Edukacja zdalna w pandemii. Perspektywa uczniów, nauczycieli i rodziców – raport z badań przeprowadzonych w Bytomiu i Dąbrowie Górniczej
Przedstawiamy raport przygotowany przez pracowników naszego Instytutu – dra Pawła Grzywnę, prof. UŚ oraz dr Natalię Stępień-Lampę. Dokument powstał na zlecenie Towarzystwa Inicjatyw Naukowych, a jego celem była diagnoza wybranych aspektów edukacji zdalnej w dobie pandemii, m.in. postępów edukacyjnych uczniów, zastosowanych metod aktywizacyjnych, trudności w zapewnieniu dzieciom opieki, odczuć na temat wychowania i edukacji, czy też kondycji psychofizycznej w perspektywie uczniów, rodziców oraz nauczycieli z miast województwa śląskiego w roku szkolnym 2020/2021.
Raport został wzbogacony komentarzem dr hab. Mariana Mitręgi, prof. UŚ.
Wyniki, którymi posłużono się w Raporcie pochodzą z badań przeprowadzonych przez interdyscyplinarny zespół pod kierownictwem prof. Ewy Jarosz oraz dr Edyty Nieduziak. W skład zespołu wchodzili również pedagodzy oraz psycholodzy z Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.
Zachęcamy do lektury.
Pobierz raport.