz swój potencjał!

Dla kogo: studenci 3 roku studiów I stopnia, 2 roku studiów II stopnia lub 5 roku jednolitych studiów magisterskich, którzy w ostatnich 6 miesiącach poprzedzających pierwsze spotkania z coachem nie byli zatrudnieni na umowę o pracę na okres dłuższy niż 3 miesiące.

Jak się umówić?

  1. Wypełnij formularz zgłoszeniowy do projektu: https://www.formularze.us.edu.pl/coaching
  2. Podpisz dokumenty znajdujące się na tej stronie w LINKU DO DOKUMENTÓW
  3. Odeślij skany podpisanych dokumentów (strony 1, 2 i 3) lub zdjęcia na adres Biura Karier: bk@us.edu.pl
  4. Stronę 4 będącą listą obecności oraz 5 – notatkę ze spotkań, będziesz podpisywał na bieżąco w trakcie spotkań
  5. Otrzymasz od nas wiadomość z zaproszeniem na 1 spotkanie coachingowe – online.

Badanie kompetencji w ramach projektu finansowanego ze środków UE „Studia i co dalej – zwiększenie konkurencyjności studentów UŚ na rynku pracy”

Sprawdź, czy posiadasz kompetencje, których poszukują pracodawcy! Nie daj się zaskoczyć i już teraz zobacz jak wygląda test stosowany w rekrutacji. Wypełnij go online, a raport ze wskazówkami rozwojowymi otrzymasz w ciągu kilku dni!

Dla kogo: studenci 2 i 3 roku studiów licencjackich, 1 i 2 roku magisterskich uzupełniających oraz 4 i 5 roku studiów jednolitych magisterskich.

Jak go zrobić?

  1. Wypełnij formularz zgłoszeniowy do projektu: https://formularze.us.edu.pl/form/index/1031
  2. Podpisz dokumenty znajdujące się na tej stronie w LINKU DO DOKUMENTÓW.
  3. Odeślij skany podpisanych dokumentów lub zdjęcia na adres Biura Karier: bk@us.edu.pl.
  4. Otrzymasz wiadomość o przydzieleniu testu – login i hasło do platformy wraz z prośbą o uzupełnienie 2 stron dokumentów projektowych.
  5. Otrzymasz raport z badania wraz ze wskazówkami rozwojowymi.

Dyżury Dziekanatów w okresie świątecznym

Uprzejmie informujemy, że w dniach: 29 i 30 grudnia 2020 r. Dziekanaty Wydziału Nauk Społecznych będą pracowały stacjonarnie w obu lokalizacjach (Bankowa 11, Grażyńskiego 53) – zgodnie z obowiązującymi godzinami.

W dniach 24, 28, 31 grudnia 2020 r. oraz 2 stycznia 2021 r. Dziekanaty będą nieczynne.

widok przedstawia plażę i morze

Godziny rektorskie 2.12.2020 od godz. 17:00

W związku z uniwersytecką debatą online, dotyczącą prezentowania symboli w przestrzeni akademickiej, na wniosek Samorządu Studenckiego ogłoszono godziny rektorskie w dniu 2 grudnia 2020 r. od godziny 17:00 do końca dnia.

Dziekanaty nieczynne w dniu 31.10.2020 r.

W sobotę 31.10.2020 r. nieczynne będą dziekanaty studiów niestacjonarnych oraz do spraw odpłatności za studia, świadczenia dla studentów, wsparcie studentów z niepełnosprawnościami i specjalnymi potrzebami (ul. Bankowa 11 – p. 5 oraz p. 7, ul. Grażyńskiego 53 – p. 12 i p. 13)

Spotkanie informacyjno-rekrutacyjne z firmą Decathlon

Chcesz dowiedzieć się jak wygląda praca w międzynarodowej firmie z branży sportowej i turystycznej? Weź udział w spotkaniu informacyjno-rekrutacyjnym z firmą Decathlon!

Więcej na stronie:

http://bk.us.edu.pl/spotkanie-informacyjno-rekrutacyjne-z-firma-decathlon

Godziny dziekańskie w dniu 06.10.2020 r. w godz. 08:00-13:00

W związku z inauguracją roku akademickiego 2020/2021 na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego, Dziekan Wydziału prof. dr hab. Zenon Gajdzica ogłasza w dniu 6 października 2020  r. godziny dziekańskie od godziny  08:00 do 13:00.

Zmiany godzin otwarcia dziekanatów w związku z Tour de Pologne

W związku z organizacją 77. edycji Tour de Pologne, w środę 05.08.2020 r. z ruchu drogowego zostaną wyłączone niektóre odcinki ciągów komunikacyjnych w Katowicach. W związku z tymi utrudnieniami, pracownicy administracji Wydziału Nauk Społecznych będą w tym dniu dostępni na WNS do godz. 12:30.

Nowe wzory druków podań o pokój w akademiku

Z uwagi na przypadki składania podań o akademik na nieaktualnych drukach informujemy, że ich obowiązujące wzory, zawierające m.in. klauzulę RODO i oświadczenie związane z epidemią COVID-19 należy pobrać ze strony  internetowej https://us.edu.pl/student/wsparcie-i-fundusze/akademiki-2/ .

Dostępność dziekanatów w trakcie wakacji

Uprzejmie informujemy, że od 1 lipca do 31 sierpnia dziekanaty studiów stacjonarnych, niestacjonarnych a także dziekanaty zajmujące się sprawami pomocy materialnej oraz finansowymi będą dla Państwa dostępne w godzinach od 9.30 do 14.00 od poniedziałku do czwartku.

Stanowiska komputerowe na wydziałach

W trosce u umożliwienie wszystkim studentom, doktorantom i pracownikom odbycia sesji egzaminacyjnej w niezakłócony sposób, na wszystkich wydziałach Uniwersytetu Śląskiego powstały stanowiska komputerowe do pracy indywidualnej. Stanowiska zostały wyposażone w sprzęt umożliwiający odbycie zajęć i egzaminów w formie zdalnej. Liczba stanowisk będzie zwiększana w miarę potrzeb.
Prosimy o zapoznanie się z ogólnymi zasadami korzystania ze stanowisk oraz zgłaszania z wyprzedzeniem prośby o rezerwacje stanowiska do właściwej jednostki (adresy wskazane poniżej). Stanowiska w pierwszej kolejności będą służyły do odbywania egzaminów i zaliczeń w przypadku braku takiej możliwości z użyciem własnego sprzętu.

Dziekanaty nieczynne w dniach 11-13.06.2020 r.

W dniach 11-13.06.2020 r. dziekanaty na Wydziale Nauk Społecznych będą nieczynne.

Zasady przeprowadzania zdalnych egzaminów i zaliczeń na WNS

Prośba o udział w badaniu ankietowym dot. zajęć dydaktycznych na odległość

Szanowni Państwo,

ponawiam zaproszenie do udziału w krótkim badaniu ankietowym, link do kwestionariusza został Państwu przesłany pocztą przez USOSweb.

Wyrażone opinie pozwolą na dalsze doskonalenie zajęć dydaktycznych prowadzonych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, a także pozwolą na zdiagnozowanie i usunięcie potencjalnych problemów związanych z weryfikacją efektów uczenia się. Innymi słowy, pozwolą uniknąć komplikacji związanych z zaliczeniem poszczególnych modułów. Badanie jest prowadzone z zachowaniem etyki badań społecznych, wyniki będą prezentowane w formie zbiorczych zestawień statystycznych.

Zapewniam, że Państwa opinie są anonimowe i służą tylko poprawie komfortu pracy zdalnej.

Bardzo proszę o mobilizację i odrobinę zaufania do etyki dziekana 🙂

z wyrazami szacunku
dr Małgorzata Tyrybon
prodziekan ds. kształcenia i studentów

 

PS. Dzięki Państwa opiniom, pozytywnie i bezstresowo została już rozwiązana kwestia wprowadzenia dodatkowych wymagań związanych z uzyskaniem zaliczeń z przedmiotu „X”, drogą „bezinwazyjnej” sugestii przekazanej wykładowcy. Mam nadzieję ku zadowoleniu studentów 🙂

Komunikat dotyczący pracy dziekanatów w dniach 9-11.04.2020 r.

Szanowni  Państwo,
uprzejmie informujemy, że w dniach 9-10 kwietnia br. (czwartek, piątek) dziekanaty będą dla Państwa dostępne stacjonarnie w godz. 9.00-12.00.
W dniu 11 kwietnia (sobota) dziekanaty studiów niestacjonarnych oraz dziekanaty zajmujące się sprawami pomocy materialnej oraz finansowymi będą nieczynne.
Za utrudnienia przepraszamy,
Dziekanat

Informacje dot. funkcjonowania dziekanatów

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że aby ułatwić Państwu kontakt z dziekanatami, od 16.03.2020 r. aktywne są dwa nowe adresy mailowe do naszych dziekanatów:

Informujemy także, że w czasie zawieszenia zajęć dydaktycznych sprawy studentów dotychczas realizowane w dziekanacie, będą realizowane w trybie elektronicznym oraz za pośrednictwem kontaktu telefonicznego. Dziekanaty (w zależności od bieżącej sytuacji związanej z pandemią koronawirusa) w podstawowym zakresie będą prowadziły dyżury w budynkach dydaktycznych, jednak sugerujemy, żeby wszystkie sprawy najpierw konsultować telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail aby ograniczyć obecności studentów na Uczelni.

Numery telefonów do wszystkich dziekanatów znajdują się poniżej:

Dziekanat Wydziału Nauk Społecznych – Katowice, ul. Bankowa 11

Adres e-mail: dziekanat.wns-bankowa@us.edu.pl

Prowadzone kierunki Nr telefonu
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna I i II stopień – stacjonarne

Politologia I stopień – stacjonarne

Bezpieczeństwo narodowe i międzynarodowe I i II stopień – stacjonarne

Politologia II stopień – stacjonarne

Doradztwo polityczne i publiczne I stopień – stacjonarne

32 359 13 31
Socjologia I i II stopień – stacjonarne

Praca socjalna I i II stopień – stacjonarne

Polityki miejskie i doradztwo publiczne II stopień – stacjonarne

 

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna I i II stopień – niestacjonarne

Politologia I i II stopień – niestacjonarne

Bezpieczeństwo narodowe i międzynarodowe I i II stopień – niestacjonarne

Doradztwo polityczne i  publiczne I stopień – niestacjonarne

Socjologia I i II stopień – niestacjonarne

Praca socjalna I i II stopień – niestacjonarne

Polityki miejskie i doradztwo publiczne II stopień – niestacjonarne

32 359 12 22
ODPŁATNOŚCI ZA STUDIA, ŚWIADCZENIA DLA STUDENTÓW, WSPARCIE STUDENTÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI I SPECJALNYMI POTRZEBAMI

Studia stacjonarne i niestacjonarne.  Kierunki:

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna I i II stopień

Bezpieczeństwo narodowe i międzynarodowe I i II stopień,

Zarządzanie zasobami ludzkimi I stopień,

Polityki miejskie i doradztwo publiczne II stopień

Politologia I i II stopień,

Doradztwo polityczne i publiczne I stopień

Socjologia I i II stopień

Praca socjalna I i II stopień

32 359 18 07

 

Dziekanat Wydziału Nauk Społecznych – Katowice, ul. Bankowa 14

Adres e-mail: dziekanat.wns-bankowa@us.edu.pl

Prowadzone kierunki Nr telefonu
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi studia I stopnia – stacjonarne i niestacjonarne 32 359 24 83

 

Dziekanat Wydziału Nauk Społecznych – Katowice, ul. Grażyńskiego 53

Adres e-mail: dziekanat.wns-grazynskiego@us.edu.pl

Prowadzone kierunki Nr telefonu
Psychologia – studia stacjonarne 32 359 97 42
Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna jednolite magisterskie pierwszy rok – niestacjonarne 

Pedagogika  I stopień – niestacjonarne 

Pedagogika specjalna I stopień   – niestacjonarne 

Pedagogika I i II stopień (w tym na II st. specjalność edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne) –  niestacjonarne

32 359 97 13
Arteterapia  I stopień – stacjonarne

Pedagogika specjalna I stopień – stacjonarne

Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna  jednolite magisterskie pierwszy rok ­- stacjonarne

Pedagogika Specjalna – jednolite magisterskie – stacjonarne

32 359 97 05
Pedagogika I stopień –  stacjonarne,

Pedagogika II stopień (w tym specjalność edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne) –  stacjonarne

32 359 97 05
Psychologia – studia wieczorowe 32 359 97 77
Studia doktoranckie – stacjonarne 32 359 97 77
ODPŁATNOŚCI ZA STUDIA, ŚWIADCZENIA DLA STUDENTÓW, WSPARCIE STUDENTÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI I SPECJALNYMI POTRZEBAMI Studia stacjonarne i niestacjonarne.  Kierunki:

Arteterapia (I)
Pedagogika (I,II)
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna (jednolite)
Pedagogika specjalna (I, jednolite)
Psychologia (jednolite)

32 359 97 41

 

Ponadto przygotowany został serwis mający za zadanie pomóc Państwu w odnalezieniu najważniejszych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, dostępny pod adresem: https://www.koronawirus.us.edu.pl/

Informacje dotyczące programu Erasmus+

Zapraszamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi rekrutacji na wyjazdy studenckie w ramach programu Erasmus+ na rok akademicki 2020/2021. Rekrutacja odbywa się wyłącznie poprzez system USOSweb.

Erasmus ogłoszenie_nowe_ aktualizacja_17_marca 2020

Komunikat Prodziekan ds. Kształcenia i Studentów

Drodzy Studenci,

w nawiązaniu do komunikatu JM prof. dr. hab. Ryszarda Koziołka, z dnia 11 marca 2020 r. dotyczącego pracy dziekanatów związanej z rozliczeniem studentów, informuję, że kontakt bezpośredni powinien zostać ograniczony do minimum – rozliczenie sesji zimowej będzie się odbywać tylko na podstawie wpisów do USOSweb, bez konieczności oddawania indeksów – w terminie do 10 kwietnia br.

W razie braków wpisanych ocen do systemu USOSweb, proszę mailowo zgłaszać problem Dyrektorom Kierunków.

Nie wymagane są także podania o przedłużenie sesji zimowej.

Wszystkie podania i wnioski w innych sprawach należy kierować drogą mailową zgodnie ze wzorami (https://us.edu.pl/wydzial/wns/sprawy-studenckie/wzory-dokumentow/) w zależności od tego, czego dotyczy pismo do:

– Promotorów w sprawach związanych z dyplomowaniem,
– Dyrektorów Kierunków w sprawach związanych z dydaktyką,
– Koordynatorów Modułów w sprawach związanych z zaliczeniami,
– Pełnomocników ds. Studenckich w innych sprawach,
– Dziekanatów (pisma adresowane do Prodziekan ds. Kształcenia i Studentów).

 

Prodziekan ds. Kształcenia i Studentów
dr Małgorzata Tyrybon

Terminy dyżurów Pełnomicników Dziekana ds. studenckich dla studentów studiów niestacjonarnych

dr Bożena Pactwa
Dyżur dla studentów studiów niestacjonarnych: 14.03, 18.04, 09.05, 06.06.2020,  godz. 09:00-10:30, p. 4, ul. Bankowa 11.
Dodatkowo w każdy czwartek od 15:30 do 17:30, p. 223 (ul. Bankowa 11) po uprzednim umówieniu się via e-mail.

dr Michał Brol
Dyżur dla studentów studiów niestacjonarnych: środy, godz. 16:00-17:00, p. 120a, ul. Grażyńskiego 53.

Odwołany dyżur

W poniedziałek 24.02.2020 r. dyżur dr. hab. Tomasza Nawrockiego prof UŚ zostaje odwołany.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

return to top