Zadania wykonywane przez pracowników Centrum Obsługi Studentów (COS), a więc również Biura Studenckich Spraw Socjalnych (BSSS) i Biura Karier (BK), wykonywane są stacjonarnie w systemie dyżurowym w Studenckiej Strefie Aktywności (rektorat) oraz zdalnie – telefonicznie i mailowo.
ADRESY E-MAIL:
Centrum Obsługi Studentów (ogólny): dlastudenta@us.edu.pl
Biuro Studenckich Spraw Socjalnych: bstud@us.edu.pl
Wsparcie psychologiczne: psycholog@us.edu.pl
Dane kontaktowe pracowników można znaleźć na stronach internetowych:
COS: https://ab.us.edu.pl/unit/employees/10000466,
BSSS: https://ab.us.edu.pl/unit/employees/10000800,
BK: https://ab.us.edu.pl/unit/employees/10002042.
TELEFONY (kontakt pn.-pt., godz. 8-15); z uwagi na dokonywane przekierowania na numery komórkowe pracownicy nie mają możliwości oddzwaniania, prosimy o cierpliwe telefonowanie.
(032) 359 1730 / zakres spraw: podstawowe informacje dla studentów, sprawy dyscyplinarne studentów i doktorantów, treści na stronie www.us.edu.pl/student
(032) 359 2462 / zakres spraw: wsparcie studentów z niepełnosprawnościami i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(032) 359 1672 / zakres spraw: działalność studencka (inicjatywy, organizacje studenckie)
(032) 359 2464 / zakres spraw: działalność studencka (w tym działalność naukowa) i media społecznościowe COS
(032) 359 2463 / zakres spraw: ogólne sprawy studenckie, obsługa strony internetowej www.us.edu.pl/student
(032) 359 1998 / zakres spraw: wsparcie studentów z niepełnosprawnościami i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, dostępność uczelni
(032) 359 2325 / zakres spraw: biuro ŚFN, students affairs in English
(032) 359 1340 / zakres spraw: akademiki
(032) 359 2046 / zakres spraw: stypendia studentów
(032) 359 1694 / zakres spraw: ubezpieczenia zdrowotne studentów i doktorantów; badania z zakresu medycyny pracy studentów i doktorantów
(032) 359 1982 / zakres spraw: sprawy bieżące Biura Karier, raporty, zestawienia
(032) 359 2032 / zakres spraw: sprawy bieżące Biura Karier, Projekt „Studia i co dalej?
Zdecydowaną większość spraw można załatwić na odległość, telefonicznie lub wykorzystując do tego mail (skany czy zdjęcia dokumentów). Jeżeli nie jesteś pewny, czy swoją sprawę możesz załatwić zdalnie – zadzwoń lub napisz – wspólnie ustalimy najlepsze rozwiązanie.
Bądź bezpieczny i #zostanwdomu!