Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
STUDIA STACJONARNE I i II stopnia (w tym w języku angielskim)
Kierunek o profilu praktycznym, zapewnia studentom wykształcenie twórcy/projektanta o wysokim poziomie intelektualnym i artystycznym z szeroką wiedzą dotycząca kultury cyfrowej oraz posiadającego kompetencje w obszarze projektowania gier. Program łączy wykształcenie uniwersyteckie z biznesem, poszukując najbardziej efektywnej formy wymiany doświadczeń. W tym celu zespół nauczycieli akademickich oraz specjalistów z branży gier współpracuje poszukując najwłaściwszych form realizacji dydaktyki i praktyk. Absolwent świadomy swojego potencjału jest przygotowywany na wyzwania przyszłości, odważne odnajdywanie się w zmieniającej się rzeczywiści, jest kreatorem i wizjonerem zdolnym do wyznaczania nowych kierunków oraz realizacji ambitnych projektów.
Uzyskane wykształcenie stanowi pewną i trwałą podstawę do przyszłego działania. Wiedza, praktyczne umiejętności i doświadczenie pozwoli absolwentowi na rozwijania własnej indywidualności, pracy w zespole oraz tworzeniu projektów oryginalnych i ciekawych pod względem proponowanych rozwiązań.
Specjalność na I stopniu:
- grafika komputerowa gier
Specjalności na II stopniu:
- animacja [Animation]
- Mixed Reality (NOWOŚĆ)
Szczegóły w załączniku
Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Informujemy, że widoczność kierunków artystycznych na stronie irk.us.edu.pl zostanie wznowiona najdalej do 2 lipca.