Szanowni państwo,
Centrum Prawa Designu, Mody i Reklamy UŚ w Katowicach zaprasza do udziału w 2. edycji ogólnopolskiego konkursu na najlepszą pracę magisterską z obszaru prawa mody i designu.
Centrum pragnie motywować młodych prawników do zwiększania wrażliwości estetycznej, która współcześnie ma silne przełożenie społeczne, ekonomiczne, lecz także prawne. Konkurs ma na celu wzmożenie atrakcyjności badań w zakresie mody i designu w naszym kraju.
Najlepsza praca magisterska zostanie opublikowana w serii wydawniczej CPDMiR przy IPG sp. z o.o.
Do Konkursu mogą być zgłaszane prace z dyscypliny nauki prawne tematycznie powiązane z modą, designem i reklamą w tych obszarach. Niemniej w uzasadnionych przypadkach można także zgłaszać prace z innych dyscyplin, jeśli są związane z tematyką mody i designu.
Konkurs odbywa się na zasadach określonych Regulaminem Konkursu na Najlepszą Pracę Magisterską na Temat Prawa Mody, Designu i Reklamy.
Partnerami konkursu są Izba Adwokacka w Katowicach, Polska Akademia Mody, IPG sp. z o.oo., Pawełczyk Kancelaria Prawna i JankowskaAcademy.
Termin zgłaszania prac: 10.10.2024
Kapituła konkursu:
- prof. dr hab. Wojciech Kowalski – Przewodniczący Kapituły;
- prof. dr hab. Jacek Gołaczyński;
- prof. dr hab. Joanna Sieńczyło-Chlabicz;
- prof. dr hab. Krystyna Szczepanowska-Kozłowska;
- dr hab. Anna Chorążewska, prof. UŚ;
- dr hab. Mirosław Pawełczyk, prof. UŚ;
- dr hab. Piotr Stec, prof. UO;
dr hab. Marlena Jankowska – Augustyn, prof. UŚ – z głosem doradczym w sprawach formalnych i porządkowych.
Gorąco zachęcamy do wzięcia udziału!