Przejdź do treści

Uniwersytet Śląski w Katowicach

search
Wydział Nauk Społecznych

Język w komunikacji marketingowej – istota, sposoby, narzędzia, kanały – dr Angelika Pabian

19.11.2025 - 07:37 aktualizacja 19.11.2025 - 07:39
Redakcja: violettakulik

Język w komunikacji marketingowej – istota, sposoby, narzędzia, kanały to nowa publikacja autorstwa dr Angeliki Pabian.

Monografia stanowi kompleksowe ujęcie problematyki komunikacji rynkowej i jest odpowiedzią na zidentyfikowaną przez autorkę lukę badawczą w tym obszarze. Dynamiczne zmiany, jakie dokonały się na rynku w XX i XXI wieku, znacząco wpłynęły na sposoby, narzędzia i kanały przekazywania komunikatów. Książka kierowana do szerokiego grona odbiorców, zarówno przedstawicieli sfery gospodarczej oraz do adeptów marketingu, bogata jest w przykłady dobrych praktyk promocji, ilustracje oraz dodatkowe materiały dostępne po zeskanowaniu kodów QR. W publikacji można znaleźć również opinie ekspertów.

okładka książki

dr Angelika Pabian

dr Angelika Pabian

return to top