Przejdź do treści

Uniwersytet Śląski w Katowicach

Instytut Nauk Politycznych

Doktor

dr Agata Olszanecka-Marmola dr Agata Olszanecka-Marmola
left img

Tytuł pracy: Oddziaływanie telewizyjnej reklamy politycznej na zmianę postrzegania wizerunków kandydatów w wyborach prezydenckich w 2015 roku w Polsce

Promotor: dr hab. Mariusz Kolczyński, prof. UŚ

Recenzenci: dr hab. Ewa Marciniak (Uniwersytet Warszawski), dr hab. Agnieszka Szymańska (Uniwersytet Jagielloński)

Publiczna obrona: 30.01.2020 (praca obroniona z wyróżnieniem)

Nadanie stopnia doktora nauk społecznych w dyscyplinie nauki o polityce i administracji uchwałą Rady Instytutu Nauk Politycznych UŚ z dnia 10.03.2020 r. 

 

return to top