Etap I - przygotowanie podróży (dane i dokumenty)
Na tym etapie należy potwierdzić termin wyjazdu i uzyskać informację od organizatora/gospodarza o możliwości przyjazdu, a w przypadku konferencji i szkoleń także o kosztach. Doktorant przesyła na adres email: diana.pasek@us.edu.pl następujące wstępnie wypełnione dokumenty (w formie edytowalnych plików):
- zalacznik_nr_1_-_wniosek_o_wyjazd_za_granice (5)
- zalacznik_nr_3_do_regulaminu_-_zlecenie_platnosci_0
- dane do umowy – data for the agreement
- potwierdzenie organizatora/gospodarza o zgodzie na wyjazd, ewentualnie potwierdzenie promotora o realizacji projektu (w postaci skanu bądź maila)
Po przesłaniu dokumentów biuro Szkoły Doktorskiej kontaktuje się z w sprawie ustalenia terminu spotkania i podpisania wszystkich dokumentów.
Etap II - podpisanie dokumentów
Po przesłaniu dokumentów przez doktoranta biuro przygotowuje ostateczne dokumenty do podpisu. Pracownik biura prowadzący daną sprawę kontaktuje się z doktorantem i umawia termin podpisania dokumentów. Na tym etapie niezbędne jest przyjście doktoranta do biura Szkoły Doktorskiej.
Doktorant przynosi ze sobą wydrukowane następujące dokumenty:
- 16.10.2020_Oświadczenie_COVID_WS
- formularz zgłoszeniowy uczestnika projektu (koniecznie w kolorze)
- zalacznik_nr_3_do_regulaminu_-_zlecenie_platnosci_0 (w przypadku opłaty konferencyjnej)
Program jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt pozakonkursowy pt. „Międzynarodowa wymiana stypendialna doktorantów i kadry akademickiej”, realizowany w ramach Działania określony we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.03.03.00-00-PN13/18.