Koreanistyka
Informujemy, że w terminie od 22.09.2025, godz. 17:00 do 07.10.2025, godz. 23:59 będzie trwała rejestracja na przedmioty – zapisy do grup.
Rejestracja na przedmioty jest obowiązkowa.
Problemy z rejestracją proszę zgłaszać niezwłocznie w Sekretariacie Kierunku (pokój 4.58), mailowo lub telefonicznie:
- mgr Ilona Małyszek
e-mail:malyszek@us.edu.pl
tel.: 32 364 08 92
ROK I
dr Chang Il You (e-mail: chang-il.you@us.edu.pl) i mgr Hanna Stryj
grupy: 1KR1, 1KR2
Aktualności
Organizacja pierwszego tygodnia roku akademickiego 2025/2026
Środa 1.10.
Rok I
- zgodnie z harmonogramem wolny od zajęć dydaktycznych
Czwartek 2.10.
!!! UWAGA !!!
Tego dnia odbywają się zajęcia poniedziałkowe!!!
Rok I
- obowiązkowe szkolenie Samorządu Studenckiego dla kierunku koreanistyka (spotkanie online, 10:00-11:45, szkolenie transmitowane online w Sali Rady Wydziału, ul. Grota Roweckiego 5, Sosnowiec)
- obowiązkowe spotkanie z opiekunami roku zgodnie z informacją przesłaną przez opiekunów
- pozostałe zajęcia dydaktyczne wg harmonogramu
Piątek 3.10.
Inauguracja wydziałowa i dzień wolny od zajęć dydaktycznych.
Wydziałowe uroczystości inauguracyjne odbędą się w Auli im. Andrzeja Pawlikowskiego mieszczącej się w budynku Wydziału Humanistycznego o godzinie 12:00 w Katowicach przy ul. Uniwersyteckiej 4.
Rok I
- wolny od zajęć dydaktycznych w związku z inauguracją wydziałową (godziny dziekańskie): https://us.edu.pl/wydzial/wh/event/inauguracja-roku-akademickiego-2025-2026-na-wydziale-humanistycznym/
- W związku z organizacją Dnia Adaptacyjnego 2025, na wniosek Samorządu Studenckiego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Centrum Obsługi Studentów, ustalono 3 października 2025 roku dniem rektorskim dla studentek i studentów pierwszego roku, studiów pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich. W tym dniu zamiast zajęć dydaktycznych organizowana będzie gra terenowa, spotkania z kołami naukowymi i organizacjami studenckimi oraz grill organizowany przez samorząd (https://us.edu.pl/student/nowy-student/nowy-student-pierwsze-kroki/dni-adaptacyjne-inkluweek2025/#1758283812634-6727995a-7536).
Organizacja roku akademickiego 2025/2026
Rok akademicki 2025/2026 będzie przebiegał zgodnie z następującym porządkiem:
Semestr zimowy od 1 października 2025 do 22 lutego 2026 roku, w tym:
- zajęcia dydaktyczne: 01.10.2025–01.02.2026,
- wakacje zimowe: 22.12.2025–06.01.2026,
- egzaminacyjna sesja zimowa: 02.02.2026–15.02.2026,
- przerwa międzysemestralna: 16.02.2026–22.02.2026,
- egzaminacyjna sesja poprawkowa semestru zimowego: 23.02.2026–08.03.2026.
Semestr letni od 23 lutego do 30 września 2026 roku, w tym:
- zajęcia dydaktyczne: 23.02.2026–16.06.2026,
w tym tydzień projektowy: 09.05.2026–16.05.2026, - wakacje wiosenne: 02.04.2026–07.04.2026,
- egzaminacyjna sesja letnia: 17.06.2026–30.06.2026,
- egzaminacyjna sesja poprawkowa semestru letniego: 07.09.2026–20.09.2026,
- wakacje letnie: 01.07.2026–30.09.2026 (w tym: minimum 4 tygodnie nieprzerwanych wakacji letnich, praktyki zawodowe).
Szczegółowy kalendarz akademicki znajduje się tutaj.
Dyrekcja kierunku
dr Paweł Zakrajewski, prof. UŚ
Dyrektor kierunku
e-mail: pawel.zakrajewski@us.edu.pl
ul. Grota-Roweckiego 5, 41-200 Sosnowiec
pok. / room: 4.32
dr hab. Małgorzata Płomińska
Zastępczyni Dyrektora kierunku
e-mail: malgorzata.plominska@us.edu.pl
ul. Grota-Roweckiego 5, 41-200 Sosnowiec
pok. / room: 4.13
dr Anna Majer
Zastępczyni Dyrektora kierunku
e-mail: anna.majer@us.edu.pl
ul. Grota-Roweckiego 5, 41-200 Sosnowiec
pok. / room: 4.13
Harmonogramy
Harmonogram zajęć – semestr zimowy 2025/2026
Harmonogram może ulec zmianie, prosimy o śledzenie ewentualnych aktualizacji.
Dziekanat ds. studenckich
mgr Agata Jędrycha
e-mail: agata.jedrycha@us.edu.pl
tel.: 32 364 09 67
ul. Grota-Roweckiego 5, 41-205 Sosnowiec
pok. 1.12
Dziekanat ds. dydaktycznych
mgr Ilona Małyszek
e-mail: ilona.malyszek@us.edu.pl
tel.: 32 364 08 92
Sosnowiec, ul. Grota-Roweckiego 5,
pok. 4.58