Czym jest sprawozdanie merytoryczne i finansowe?
Sprawozdania merytoryczne i rozliczenia finansowe dotyczą spraw związanych z formą działalności studenckiej. Wszystkie organizacje studenckie i stowarzyszenia działające na terenie Uczelni są zobowiązane do składania Rektorowi (za pośrednictwem Centrum Obsługi Studentów) sprawozdań merytorycznych i rozliczeń finansowych z otrzymanych środków. Dokumenty składane są co najmniej dwa razy w roku kalendarzowym i zawierają informacje z półrocznej działalności organizacji.
Sprawozdanie merytoryczne ma na celu pokazać jakie działania podejmowała organizacja działająca w Uczelni, w danym okresie. Nieskładanie sprawozdania merytorycznego przez okres 2 lat skutkować będzie zmianą statusu koła na “nieaktywne” i brakiem możliwości ubiegania się o środki finansowe.
Rozliczenie finansowe jest formą zestawienia i bilansu środków otrzymanych w podziale i poza podziałem od Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego, pochodzących z rezerwy Rektora, bądź z rezerwy Dziekanów.
Wymagane dokumenty
- Sprawozdanie i preliminarz organizacji studenckiej każdorazowo umieszczane na Facebooku Samorządu
- Rozliczenie finansowe (tylko w przypadku dofinansowania w poprzednim okresie)
Zapraszamy do zapoznania się z instrukcją wypełniania sprawozdań i wniosków o dofinansowanie ze środków na działalność studencką.
W razie pytań i wątpliwości zapraszamy do kontaktu:
Samorząd Studencki UŚ: organizacje.studenckie@us.edu.pl
Biuro Działalności Studenckiej: bds@us.edu.pl
Termin i miejsce składania dokumentów
Uzupełnione dokumenty należy przesłać drogą internetową, w terminach:
- do 20 stycznia za okres od września do grudnia danego roku
- do 20 września za okres od stycznia do sierpnia danego roku