Przejdź do treści

Uniwersytet Śląski w Katowicach

  • Polski
  • English
search
Wydział Prawa i Administracji
Logo Europejskie Miasto Nauki Katowice 2024

Zaproszenie na szkolenie „LinkedIn w nauce i dydaktyce prawa – jak budować widoczność i relacje w środowisku międzynarodowym”!

15.07.2025 - 12:36 aktualizacja 15.07.2025 - 11:54
Redakcja: wiktoriakubiaczyk

Serdecznie zapraszamy pracowników akademickich WPiA UŚ do wzięcia udziału w szkoleniu „LinkedIn w nauce i dydaktyce prawa – jak budować widoczność i relacje w środowisku międzynarodowym”, które odbędzie się w środę 23 lipca 2025 roku, godz. 10.00-11.30 w formule zdalnej poprzez platformę MS Teams!

LinkedIn jest międzynarodowym portalem społecznościowym, który służy jako platforma do budowania marki osobistej w przestrzeni Internetu. Został założony z myślą, aby ułatwiać jego użytkownikom nawiązywanie kontaktów zawodowo-biznesowych, wymianę wiedzy i doświadczeń oraz promocję swoich osiągnięć zawodowych.

LinkedIn stanowi jeden z najpopularniejszych kanałów komunikacji dla specjalistów zainteresowanych networkingiem (obecnie liczy ponad miliard użytkowników w ponad 200 krajach, a w Polsce jest już prawie 7 milionów zarejestrowanych kont!), którzy za jego sprawą mogą zapoznać się z innymi ekspertami z branży.

Szkolenie, w czasie którego zostanie wytłumaczona krok po kroku obsługa oraz tworzenie skutecznego profilu na LinkedInie poprowadzi Pan Adrian Gamoń – specjalista w zakresie komunikacji w social mediach, trener biznesu, który współpracował z wieloma znanymi markami m.in. RMF MAXXX, czy ING Bank Śląski. Jest również autorem kilkudziesięciu publikacji marketingowych i prelegentem prestiżowych konferencji branżowych.

W programie przewidziano następujące bloki tematyczne:

LinkedIn jako narzędzie promocji nauki i eksperckości akademickiej
– cele obecności: promocja publikacji, budowanie relacji, reputacja ekspercka
– widoczność w środowisku naukowym i poza nim

Indywidualny profil prawnika – jak go zbudować i rozwijać?
– kluczowe elementy profilu naukowca i dydaktyka
– jak mówić o badaniach i publikacjach?
– jak łączyć aktywność prywatną z instytucjonalną

Budowanie sieci kontaktów – praktyczne wskazówki
– kogo zapraszać, kogo obserwować, jak zacząć rozmowę
– jak działa widoczność w sieci i co ją ogranicza

Współpraca z profilem wydziałowym
– jak wzajemnie się wzmacniać?
– udostępnianie, oznaczanie, komentowanie

Algorytm LinkedIn i widoczność treści
– kiedy, jak i co publikować
– jakie treści działają najlepiej i dlaczego
– relacje, oznaczenia, hashtagi

return to top