W ramach Systemu Motywacyjnego w Dydaktyce Akademickiej (SMoDA) Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach zorganizowane zostały konkursy, których celem było docenienie różnych aktywności prowadzących do doskonałości dydaktycznej na naszej uczelni.
Adresatami konkursu pn. „Doskonały kierunek (zgodnie z założeniami nowej koncepcji studiów), dla rad dydaktycznych kierunków studiów w ramach systemu motywacyjnego w dydaktyce akademickiej (SMoDA) Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, finansowanego z programu Inicjatywa Doskonałości Badawczej” były dyrekcje kierunków wraz z radami dydaktycznymi. Decyzją eksperckiej komisji konkursowej wsparcie finansowe oraz certyfikat „Doskonały kierunek” zostały przyznane kierunkom: administracja, studia czeskie, kognitywistyka, etnologia oraz logopedia.
Więcej o konkursie można przeczytać w zakładce Rozwój.
Z kolei konkurs pn. „Listy gratulacyjne JM Rektora Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach dla nauczycieli/nauczycielek akademickich za doskonałą dydaktykę w roku akademickim 2021/2022 organizowany w ramach Systemu Motywacyjnego w Dydaktyce Akademickiej (SMoDA) Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach finansowanego z programu Inicjatywa Doskonałości Badawczej” kierowany był do osób, które w roku akademickim 2021/2022 opracowały lub zrealizowały elementy programu kształcenia w obrębie kierunku odznaczające się najwyższą jakością realizacji w skali wydziału. Laureaci otrzymali nagrody w trzech kategoriach: praca ze studentami, innowacje dydaktyczne oraz współpraca w ramach dydaktyki. Łącznie przyznanych zostało 94 listów gratulacyjnych.
Szczegółowe informacje o konkursie dostępne są w zakładce Rozwój.
fot. pexels