System Internetowej Rejestracji Kandydatów
start: 13 czerwca 2022, godz. 12:00
System będzie otwarty do 24 czerwca 2022 do godziny 23:59.
Link do systemu: https://irk2.us.edu.pl/pl/
Aby przejść poprawnie rejestrację należy:
- przygotować i wgrać wszystkie potrzebne dokumenty merytoryczne, czyli projekt planu badawczego, opinię przyszłego promotora, opinię drugiego badacza co najmniej ze stopniem doktora oraz wykaz osiągnięć naukowych (o ile kandydat takie posiada). Projekt planu i osiągnięcia należy przedstawić na przygotowanych formularzach: https://us.edu.pl/szkola-doktorska/formularze-dokumentow-rekrutacyjnych-2022-2023/
- podać wszystkie wymagane przez system dane i złożyć odpowiednie oświadczenia
- wprowadził opłatę rekrutacyjną w wysokości 240 zł
Uwaga: na etapie rejestracji nie trzeba wgrywać dyplomu ukończenia studiów. Można go uzupełnić do 18 lipca, a w przypadku późniejszej obrony nawet do 13 września. Więcej: Udział w rekrutacji przed ukończeniem studiów.
Szczegółowe informacje na temat rekrutacji: https://us.edu.pl/szkola-doktorska/rekrutacja-na-rok-akademicki-2022-2023/
Informacji na temat postępowania udziela także Biuro Szkoły Doktorskiej.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania zostaną zgromadzone w FAQ (dostęp tu i przez aktualności w IRK – od wtorku 14 czerwca).