Przejdź do treści

Uniwersytet Śląski w Katowicach

  • Polski
  • English
search
Szkoła Doktorska
Logo Europejskie Miasto Nauki Katowice 2024

Informacja w sprawie dyżurów i załatwiania spraw

Dyżury wszystkich dziekanów i koordynatorów odbywają się w siedzibie Szkoły Doktorskiej, w Katowicach przy ul. Bankowej 14. Doktoranci, którzy chcieliby spotkać się z koordynatorami na wydziałach, na których pracują, mogą się kontaktować z nimi drogą mailową.

Proszę pamiętać, że przy załatwianiu spraw z dziekanami i koordynatorami przez pocztę elektroniczną należy zawsze dołączać do wiadomości odpowiedniego pracownika Biura Szkoły Doktorskiej. Pilnowanie tego leży po stronie doktoranta!

Dziekan Szkoły Doktorskiej


prof. dr hab. Alina Świeściak-Fast

alina.swiesciak@us.edu.pl

dyżur w roku akademickim 2024/2025

czwartki godz. 13:00-15:00

img

Prodziekan Szkoły Doktorskiej


prof. dr hab. Michał Baczyński

michal.baczynski@us.edu.pl

dyżur w roku akademickim 2024/2025

wtorki godz. 12:00-13:00

Zakres spraw:

  • konkurs na środki dla doktorantów
img

Koordynator w obszarze nauk humanistycznych, teologicznych i sztuki


dr hab. Piotr Machura, prof. UŚ

koordynator.sd_nhts@us.edu.pl

dyżur w roku akademickim 2024/2025

co drugi czwartek od 19.10, godz. 8.30-9.30.

 

Zakres spraw:

  • indywidualne plany badawcze i aneksy,
  • przedłużanie kształcenia z przyczyn naukowych
  • realizacja programu kształcenia (uznawanie zaliczeń, przenoszenie obowiązków, indywidualna organizacja kształcenia)
  • rekrutacja (wsparcie w znalezieniu promotora, kryteria rekrutacji)

Uwaga: IPB i aneksy należy najpierw przesłać do konsultacji koordynatora drogą elektroniczną, a po akceptacji, dostarczyć do biura SD oryginalnie podpisane przez doktoranta i promotora/promotorów.

img

Koordynator w obszarze nauk społecznych


dr hab. Olga Sitarz, prof. UŚ

koordynator.sd_ns@us.edu.pl

dyżur w roku akademickim 2024/2025

16.11.; 7.12; 14.12; 11.01;  godz. 11.00 – 12.00

24 stycznia, godz. 12.15-13.00

Zakres spraw:

  • indywidualne plany badawcze i aneksy
  • przedłużanie kształcenia z przyczyn naukowych
  • realizacja programu kształcenia (uznawanie zaliczeń, przenoszenie obowiązków, indywidualna organizacja kształcenia)
  • rekrutacja (wsparcie w znalezieniu promotora, kryteria rekrutacji)

Uwaga: IPB i aneksy należy najpierw przesłać do konsultacji koordynatora drogą elektroniczną, a po akceptacji, dostarczyć do biura SD oryginalnie podpisane przez doktoranta i promotora/promotorów.

img

Koordynator w obszarze nauk ścisłych, przyrodniczych oraz inżynieryjno-technicznych


dr hab. Marek Ruman, prof. UŚ

koordynator.sd_spit@us.edu.pl

dyżur w roku akademickim 2024/2025

 

Zakres spraw:

  • indywidualne plany badawcze i aneksy
  • przedłużanie kształcenia z przyczyn naukowych
  • realizacja programu kształcenia (uznawanie zaliczeń, przenoszenie obowiązków, indywidualna organizacja kształcenia)
  • rekrutacja (wsparcie w znalezieniu promotora, kryteria rekrutacji)

Uwaga: IPB i aneksy należy najpierw przesłać do konsultacji koordynatora drogą elektroniczną, a po akceptacji, dostarczyć do biura SD oryginalnie podpisane przez doktoranta i promotora/promotorów.

img

Koordynator ds. doktoratów wdrożeniowych i grantowych


dr Marcelina Kondas

koordynator.sd_wdg@us.edu.pl

Prosimy o wcześniejszy kontakt drogą mailową w celu ustalenia terminu i tematu spotkania.

Zakres spraw:

  • organizacja kształcenia doktorantów wdrożeniowych
  • rekrutacja doktorantów wdrożeniowych

Koordynator ds. współpracy międzynarodowej


dr Mauro Arturo Rivera Leon

koordynator.sd_intercoop@us.edu.pl

dyżur

 

Zakres spraw:

  • wspólne dyplomy z zagranicznymi uczelniami
  • wspólny program kształcenia z Uniwersytetem Sapienza w Rzymie
  • inicjowanie współpracy międzynarodowej
return to top