Dwa lata po wprowadzeniu Planu Równości Płci, Uniwersytet Śląski w Katowicach organizuje międzynarodową konferencję: Różnorodność, równość i inkluzja w społeczności – wspieranie dobrostanu i zrównoważonego rozwoju”. Konferencja odbędzie się w dniach 21-22 marca 2024 r. Wokół niej przewidziane zostały wydarzenia towarzyszące, skierowane do osób studenckich. To z ich powodu kieruję do Was niniejsze zaproszenie.
W środę (20.03) w godzinach I BLOK (9:45-12:45) i II BLOK (13:00-18:00) Koło Naukowe Równości i Różnorodności UŚ oraz Uniwersytet Śląski w Katowicach organizują jako wydarzenia towarzyszące dla konferencji serię warsztatów poświęconych tematyce równości i różnorodności oraz rozwoju osobistego. Szkolenia odbędą się najprawdopodobniej w budynku Wydziału Humanistycznego w Katowicach.
Będą to:
I BLOK (9:45-12:45):
Seria warsztatów o różnej tematyce organizowana przez ING HAB:
- „Job Crafting”
- „Asertywność czyli zacznij żyć po swojemu”
- „Pewność siebie w życiu i na scenie”
- „Narzędzia rozwojowe a skuteczne budowanie kompetencji miękkich”
- „Słucham, ale czy słyszę. Jak słuchać, aby zrozumieć i wspierać różnorodność”
- „Świadomi siebie, czyli o poczuciu własnej wartości”.
II BLOK (13:00-18:00):
- Szkolenie ze Stowarzyszeniem Laboratorium Działań dla Pokoju „Salam Lab” z Krakowa: „Empatia w działaniu. Szkolenie z edukacji włączającej: wielokulturowość, mobilność, akceptacja” (13-18:00).
- Szkolenie z doktor Dagną Kocur: “Reagowanie na molestowanie seksualne dla osób studiujących i pracujących na UŚ” (14-16:00).
- Szkolenie z Marcinem Matuszewskim : “Audiodeskrypcja wydarzeń queerowych” (14-17:00).
Liczba miejsc na szkoleniach jest ograniczona, więc zachęcamy do szybkiej rejestracji oraz niezwłocznego poinformowania organizatorów, jeśli nie możecie wziąć w nich udziału.
Zapisów na szkolenia można dokonać poprzez formularz wybierając jedno z interesujących Was szkoleń w ramach jednego bloku. Formularz dostępny pod wskazanym adresem: https://formularze.us.edu.pl/conference_dei_ost
W razie pytań służymy pomocą pod adresem: conference.dei@us.edu.pl oraz knrr@us.edu.pl za pośrednictwem messengera Koła.
Oferta pracy
OFERTA PRACY
Przedszkole nr 8 w Mysłowicach zatrudni od zaraz Nauczyciela wychowania przedszkolnego.
Kontakt:
tel. 32 222 63 46
e-mail: przed8@wp.pl
Oferta pracy
OFERTA PRACY
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 40 im. Karola Goduli w Rudzie Śląskiej zatrudni nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej na zastępstwo do końca roku szkolnego 2024/2025.
Wymiar etatu: 15/18
Wymagania: wykształcenie wyższe lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (również możliwość zgłaszania się studentów 5 roku studiów)
Istnieje możliwość zatrudnienia w roku szkolnym 2024/2025.
Kontakt:
Szkoła Podstawowa nr 40 im. Karola Goduli
41-703 Ruda Śląska
ul. Joanny 13
tel. 32 248 12 88
e-mail: sp40rudaslaska@onet.eu
Oferta pracy SP 40 Ruda Śląska
Oferta pracy
OFERTA PRACY
Niepubliczne Przedszkole „Kreatywka” poszukuje Nauczycieli wychowania przedszkolnego lub studentek ostatniego roku studiów.
Niepubliczne Przedszkole „Kreatywka” to nowe miejsce na mapie placówek oświatowych Katowic. Pomysł jego powstania wziął się z potrzeby stworzenia miejsca, które zapewni jak najlepszy start w ciągle zmieniającym się otoczeniu przy zachowaniu całej cudowności dzieciństwa.
Swoje kandydatury prosimy kierować na adres e-mail: biurokreatywka@gmail.com lub tel. 575-533-887
Oferta pracy
OFERTA PRACY
Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej SRKAK w Siemianowicach Śląskich
zatrudni nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w wymiarze 18/18
CV należy przesłać na adres: klo.siem@op.pl
Miejsce pracy:
Publiczna Szkoła Podstawowa SRKAK
41-100 Siemianowice Śląskie, ul. 1-go Maja 1
tel. 501520930
Egzamin poprawkowy z przedmiotu Metodologia badań społecznych odbędzie się 11 września o godz. 14.00 w pokoju 220.
Nieobecność dr hab. Aliny Budniak od 19.06.2023 24.06.2023 r.
Nieobecność dr Agnieszki Lewko od 23.05.2023 r. do 26.05.2023 r.
Nieobecność dr Marty Niemiec od 15.05 do 19.05.2023 r.
Nieobecność dr Eweliny Kawiak od 08.05 do 12.05.2023 r.
Nieobecność dr Anny Kurzeja od 24.04 do 25.04.2023 r.
Nieobecność dr Agnieszki Lewko od 18.04 do 23.04.2023 r.
Nieobecność dr Aleksandry Pyrzyk- Kuta od 01.04 do 05.04.2023 r.
Nieobecności dr Małgorzaty Mnich w dniach 29.03 – 01.04.2023 r.
Nieobecność dr Agaty Rzymełki-Frąckiewicz od 27.03 do dnia 31.03.2023 r.
Nieobecność dr Marty Niemiec w dniu 28.03.2023 r.
Dr Małgorzata Satoła jest nieobecna od 24.03 do dnia 03.04.2023 r.
Dr Agata Cabała jest nieobecna od 13.03.2023 – 17.03.2023.
Prof. Teresa Wilk w tym tygodniu jest nieobecna w dniach 0d 06.03.2023 – 10.03.2023.
W dniach od 27.02 do 03.03.2023r. zajęcia z dr Magdaleną Hylą zostają odwołane.
Wybór specjalności (kierunek pedagogika Pe1 oraz L1Pe)
W związku z koniecznością wyboru specjalności studiów na kierunku pedagogika został ustalony następujący harmonogram działań:
- Każdy student I roku zobowiązany jest do złożenia pisemnej deklaracji wyboru specjalności według załącznika nr 1 (deklaracja powinna być opatrzona numerem albumu i własnoręcznym podpisem).
- Deklarację należy dostarczyć do odpowiedniego dziekanatu w terminie do 19 marca 2023 r.
Uwaga!
Zmiana godziny dyżuru dr Joanny Bulskiej w dniu 04.02.2023 (sobota) z godziny 11.15 – 12.00 na 09.30 – 10.15.
Nieobecność dr. Jana Basiagi w dniu 9 grudnia br.
Nieobecność dr Aliny Dworak od 7 grudnia do 11 grudnia br.
Nieobecność od dnia 4 grudnia do 9 grudnia br. dr Katarzyny Kowalczewskiej-Grabowskiej z powodu choroby.
Nieobecność w dniu 21.11.2022 dr Anidy Szafrańskiej z powodu choroby.
Nieobecność w dniu 21.11.2022 mgr Magdaleny Marekwia z powodu choroby.
W dniach 15.11.2022 – 18.11.2022 zajęcia z dr Małgorzatą Mnich zostają odwołane.
W dniach 15.11.2022 – 18.11.2022 zajęcia z dr Agatą Rzymełką-Frąckiewicz zostają odwołane.
W dniach od 15 do 20 listopada zajęcia z dr M. Niemiec zostają odwołane.
Spotkania organizacyjne z akademickimi opiekunami pierwszych roczników
Szanowni Studenci kierunku Pedagogika,
uprzejmie prosimy o zrobienie testu poziomującego z języka angielskiego znajdującego się na stronie SPNJO do dnia 16.10.2022 (pierwsze zajęcia organizacyjne). Celem podziału na grupy.
Zajęcia organizacyjne z lektorami odbędą się 16.10.2022 w auli A w Wydziale Nauk Społecznych przy ul. Grażyńskiego 53.
Dyżur z dr hab. Ewą Borowiec w dniu 6.09 br. z powodu uczestnictwa w szkoleniu „Wspólnota uczących się” zostaje odwołany.
Zapraszamy na dyżury w dniu 7.09 i 8.09 w godzinach 11.00 do 17.00.
W dniu 02.12.2021 r. zajęcia z Panią dr Agatą Cabałą zostają odwołane.
Do dnia 09.12.2021 r. zajęcia z Panią dr Iwoną Wendreńską zostają odwołane.
W dniach od 29.11.2021 r do 03.12.2021 r. zajęcia z Panią dr Eweliną Kawiak zostają odwołane.
W dniu 30.11.2021 r. zajęcia z Panią dr Iwoną Wendreńską zostają odwołane.
W dniach od 29.11.2021 r do 01.12.2021 r. zajęcia z Panią dr Iwoną Tomas zostają odwołane.
W dniach od 25 listopada do 7 grudnia włącznie zajęcia z dr M. Satołą zostają odwołane.
W dniu 25 listopada zajęcia z dr S. Knapik-Szweda zostają odwołane.
W dniu 18 listopada wykład z dr M. Christ zostaje odwołany.
W dniach od 03.11.2021 r do 09.11.2021 r. zajęcia z Panią dr Małgorzatą Satołą zostają odwołane.
W związku ze zmianą formy zajęć ze studentami w dn. 29.10.2021 dyżur dr Iwony Wendreńskiej w godz. 15.15-16.00 będzie realizowany w formie zdalnej na Microsoft Teams. W związku ze wzrostem ilości zajęć online dodatkowy dyżur w dn.21.01.2022 w godz. 15.15-16.00 będzie realizowany również w formie zdalnej.
Zajęcia z dr Magdalena Hylą zostają odwołane do 27 października włącznie.
W dniach 25 i 26 października zajęcia z dr Magdaleną Christ zostają odwołane.
W dniach od 20 do 25 października (włącznie) zajęcia z dr Natalią Stankowską zostają odwołane.
W dniach od 18 do 25 października br. zajęcia z dr M. Hylą zostają odwołane.
ZAPROSZENIE NA SPOTKANIE LOGOPEDYCZNEGO KOŁA NAUKOWEGO – „Lallatio``
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych studentów tematyką logopedyczną na spotkanie rozpoczynające dzielność Koła naukowego w roku akademickim 2021/22. To już 20 lat, kiedy Koło zaczęło funkcjonować na naszym wydziale. Nasza działania były skierowane na spotkania merytoryczne wokół problematyki zaburzeń mowy, stymulowania rozwoju mowy, również na działalności praktycznej – pracy z dziećmi w placówkach przedszkolnych, warsztatach, konferencjach naukowych, a również wyjazdach na obozy naukowe. W zeszłym roku wyjątkowo spotykaliśmy się w przestrzeni wirtualnej, w tym roku mam nadzieję, na spotkania będą odbywały się w rzeczywistym świecie. Wszystkich zainteresowanych zapraszam na spotkanie 12 października (wtorek) o godz. 13.00 w pkoju 423.
Szanowni Studenci,
w związku z licznymi pytaniami dotyczącymi planu zajęć dydaktycznych na kierunku Pedagogika oraz Psychologia , informujemy iż obowiązującym planem zajęć jest plan zajęć umieszczony na stronie internetowej- serwer: Plan-WNS (us.edu.pl)
Szanowni Państwo,
W związku z wyjazdem służbowym Pani dr hab. Prof. UŚ. Katarzyny Borzuckiej- Sitkiewicz do Rennes (Francja) w ramach projektu ACTTE (NAWA)zajęcia w dniu 06.10.2021. zostają odwołane.
Ważna informacja
Studenci, którzy nie zaliczyli kolokwium w I terminie z przedmiotów prowadzonych przez prof. Katarzynę Krasoń, a są zainteresowani poprawą oceny, proszeni są o kontakt mailowy z osobą prowadzącą do 23 września, w celu uzgodnienia godziny II terminu. Poprawka odbędzie się online 24 września.
Zajęcia z profesorami wizytującymi w roku ak. 2021/2022
prof. PhDr. Pavol Dancák – opis
professor Robin McWilliam – opis
Odwołane zajęcia
W dniu 11 maja zajęcia z dr M. Satołą zostają odwołane!
Wybór specjalności na kierunku Pedagogika specjalna, studia jednolite magisterskie
W związku z koniecznością wyboru specjalności studiów na kierunku pedagogika pedagogika specjalna został ustalony następujący harmonogram działań:
Każdy student I roku zobowiązany jest do złożenia pisemnej deklaracji wyboru specjalności według załącznika nr 1 (deklaracja powinna być opatrzona numerem albumu i własnoręcznym podpisem). Skan deklaracji należy przesłać do odpowiedniego dziekanatu w terminie do 13 kwietnia 2021 r.
Deklaracja_wybór specjalności
Nabór na szkolenie z zakresu Pedagogiki zabawy
Koordynator Wydziałowy ogłasza nabór na szkolenie z zakresu Pedagogiki zabawy dla studentów II i III roku studiów I stopnia na kierunku Pedagogika oraz III roku na kierunku Pedagogika specjalna, w trybie stacjonarnym. Szkolenie odbędzie się w dniach:
– I tura: 20-21 marca 2021
– II tura: 17-18 kwietnia 2021.
Szkolenie zostanie zrealizowane w formie zdalnej (webinarium).
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: https://www.zintegrowane.us.edu.pl/pl/edycja-1/student/wydzial-nauk-spolecznych/aktualnosci/nabor-na-szkolenie-z-zakresu-pedagogiki
W razie pytań proszę o kontakt z koordynatorem, dr Sabiną Pawlik (sabina.pawlik@us.edu.pl)
Wybór specjalności
W związku z koniecznością wyboru specjalności studiów na kierunku pedagogika został ustalony następujący harmonogram działań:
- Każdy student I roku zobowiązany jest do złożenia pisemnej deklaracji wyboru specjalności według załącznika nr 1 (deklaracja powinna być opatrzona numerem albumu i własnoręcznym podpisem).
- Skan deklaracji należy przesłać do odpowiedniego dziekanatu w terminie do 15 marca 2021 r.
Wiadomość dla studentów I oraz III semestru (studia stacjonarne oraz niestacjonarne) na kierunku pedagogika
Uprzejmie informujemy, że dostępne są już harmonogramy odbywania praktyk pod adresem:
Informacja o nieobecności nauczyciela akademickiego
Zajęcia z mgr Katarzyną Front-Dziurkowską są odwołane do 26 października.
Informacja o nieobecności nauczyciela akademickiego
W dniach od 12.10.2020r. do 16.10.2020r. zajęcia z dr Katarzyną Kowalczewską-Grabowską zostają odwołane.
Zmiany lokalizacji dziekanatów
Uprzejmie informujemy o następujących zmianach dot. dziekanatów WNS przy ul. Grażyńskiego 53:
dziekanat ds. stypendialnych i finansowych został przeniesiony do pok. nr 12; dziekanat studiów niestacjonarnych został przeniesiony do pok. 13. Dotychczasowe numery telefonów są nadal aktualne.
Koszyki fakultetów dla studentów Pedagogiki EWIP3, studia stacjonarne i niestacjonarne, rok akademicki 2020/2021.
Koszyki fakultetów dla studentów Pedagogiki EWIP3, studia stacjonarne i niestacjonarne, rok akademicki 2020/2021.
Zajęcia kontaktowe – informacja dla studnetów kierunków Arteterapia oraz Edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne
AKTUALIZACJA (27.05.2020 r.): Na wyraźny wniosek studentów Pedagogiki wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego, zajęcia z mgr Z. Malec oraz dr. E. Szymikiem również odbędą się w formie zdalnej. W celu ustalenia szczegółów należy skontaktować się z wykładowcami.
Forma i czas realizacji zajęć dla studentów kierunku Arteterapia zostanie ustalony w późniejszym terminie.
Szanowni Państwo,
W pliku poniżej został przedstawiony harmonogram zajęć kontaktowych, które rozpoczną się dla Państwa po 1. czerwca br. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z nim.
Instrukcji wyboru specjalności i deklaracji dla kierunku pedagogika specjalna
W związku z koniecznością wyboru specjalności studiów na kierunku pedagogika specjalna został ustalony następujący harmonogram działań:
- Każdy student I roku zobowiązany jest do złożenia pisemnej deklaracji wyboru specjalności według Załącznika 1 (deklaracja powinna być opatrzona numerem albumu i własnoręcznym podpisem).
- Deklarację należy złożyć w odpowiednim dziekanacie w terminie do 31 marca 2020 r. Dla usprawnienia procedury, deklaracje może złożyć starosta grupy.
Informujemy, że w ramach kierunku pedagogika specjalna prowadzone są następujące ścieżki specjalnościowe:
Edukacja i rehabilitacja osób ze spektrum autyzmu
Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną
Instrukcja-wyboru-specjalności-na-kierunku-pedagogika specjalna
Dziekanat studiów niestacjonarnych
Informujemy, że od dnia 25.02-29.02.2020r. dziekanat studiów niestacjonarnych będzie nieczynny a pilne sprawy studenci mogą kierować do dziekanatu studiów wieczorowych (pokój 13) w godzinach urzędowania.
Wybór specjalności dla studentów I roku pedagogiki stacjonarnej i niestacjonarnej
W związku z koniecznością wyboru specjalności studiów na kierunku pedagogika został ustalony następujący harmonogram działań:
- Każdy student I roku zobowiązany jest do złożenia pisemnej deklaracji wyboru specjalności według załącznika nr 1 (deklaracja powinna być opatrzona numerem albumu i własnoręcznym podpisem).
- Deklarację należy złożyć w odpowiednim dziekanacie w terminie dwóch pierwszych tygodni marca. Dla usprawnienia procedury, deklaracje może złożyć starosta grupy.
Instrukcja wyboru specjalności na kierunku pedagogika
Załącznik nr 1 – deklaracja wyboru specjalności