Dyżury
dr Tomasz Adamczyk
Funkcja: zastępca Dyrektora kierunku Administracja
Pokój: 27
E-mail: tomasz.adamczyk@us.edu.pl
UWAGA: dyżur zaplanowany na 12.02.2025 zostaje odwołany.
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 dla studentów stacjonarnych odbywać się będą w środy 13.00-13.45 – pok. 1.22.
Dla studentów studiów niestacjonarnych – pół godziny po każdym wykładzie.
dr Michał Barański
Pokój: 3.31
E-mail: michal.baranski@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w czwartki w godz. 13-13:45 oraz 17-17:45.
prof. dr hab. Jacek Barcik
Pokój: 1.13
E-mail: jacek.barcik@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 będą odbywały się w poniedziałki o godz. 13:00-13:45
dr Krystyna Barczyk
E-mail: k.barczyk@interia.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w czwartki od 13.00-13.45 sala 3.51.
mgr Mateusz Bartoszek
Pokój: 1.37
E-mail: mateusz.bartoszek@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 dla studentów studiów stacjonarnych: środy o godz. 13:00, pokój 1.37
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 dla studentów studiów niestacjonarnych: środy o godz. 17:00, pokój 1.37
Możliwość ustalenia dodatkowego terminu dyżuru po kontakcie mailowym: mateusz.bartoszek@us.edu.pl
dr Dominika Bek
Funkcja: Zastępczyni Dyrektora Dyrektora Kierunków: Przedsiębiorczość, International Business Law and Arbitration, Administrowanie Środowiskiem
Pokój: 3.18
E-mail: dominika.bek@us.edu.pl
Szanowni Studenci,
moje dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywają się w:
- wtorki, 17:00-18:00, p. 3.18.
- czwartki, 13:00-13:45, p. 3.18.
Będę też dostępna via MS Teams.
Zachęcam do kontaktu,
Dominika Bek
dr Anna Bicz-Kordonets
Pokój: 3.41
E-mail: anna.bicz@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 odbywać się będą w poniedziałki w godz. 13.00-13.45 w sali 3.41.
dr hab. Agnieszka
Bielska-Brodziak, prof. UŚ
Funkcja: Rzecznik Praw Studenta i Doktoranta, Wydziałowy koordynator ds. dostępności w zakresie merytorycznym na WPiA
Pokój: 2.42
E-mail: agnieszka.bielska-brodziak@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025 odbywać się będą w środy w godz. 13:00-13:45.
dr Artur Biłgorajski
Pokój: 2.44
E-mail: artur.bilgorajski@us.edu.pl
UWAGA: dyżury odbywają się od 3.03.2025 r.
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą:
poniedziałki w godz. 13.00-13.45;
wtorki w godz. 18.45-19.30
prof. dr hab. Rafał Blicharz
Pokój: 2.34
E-mail: rafal.blicharz@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą we wtorki od godz. 13.00 – 13.45 w pok. 2.34.
dr hab. Michał Bożek, prof. UŚ
Funkcja: Rzecznik Dyscyplinarny do spraw studentów
Pokój: 1.48
E-mail: michal.bozek@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 będą się odbywały w środy w godz. 13.00-13.45 oraz o godz. 16.00-16.45.
mgr Grzegorz Brandys
Pokój: 3.4
E-mail: grzegorz.brandys@us.edu.pl
UWAGA: najbliższy dyżur odbędzie się 31.03.2025 w godz. od 13.00 do 13:45.
mgr Małgorzata Bryk-Zwolak
E-mail: malgorzata.bryk@us.edu.pl
dr Jakub Bryła
pok. 1.37
E-mail: jakub.bryla@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 będą odbywać się w dniach:
1) w poniedziałki o godz. 13:00-13:45 (pokój 1.37);
2) w terminach ustalonych mailowo: jakub.bryla@us.edu.pl
dr Piotr Buława
Pokój: 3.35
E-mail: piotr.bulawa@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w środy o godz. 13:00-13:45, s. 3.35
Dodatkowo dyżur będzie odbywać się na platformie MS Team po każdych zajęciach w formie zdalnej.
mgr Marcin Burdzik
Pokój: 3.26
E-mail: marcin.burdzik@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 będą się odbywały w każdy poniedziałek w godz. 13:00-13:45, w pokoju 3.26.
dr hab. Anna Chorążewska, prof. UŚ
Pokój: 2.44
E-mail: anna.chorazewska@us.edu.pl
Dyżur w trakcie sesji egzaminacyjnej: są uzgadnianie w terminie indywidualnie ustalonym w siedzibie uczelni lub za pomocą środków komunikowania się na odległość (platforma MS Teams).
Proszę o kontakt na adres: anna.chorazewska@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim roku akademickiego 2024/25
czwartek, godz. 13:00 – 13:45 pokój 2.44, ul. Bankowa 11B, Katowice, pokój 2.44.
Dodatkowo dla studentów studiów niestacjonarnych dyżury będą odbywały się w piątki:
- w siedzibie uczelni: ul. Bankowa 11B, Katowice pokój 2.44
godz. 16:00 – 16:30 w następujące dni 14.03.2025 r., 21.03.2025 r., 06.06.2025 r.
- na online na platformie MS Teams godz. 16:30 – 17:00 w następujące dni:
25.04.2025 r. oraz 16.05.2025 r.
Ponadto możliwe jest umówienie się na dyżur w terminie indywidualnie ustalonym w siedzibie uczelni lub za pomocą środków komunikowania się na odległość (platforma MS Teams).
Proszę o kontakt na adres: anna.chorazewska@us.edu.pl
Aktualnie informacje na temat zmian terminów dyżurów można znaleźć na stronie:
https://us.edu.pl/wydzial/wpia/student/ogloszenia-wpia/dyzury/
mgr Barbara Cis
Pokój: 30
E-mail: bcis@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2023/2024 odbywać się będą:
- dla studentów studiów stacjonarnych – wtorek: 13.00-13.45
- dla studentów studiów niestacjonarnych – wtorek: 18.45-19.30
dr Renata Cybulska
Pokój: 1.45
E-mail: renata.cybulska@us.edu.pl
UWAGA: najbliższy dyżur odbędzie się 24.02.2025 o godz. 13.00.
Dyżur w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będzie w poniedziałki o godz. 13:00-13:45.
dr Anna Czarna
pok. 30
E-mail: annczarna@gmail.com
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 odbędą w następujących terminach:
15.11.2024 r. w godzinach 13:30-14:30
13.12.2024 r. w godzinach 11.20-12.20
oraz w czwartki 16-17 za pośrednictwem aplikacji Teams po wcześniejszym umówieniu.
dr Katarzyna Czerwińska-Koral
Pokój: 2.41
E-mail: katarzyna.czerwinska-koral@us.edu.pl
UWAGA: dyżur zaplanowany na 27.03.2025 zostaje odwołany. W pilnych sprawach proszę o kontakt email.
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w czwartki w godz. 13.00-13.45, przy czym w tygodnie nieparzyste dyżur odbywa się tylko przez Teams.
mgr Patryk Dąbrowski
Pokój: 2.10
E-mail: patryk.dabrowski@us.edu.pl
dr Mateusz Dąbroś
E-mail: mateuszdabros@gmail.com
Dyżury w semestrze letnim 2023/2024 odbywać się będą po indywidualnym umówieniu ze mną za pośrednictwem adresu e-mail.
dr hab. Maria De Abgaro Zachariasiewicz, prof. UŚ
Pokój: 2.10
dr hab. Grzegorz Dobrowolski, prof. UŚ
Funkcja: Pełnomocnik Dziekana ds. studenckich na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
Pokój: 1.33
E-mail: grzegorz.dobrowolski@us.edu.pl
UWAGA: dyżur zaplanowany na 14 stycznia br. zostaje odwołany.
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 odbywać się będą we wtorki w godz. 13.45-14.30.
prof. dr hab. Bogdan Dolnicki
Pokój: 1.47
E-mail: bogdan.dolnicki@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w środy w godz. 13.00-13.45.
dr Marlena Drapalska-Grochowicz
Funkcja: Pełnomocnik Rzecznika Praw Studenta i Doktoranta
Pokój: 3.8
E-mail: marlena.drapalska-grochowicz@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w środy w godz. 13:00-13:45.
dr Andrzej Drogoń
dr Rafał Fic
Pokój: 3.21
E-mail: rafal.fic@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w czwartki w godz. 13.00-13.45 oraz 17.20-18.20 w pokoju 3.21.
dr Agnieszka Fortońska
Pokój: 1.13
E-mail: afortonska@gmail.com
Dyżury w semestrze letnim 2023/2024 będą się odbywać w indywidualnie wyznaczonych terminach w pokoju 1.13 lub na platformie MSTeams w poniedziałki od 19:00-19:45 po uprzednim kontakcie mailowym.
dr hab. Mariusz Fras, prof. UŚ
Pokój: 2.10
E-mail: mariusz.fras@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 odbywać się będą w środy o godz. 17:30-18:30
mgr Agnieszka Froch
Pokój: 3.16
E-mail: agnieszka.froch@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w następujących terminach:
23.02 16:25 – 17:00
16.03 17:15 – 18:00
30.03 14:05 – 14:50
10.05 15:45 – 16:30
07.06 16:30 – 17:15
prof. dr hab. Bernadetta Fuchs
Pokój: 2.13
E-mail: bernadetta.fuchs@us.edu.pl
Ostatnie dyżury w semestrze zimowym odbędą się w dniach 10.02, 17.02 w godz. 13:00-13:45.
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą we wtorki (pierwszy dyżur 25.02) w godz. 13:00-13:45.
mgr Martyna Fusy-Talarczyk
mgr Dominik Gabor
Pokój: 3.37
E-mail: dominik.gabor@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą:
- studia stacjonarne: czwartki, 13:00-13:45, p. 3.37, Wydział Prawa i Administracji UŚ
- studia niestacjonarne: piątki (zjazdowe), 13:00-13:45, p. 3.37, Wydział Prawa i Administracji UŚ
dr hab. Katarzyna Gajda-Roszczynialska
Pokój: 30
E-mail: katarzyna.gajda-roszczynialska@us.edu.pl
W semestrze zimowym 2023/2024 dyżur będzie możliwy po wcześniejszym umówieniu w poniedziałki godz.13: 00 – 13:45 (z wyjątkiem okresu kiedy jestem na urlopie).
Urlop wypoczynkowy w niżej podanych terminach:
28.09. – 8.10. 2023r.
16.10.2023 – 25.10.2023r.
30.10.2023r. – 5.11.2023r.
9.11. – 5.12.2023 r.
9.12.2023 – 23.01.2024r.
27.01.2023 – 11.02.2024r.
dr hab. Justyna Ganassali, prof. UE
E-mail: justyna.ganassali@uekat.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 odbywać się będą:
wtorki od godziny 9.00 pod adresem:
konsultacje
Tuesday, 10 December · 9:00 – 10:00am
Time zone: Europe/Warsaw
Google Meet joining info
Video call link: https://meet.google.com/jsu-xqqv-gap
dr Paweł Gała
Pokój: 2.41
E-mail: pawel.gala@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w każdy czwartek:
1) od 10:30 do 11:30 – dyżur zwykły,
2) od 13:00 do 13:45 – konsultacje.
dr Arkadiusz Gawron
Pokój: 2.10
E-mail: arkadiusz.gawron@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2023/2024 odbywać się będą w środę o godz. 11.30 – 13.30.
mgr Michał Gębicki
Pokój: 1.13
E-mail: michal.gebicki@us.edu.pl
mgr Sylwia Giza
Pokój: 2.35
E-mail: sylwia.giza@us.edu.pl
mgr Michał Glück
Pokój: 27
E-mail: michal.gluck@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 odbywać się będą we czwartki w godz. 13:00-13:45.
prof. dr hab. Jadwiga Glumińska-Pawlic
Pokój: 3.34
E-mail: jadwiga.gluminska-pawlic@us.edu.pl
Najbliższe dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą:
26 marca (środa) – 13.00 – 13.45
1 kwietnia (wtorek) – 13.00 -13.45
9 kwietnia (środa) – 13.00 – 13.45
15 kwietnia (wtorek) – 13.00 -13.45
22 kwietnia – ferie świąteczne
29 kwietnia (wtorek) – 13.00 -13.45.
mgr Marcin Gudajczyk
Pokój:
E-mail: marcin.gudajczyk@us.edu.pl
dr Grzegorz Gorczyński
Pokój: 2.9
E-mail: grzegorz.gorczynski@us.edu.pl
tel. 32 359 18 03
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w czwartki o godz. 13.00-13.45.
prof. dr hab. Jacek Górecki
Funkcje: Rzecznik praw i wartości akademickich
Pokój: 2.10
E-mail: jacek.gorecki@us.edu.pl
tel. 32 359 11 49
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w:
-
Poniedziałek 13.00-13.45
-
Poniedziałek 17.00-17.45
dr Konrad Graczyk, prof. UŚ
Pokój: 29
E-mail: konrad.graczyk@us.edu.pl
dr Michał Gramatyka
Pokój: 3.10
E-mail: michal.gramatyka@us.edu.pl
dr Iwona Gredka-Ligarska
Pokój: 3.30
E-mail: iwona.gredka-ligarska@us.edu.pl
UWAGA: W okresie zimowej sesji egzaminacyjnej 2024/2025, moje dyżury będą się odbywać w następujących terminach:
– 3 lutego 2025 r., godz. 9:00 – 9:45,
– 10 lutego 2025 r., godz. 9:00 – 9:45.
Iwona Gredka-Ligarska
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 będą się odbywać w poniedziałki, godz. 13:00-13:45.
dr Dawid Gregorczyk
Funkcja: Pełnomocnik Dziekana ds. kształcenia na odległość na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
Pokój: 1.37
E-mail: dawid.gregorczyk@us.edu.pl
W semestrze letnim 2024/2025 dyżury w każdą środę o 13.00-13.45 w dniach zajęć dydaktycznych w sali 1.37. Dodatkowo dla studentów niestacjonarnych w weekendy zjazdowe dyżury po uzgodnieniu terminu przez MS Teams lub mailowo.”
dr Anna Gronkiewicz
Pokój: 1.38
E-mail: anna.gronkiewicz@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w poniedziałki w godz. 13:00-13:45.
dr Michał Grudecki
Pokój: 3.21
E-mail: michal.grudecki@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 będą się odbywały w poniedziałki od 13:00 do 13:45.
Dla studentów studiów niestacjonarnych – po każdym warsztacie.
prof. dr hab. Katarzyna Grzybczyk
Pokój: 3.36
E-mail: katarzyna.grzybczyk@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 będą się odbywały w poniedziałki o godz. 13.00-13.45 w pok. 3.36.
dr Paulina Gwóździewicz-Matan
Pokój: 2.11
dr Tomasz Gwóźdź
Pokój: 3.33
E-mail: tomasz.gwozdz@us.edu.pl
UWAGA: najbliższe dyżury tj. 20.02.2025 r. oraz 27.02.2025 r. będą się odbywały zdalnie poprzez platformę Teams.
W semestrze letnim 2024/2025 dyżury odbywać się będą w czwartki w godz. 13:00-13:45, p. 3.33.
dr hab. Magdalena Habdas, prof. UŚ
Funkcje: Rzecznik Dyscyplinarny do spraw studentów
Pokój: 2.13
E-mail: magdalena.habdas@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 będą odbywały się w środy o godz. 13:00-13:45.
mgr Jakub Hanc
Pokój: 3.18
E-mail: jakub.hanc@us.edu.pl
mgr Michał Hędrzak
Pokój: 1.12
E-mail: michalhedrzak@gmail.com
Najbliższe dyżury odbędą się:
- 8.12.2023r. o 18:00
- 19.01.2024r. o 16:25
dr Bartosz Janik
Pokój: 3.8
E-mail: bartosz.janik@us.edu.pl
mgr Kinga Jaśkiewicz
Pokój: 3.26
E-mail: k.jaskiewicz@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w następujących terminach:
14 marca godz. 15:30 – 16:30
15 marca godz. 14:35 – 15:35
21 marca godz. 10:30 – 11:30 – dyżur odwołany!
4 kwietnia godz. 15:30 – 16:30
11 kwietnia godz. 14:00 – 14:55
11 maja godz. 14:35 – 15:35
23 maja godz. 16:30 – 18:00
6 czerwca godz. 14:00 – 14:55
7 czerwca godz. 16:30 – 18:00
mgr Łukasz Hawrylak
Pokój: 2.33
E-mail: lukasz.hawrylak@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 dla studentów niestacjonarnych odbywać się będą w piątki w tygodniach zjazdowych w godzinach 18:00-18:45.
Możliwe są konsultacje zdalne poprzez MS Teams po wcześniejszym uzgodnieniu e-mailowym, a także indywidualne ustalenie spotkania zdalnego.
mgr Katarzyna Hebda-Relidzyńska
dr Tomasz Heryszek
E-mail: tomasz.heryszek@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2023/2024 odbywać się będą w środy w godz. 13.00-14.00, pok. 102, Wydział Nauk Społecznych, Bankowa 11.
dr Anna Hołda-Wydrzyńska
Funkcja: Kierownik Studiów Podyplomowych Administracji i Zarządzania prowadzonych na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach
Pokój: 2.36
E-mail: anna.holda-wydrzynska@us.edu.pl
UWAGA: dyżur zaplanowany na 11 lutego br. zostaje odwołany.
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w poniedziałki w godz. 13.00 -13.45 oraz w dni wykładowe dla studentów studiów niestacjonarnych – 45 min przed lub po spotkaniu wykładowym.
Możliwe jest umówienie na spotkanie w terminie indywidualnie ustalonym za pomocą platformy MS Teams, po uprzednim uzgodnieniu mailowym.
dr Agnieszka Huras
Pokój: 3.31
E-mail: agnieszkahuras@op.pl
UWAGA: przejmie informuję, że mój dyżur w najbliższy poniedziałek 24.02.2025 r. odbędzie się od godz. 13.00.
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w poniedziałki w godz. ….
dr Dominika Iwan-Sojka
Funkcja: Pełnomocnik Dziekana ds. Programu Ersamus
Pokój: 1.11
E-mail: dominika.iwan@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą we wtorki w godz. 13.00-13.45.
dr hab. Monika Jagielska, prof. UŚ
Pokój: 2.9
E-mail: monika.jagielska@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w poniedziałki w godz. 13:00-13:45.
dr hab. Mariusz Jagielski, prof. UŚ
Funkcje: Pełnomocnik Rektora ds. ochrony danych osobowych
Pokój: 2.44
E-mail: mariusz.jagielski@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą we wtorki o godz. 13.00-13.45.
dr hab. Joanna Jagoda, prof. UŚ
Pokój: 1.45
E-mail: joanna.jagoda@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 odbywają się w środy o godz. 13.00-13.45, pok. 3.51.
Z wyrazami szacunku
Joanna Jagoda
dr hab. Marcin Janik, prof. UŚ
Funkcje: Dyrektor kierunku Administracja na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
Pokój: 1.36
E-mail: marcin.janik@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą we czwartki o godz. 13.00-13.45.
dr hab. Marlena Jankowska-Augustyn, prof. UŚ
Funkcje: Dyrektor Centrum Prawa Designu, Mody i Reklamy
Pokój: 2.8
E-mail: marlena.jankowska@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będę we czwartki w godz. 13:00 – 13:45.
dr Anna Jaworska-Wieloch
Pokój: 3.25
E-mail: jaworskaania@wp.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2023/2024 odbywać się będą we wtorki w godz. 13.00 – 13.45 oraz w godz. 14.45 – 15.30.
mgr Adrian Jaworski
Pokój: 2.41
E-mail: ajaworski@us.edu.pl
dr Radosław Jeż
Pokój: 108, budynek CINIBA.
E-mail: radoslaw.jez@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w czwartki w godz. 15.30–16.15 w budynku CINIBA (Katowice, ul. Bankowa 11 A, pok. 108, wejście boczne od strony parkingu CINiBA).
Proszę o wcześniejszy kontakt e-mailowy. Możliwe jest także połączenie przez MS Teams.
dr Katarzyna Kamińska
Pokój: 2.13
E-mail: katarzyna.kaminska@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą we wtorki w godz. 13.00 – 13.45 oraz 17.00-17.45.
mgr Jeremiasz Kalus
mgr Justyna Kania
Pokój: 2.8
E-mail: justyna.kania@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2023/2024 odbywać się będą poniedziałki w godzinach 16-17, w pokoju 2.8.
dr hab. Michał Kania, prof. UŚ
Funkcje: Pełnomocnik Dziekana Wydziału Prawa i Administracji UŚ do spraw współpracy międzynarodowej
Pokój: 2.34
E-mail: michal.kania@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą we wtorki od 13.00-13.45
mgr Aleksandra Klefas
dr hab. Wojciech Klyta, prof. UŚ
Pokój: 2.10
E-mail: wojciech.klyta@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w poniedziałki w godz. 13:00-13:45 oraz 15.45 – 16.30.
oraz w każdy inny dzień po wcześniejszym mailowym umówieniu się.
mgr Jakub Kmieć
mgr Małgorzata Kocur
dr Joanna Koczur
Pokój: 3.53
E-mail: joanna.koczur@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w pok. 3.53. po uprzednim zapowiedzeniu się mailowo (joanna.koczur@us.edu.pl) w poniedziałki od 13:00- 13:45.
mgr Zofia Kołodziej
Pokój: 1.13
E-mail: zofia.kolodziej@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2023/2024 odbywać się będą w poniedziałki w godz. 13.00-13.45.
dr Paulina Konca
Pokój: 3.8
E-mail: paulina.konca@us.edu.pl
UWAGA: w tym tygodniu dyżur dr Pauliny Konca wyjątkowo nie odbędzie się w środę o godzinie 13:00. Osoby zainteresowane spotkaniem proszone są o kontakt mailowy z osobą prowadzącą w celu umówienia indywidualnego terminu dyżuru w bieżącym tygodniu (stacjonarnie lub online).
Dyżury w semestrze letnim 2023/2024 odbywać się będą:
- tygodnie parzyste: środa 13:00
- tygodnie nieparzyste: do wyboru (po wcześniejszym uzgodnieniu mailowym) wtorek lub środa, stacjonarnie albo online, godz. 13:00
prof. dr hab. Radosław Koper
Pokój: 3.22
E-mail: radoslaw.koper@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w czwartki w godz. 13:00-13:45.
Dyżury rozpoczną się od 6 marca 2025 godz. 13:00-13:45, pokój 3.22.
mgr Elżbieta Kowalska
Pokój: 3.46
E-mail: ekowalska5@gmail.com
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą we wtorki w godzinach: 13:00 – 13:45.
dr Jacek Kowalski
Pokój: E-mail: jakowalski@op.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 będą się odbywać w środy parzyste sala 17, od 13:00 – 13:45.
prof. dr hab. Wojciech Kowalski
Pokój: 2.08
E-mail: wojciech.kowalski@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2023/2024 odbywać się będą w … o godz. 13.00-13.45.
dr Agata Kozioł
Pokój: 2.11
E-mail: agata.koziol@us.edu.pl
UWAGA: dyżury w sesji egzaminacyjnej – 4 i 11 lutego br. (wtorek) o godz. 15.00 do 17.00.
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 odbywać się będą w czwartki w godz. 13.00-13.45.
mgr Paweł Króliczek
Pokój: 2.35
E-mail: pawel.kroliczek@us.edu.pl
W semestrze zimowym 2024/2025 będzie odbywał się we wtorki od 13:00 do 13:45 oraz dodatkowo:
25.10 od 14:45 do 15:15
15.11. od 16:30 do 17:15
6.12 od 16:30 do 17:15
13.12 od 13:00 do 13:45
10.01 od 14:10 do 14:55
17.01. od 14:45 do 15:30
2.02. od 10:45 do 11:30
dr Magdalena Krzysztofik-Pelka
Pokój: 2.41
E-mail: m.krzysztofik-pelka@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2023/2024 odbywać się będą w czwartki w godz. 13.00 -13.45 przez MS Teams (proszę o wcześniejszy kontakt na adres e-mail) oraz w dni ćwiczeniowe dla studiów niestacjonarnych, 45 min przed pierwszą grupą zajęciową.
Ponadto możliwe jest umówienie w terminie indywidualnie ustalonym na spotkanie za pomocą środków komunikowania się na odległość, tj. za pomocą platformy MS Teams, po uprzednim uzgodnieniu mailowym.
dr Bartosz Kubista
Pokój: 3.33
E-mail: bartosz.kubista@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w czwartki w godz. w godz. 13.00-13.45, pok. 3.33.
dr Bartosz Kucia
Pokój: 1.40
E-mail: bartosz.kucia@us.edu.pl
UWAGA: Dyżur zaplanowany na 5.02.2024 o godz. 13.00 zostaje odwołany. Natomiast po południu dyżur dnia 5.02..2024 odbędzie się o godz. 17.00.
Dyżury w semestrze zimowym 2023/2024 odbywać się będą w poniedziałki w godz. 13.00-13.45 oraz 16.30-17.15.
dr hab. Teresa Kurowska, prof. UŚ
Pokój: 2.4
UWAGA: dodatkowe terminy egzaminu z modułu: Prawo rolne dla osób posiadających zgodę Dziekana na przedłużenie zimowej sesji egzaminacyjnej są na stępujące:
- 9 marca br. o godz. 10.00-11.00, pok. 2.4
- 14 marca br. o godz. 16.00-17.00, pok. 2.4
- 21 marca br. o godz. 16.00-17.00, pok. 2.4
Dyżury w semestrze zimowym 2023/2024 odbywać się będą w czwartki tygodnie parzyste w godz. 16.00-17.00.
dr hab. Witold Kurowski, prof. UŚ
Funkcja: Dziekan Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
Pokój: 1.1
E-mail: witold.kurowski@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w poniedziałki w godz. 13:00-13:45 w pokoju 1.1.
mgr Aneta Langner
mgr Wojciech Leder
Pokój: 3.16
E-mail: wojciech.leder@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2023/2024 odbywać się będą:
1) dyżur dla studentów studiów stacjonarnych co drugi wtorek (w tygodnie nieparzyste) o godzinie 13:00 do 13:45 w sali 3.16;
2) dyżur dla studentów studiów niestacjonarnych w czwartki od godziny 16:00 do 17:00 po wcześniejszym umówieniu za pomocą e-mail w sali 3.16 lub zdalnie poprzez MS Teams.
dr hab. Marek Leśniak, prof. UŚ
Funkcja: Rzecznik Dyscyplinarny do spraw studentów
Pokój: 3.10
E-mail: marek.lesniak@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 odbywać się będą w czwartek o godz. 13:00-13:45
dr hab. Anna Lichosik – Ślusarczyk
Pokój: 2.36
E-mail: anna.lichosik@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 będą odbywały się w czwartki w godz. 13.00 -13.45.
Dla studentów studiów niestacjonarnych dodatkowo dyżury będą odbywały się w zjazdowe dni wykładowe.
dr Małgorzata Lubelska-Sazanów
Pokój: 1.40
E-mail: malgorzata.lubelska-sazanow@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 odbywać się będą w środy od godz. 13.00-13.45.
mgr Michał Łabno
mgr Robert Łasa
Pokój: 1.11
E-mail: robert.lasa@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2023/2024 będą się odbywać w weekendy zjazdowe po ćwiczeniach w sali 1.11.
prof. dr hab. Grzegorz Łaszczyca
Pokój: 1.39
E-mail: grzegorz.laszczyca@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą:
- dla studentów studiów stacjonarnych – czwartek w godz. 13:00-13:45;
- dla studentów studiów niestacjonarnych – wtorek w godz. 16:20-17:05.
dr Monika Łata
Pokój: 2.41
E-mail:monika.lata@us.edu.pl
Na dyżury w semestrze letnim 2024/2025 zapraszam:
- studentów studiów stacjonarnych – we wtorki, w godz. 13:00-13:45;
- studentów studiów niestacjonarnych – w czwartki, w godz. 17:00-17:45 oraz w dni zjazdowe – po indywidualnym ustaleniu terminu.
W okresach przerw od zajęć dydaktycznych dyżury odbywają się zdalnie przez MS Teams po wcześniejszym kontakcie mailowym.
dr hab. Dorota Łobos-Kotowska, prof. UŚ
Pokój: 2.41
E-mail: dorota.lobos-kotowska@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w środy od godz. 13:00-13:45.
Dla studentów studiów niestacjonarnych –
mgr Nadia Majda
Pokój: 3.26
E-mail: nadia.majda@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2023/2024 odbywać się będą w piątki w godz. 16.00.-17.45.
dr Roman Marchaj
Pokój: 1.45
E-mail: roman.marchaj@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 odbywać się będą w poniedziałki w godz. 13.00-13.45.
dr Maciej Marcinowski – Prażmowski
Pokój: 3.10
E-mail: maciej.marcinowski@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w czwartki w godz. 13:00-13:45, pokój 3.10.
dr hab. Krystian Markiewicz, prof. UŚ
Pokój: 31
E-mail: krystian.markiewicz@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 odbywać się będą w poniedziałki w godz. 13.00-13.45.
prof. dr hab. Czesław Martysz
Pokój: 1.35
E-mail: czeslaw.martysz@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 odbywać się będą w poniedziałki w godz. 15.15 do 16.15 w pokoju 1.35.
dr Łukasz Maryniak
Pokój: 3.37
E-mail: lukasz.maryniak@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w środy w pok. 3.37:
– dla studentów stacjonarnych w godz. 13:00-13:45
– dla studentów studiów niestacjonarnych po godz. 17:00 po wcześniejszym uzgodnieniu mailowym (lukasz.maryniak@us.edu.pl )
prof. dr hab. Andrzej Matan
Pokój: 1.39
E-mail: andrzej.matan@us.edu.pl
UWAGA: dyżur w dniu 20 lutego br. zostaje odwołany.
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 odbywać się będą w czwartek o godz. 13.00 – 13.45.
Dla studentów studiów niestacjonarnych – czwartek o godz. 17.15-18.00.
dr hab. Grzegorz Matusik
Pokój: 2.13
E-mail: grzegorz.matusik@us.edu.pl
UWAGA: dyżur zaplanowany na 27.03.2025 r. zostaje odwołany.
Grzegorz Matusik: Użytkownik zaplanował spotkanie
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w czwartki w godz. 18.45-19.45.
mgr Krystyna Mazalik
E-mail: k.mazalik@gmail.com
dr Błażej Mądrzycki
pokój: 3.32
E-mail: blazej.madrzycki@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 będą odbywać się w poniedziałki w godzinach: 13.00-13:45.
Dyżury dla studentów studiów niestacjonarnych odbywać się w moje weekendy zajęciowe:
16 marca – 11:25 – 12:25
10 maja – 14:40 – 15:40
24 maja – 17:00 – 18:00
prof. dr hab. Barbara Mikołajczyk
Funkcja: Zastępca Dyrektora Instytutu Nauk Prawnych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
Pokój: 1.14
E-mail: barbara.mikolajczyk@us.edu.pl
UWAGA: pierwszy dyżur odbędzie się w dniu 24.02.2025 r.
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w poniedziałki w godz. 13.00-13.45.
prof. dr hab. Marian Mikołajczyk
Funkcja: Rzecznik Dyscyplinarny dla nauczycieli akademickich
Pokój: 28
E-mail: marian.mikolajczyk@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą we wtorki w godz. 13.00-13.45 oraz 17.30-18.15.
prof. dr hab. Ryszard Mikosz
mgr Dominik Mizerski
Pokój: 2.31
E-mail: dominik.mizerski@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą we wtorki od 18.45 do 19.30.
Dyżury dla studentów studiów niestacjonarnych odbywać się będą w dniach zjazdowych, po wcześniejszym mailowym uzgodnieniu.
mgr Tomasz Mizioch
Pokój: 2.33
E-mail: tmizioch@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2023/2024 odbywać się będą w poniedziałki:
– studenci stacjonarni: 13.00-13.45
– studenci niestacjonarni: 17.00-17.45
mgr Katarzyna Mróz
Pokój: 3.16
E-mail: katarzyna.mroz@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w:
- 1) 23.02.2025 r., godz: 14:00-14:45 (niedziela)
2) 02.03.2025 r., godz. 12:00-13:00 (niedziela)
3) 16.03.2025 r., godz. 15:00-16:00 (niedziela)
4) 30.03.2025 r., godz. 13:00-14:45 (niedziela)
5) 10.05.2025 r., godz. 15:30-16:30 (sobota)
6) 24.05.2025 r., godz. 15:30-16:30 (sobota)
7) 07.06.2025 r., godz. 13:00-14:45 (sobota)
Ponadto istnieje możliwość umówienia się na dyżur w terminie indywidualnie ustalonym za pomocą środków komunikowania się na odległość (platforma MS Teams).
dr Małgorzata Myl-Chojnacka
Pokój: 1.11
E-mail: malgorzata.myl@us.edu.pl
UWAGA: zaliczenie ćwiczeń z PMP w II terminie odbędzie się 11.03 (wtorek) o godz. 13:00 w pokoju 1.11. Forma poprawy będzie taka sama jak I termin zaliczenia – forma pisemna: pytania testowe oraz pytania krótkie otwarte.
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w środy w godz. 13:00-13:45.
dr hab. Grzegorz Nancka
Funkcja: Dyrektor kierunku Prawo
Pokój: 1.29
E-mail: grzegorz.nancka@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 jako Dyrektor kierunku Prawo odbywać się będą we wtorki o godz. 13.00-13.45.
Dla studentów studiów niestacjonarnych dyżury będą się odbywać we wtorki w godz. 16.00-16.45.
dr Filip Nawrot
Pokój: 1.34
E-mail: filip.nawrot@us.edu.pl
W semestrze zimowym 2024/2025 dyżury odbywać się będą we wtorki w godz. 13.00-13.45.
dr Robert Netczuk
dr hab. Joanna Nowakowska-Małusecka, prof. UŚ
Pokój: 1.11
E-mail: joanna.nowakowska-malusecka@us.edu.pl
UWAGA: dyżury z 3.03 oraz 10.03 zostają odwołane.
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą:
– dla studentów stacjonarnych – poniedziałki 13.00-13.45 (pok. 1.11)
– dla studentów niestacjonarnych: przez 30 po wykładach.
mgr Osmenda Katarzyna
Pokój: 3.16
E-mail: katarzyna.osmenda@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w pokoju 3.16 w następujących terminach:
02.03 godz. 14:35-15:35
16.03 godz. 14:50-16:20
29.03 godz. 16:30-18:00
11.05 godz. 14:50-16:20
07.06 godz. 10:00-11:30
dr Sławomir Owczarczuk
Pokój: 3.35
E-mail: slawomir.owczarczuk@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w czwartek o godz. 13:00-13:45, p.3.35.
mgr Beata Pakuła
Pokój:
E-mail: beatapakula@interia.eu
UWAGA: dyżur zaplanowany na dzień 18.01.2024 r. zostaje odwołany.
Dyżury w semestrze zimowym 2023/2024 odbywać się będą w czwartki w godz. 13.00-13.45 w auli nr 7.
mgr Aneta Paleczna
mgr Wojciech Panek
Pokój:
E-mail: wojciech.panek@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w czwartki w godz. 13.00-13.45
W pozostałych przypadkach zapraszam do kontaktu mailowego celem indywidualnego uzgodnienia terminu spotkania.
dr hab. Mirosław Pawełczyk, prof. UŚ
Pokój: 2.33
E-mail: pawelczyk@pawelczyk.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2023/2024 odbywać się będą w poniedziałki w godz.:
- studenci stacjonarni: 13.00 -13.45.
- studenci niestacjonarni: 16.45 -17.30.
dr Sławomir Piekarczyk
Pokój: 3.8
E-mail: slawomir.piekarczyk@op.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 odbywać się będą w środy w godz. 13:00-13:45 oraz dla studentów studiów niestacjonarnych w dniach:
16 listopada – 14:45-15:30
23 listopada – 13:10-13:55
30 listopada – 14:45-15:30
7 grudnia – 10:00-11:00
12 stycznia – 14:45-15:30
18 stycznia – 14:45-15:30
26 stycznia – 14:45-15:30
1 lutego – 10:00-11:00
Dodatkowo można umówić się ze mną indywidualnie w innych terminach (także na rozmowę za pośrednictwem MS Teams).
mgr Mikołaj Pietrzyk
Pokój: 3.8
E-mail: mikolaj.pietrzyk@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 odbywać się będą w piątki o godz. 14:35.
prof. dr hab. Tomasz Pietrzykowski
Funkcja: Prorektor ds. współpracy międzynarodowej i krajowej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Centrum Badawczego Polityki Publicznej i Problemów Regulacyjnych
Pokój: 3.07
E-mail: tomasz.pietrzykowski@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 odbywać się będą w środy o godz. 13.00-13.45.
prof. dr hab. Piotr Pinior
Funkcje: Prodziekan ds. Badań Naukowych Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Dyrektor Instytutu Nauk Prawnych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
Pokój: 2.30
E-mail: piotr.pinior@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w czwartki w godz. 13:00-13:45, pok. 2.30.
dr hab. Łukasz Pisarczyk, prof. UŚ
Pokój: 3.32
E-mail: lukasz.pisarczyk@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w środy w godz. 13.00-13.45.
dr hab. Agnieszka Piwowarczyk
Funkcja: Zastępczyni Dyrektora kierunku Prawo
Pokój: 2.36
E-mail: agnieszka.piwowarczyk@us.edu.pl
Uwaga: najbliższy dyżur podczas sesji odbędzie się 11 lutego br. w godzinach 1-11.00-12.00.
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą we wtorki w godz. 13.00 -13.45 w pokoju: 2.36, dla studiów niestacjonarnych w poniedziałki 17.00 -17.45.
Możliwe jest umówienie w terminie indywidualnie ustalonym na spotkanie za pomocą platformy MS Teams, po uprzednim uzgodnieniu mailowym.
mgr Jakub Płaziuk
dr Małgorzata Pohl-Michałek
Pokój: 1.40
E-mail: malgorzata.pohl-michalek@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w poniedziałki w godz. 13.00-13.45.
dr hab. Katarzyna Pokryszka, prof. UŚ
Pokój: 2.32
E-mail: katarzyna.pokryszka@us.edu.pl
UWAGA:
Szanowni Państwo,
Podczas zimowej sesji egzaminacyjnej mój dyżur odbędzie się w dniu 3 lutego 2025 r. w godzinach 13.30 – 15.00.
Mój kolejny dyżur odbędzie się w dniu 24 lutego (poniedziałek) w godz. 13.00 – 13.45.
Z poważaniem,
Katarzyna Pokryszka
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 będą odbywały się w poniedziałki w godz. 13.00 – 13.45.
prof. dr hab. Wojciech Popiołek
Funkcja: Rzecznik Dyscyplinarny dla nauczycieli akademickich
Pokój: 2.15
E-mail: w.popiolek@adplegal.pl
Dyżury w semestrze letnim 2023/2024 odbywać się będą we wtorek o godz. 11.00-11.45.
dr Magdalena Półtorak
Funkcja: Dyrektor Kierunków: Przedsiębiorczość, International Business Law and Arbitration, Administrowanie Środowiskiem
Pokój: 1.12
E-mail: magdalena.poltorak@us.edu.pl
Szanowni Państwo,
Informuję, że w roku akademickim 2024/2025 przebywam na urlopie.
dr inż. Rafał Prabucki
Pokój: 2.12
E-mail: rafal.prabucki@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 będą odbywać się w poniedziałki w godz. 13:00-13:45, sala 2.12.
W poniedziałek dyżur o godz. 17.15-17.45 na w formie zdalnej na platformie MS Teams: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3aUDEeTHDsYqYgvr5oEpYtWXvm0q36HL_nXp072HQGSLQ1%40thread.tacv2/conversations?groupId=2bea42a4-196a-4f78-8b9c-2980734158e6&tenantId=50c76291-0c80-4444-a2fb-4f8ab168c311
dr Karolina Prażmowska-Marcinowska
Pokój: 1.14
E-mail: karolina.prazmowska@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 będą odbywać się:
dla studentów studiów stacjonarnych: czwartek, godz. 13.00
dla studentów studiów niestacjonarnych: czwartek, godz. 17.00,
w pokoju 1.14.
dr hab. Ewa Przeszło, prof. UŚ
Pokój: 2.34
E-mail: ewa.przeszlo@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą we wtorek w godz. 13.00-13.45.
dr Ewa Radecka
Pokój: 1.34
E-mail: ewa.radecka@us.edu.pl
Szanowni Państwo,
dyżury w sem. letnim roku akademickiego 2024/2025 odbywać będą się w poniedziałki godz. 13.00-13.45 w p. 1.34.
Dyżury dla studentów studiów niestacjonarnych:
1.03.2025 od godz. 10.45-11.30
15.03.2025 od godz. 10.45 do 11.30
24.05.2025 od godz. 16.35 do 17.20
7.06.2025 od godz. 16.25 do 17.10
oraz dodatkowe umówione po wcześniejszej konsultacji e-mail (ewa.radecka@us.edu.pl).
dr Gabriel Radecki
Pokój: 1.34
E-mail: gabriel.radecki@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 odbywać się będą w czwartki o godz. 13.00 -13.45.
mgr Paweł Relidzyński
dr Mauro Arturo Rivera Leon
dr Lidia Rodak
Pokój: 3.08
E-mail: lidia.rodak@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w poniedziałki w godz. 13.00-13.45 na platformie MS Teams.
Poniżej przesyłam link do kanału na MS Teams:
Dyżur/office hours | General | Microsoft Teams
mgr Małgorzata Roj
Pokój: 2.10
E-mail: malgorzata.kocur@us.edu.pl
Dyżury dla studentów niestacjonarnych w semestrze zimowym 2024/2025 będą odbywały się w piątki oraz weekendy zjazdowe po zajęciach (w dniach 22.11, 1.12, 13.12, 2.01, 17.01, 25.01 oraz 26.01) w pokoju 2.10.
Zwracam się nadto z uprzejmą prośbą o wcześniejszy kontakt mailowy osoby zainteresowane osobistym stawiennictwem na dyżurze. Jednocześnie informuję, że w powyższych terminach będę również dostępna na platformie MS Teams. Konsultacje w formie zdalnej na platformie MS Teams możliwe są również w innych indywidualnie umówionych terminach.
Z wyrazami szacunku,
Małgorzata Roj
prof. dr hab. Ewa Rott-Pietrzyk
Pokój: 2.12
E-mail: ewa.rott-pietrzyk@us.edu.pl
dr Olivia Rybak-Karkosz
Pokój: 3.10
E-mail: olivia.rybak@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w poniedziałki w godz. 13:00-13:45 w formie zdalnej Teams.
Tel. 32 359 18 84
mgr Wojciech Sawicki
Pokój:
E-mail: wojciech.sawicki@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 zostały zaplanowane we wszystkie piątki i weekendy zjazdowe po bloku ćwiczeniowym (45 min lub dłużej – zgodnie z potrzebami studentów) – prośba o maila z zapowiedzią.
Na mailowe wnioski dyżury mogą odbyć się również w innym czasie, w tym w formie online przy pomocy platformy Team
dr hab. Olga Sitarz, prof. UŚ
Funkcja: Rzecznik Dyscyplinarny do spraw studentów, Koordynator w obszarze nauk społecznych Szkoły Doktorskiej w Uniwersytecie Śląskim w Katowicach
Pokój: 3.16
E-mail: olga.sitarz@us.edu.pl
UWAGA: dyżur zaplanowany w dniu 12.03.2025 r. zostaje odwołany z powodu wyjazdu służbowego.
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą:
środy: 13.00-13.45, pok. 3.16
oraz
23.02 – 11.20-12.00
16.03 – 13.00-14.00
27.04 – 13.00-14.00
18.05 – 13.00-14.00
1.06 – 13.00-14.00
Natomiast spotkania seminaryjne dla studentów IV roku niestacjonarne (jeśli się uruchomi) odbywać się będą:
1 marca
16 marca
27 kwietnia
18 maja
1 czerwca
15 czerwca
zawsze o godz. 11.30, p. 3.17.
mgr Sara Smyczek-Gołębiewska
Pokój: 3.8
E-mail: sara.smyczek@us.edu.pl
dr Izabela Sowa
Pokój: 2.23
E-mail: izabela.sowa@uekat.pl
Dyżury w semestrze letnim 2023/2024 odbywać się będą we … w godz. 13.00 – 13.45.
dr Marek Stańko
Pokój:
E-mail: marek.stanko@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2023/2024 odbywać się będą we … w godz. 16.15-17.15.
dr hab. Anna Stawarska-Rippel, prof. UŚ
Pokój: 2.43
E-mail: anna.stawarska-rippel@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w czwartek w godz. 13.00-13.45 oraz w razie prośby studentów także zdalnie.
Podaję link do zespołu (dyżuru):Dyżur dr hab. Anny Stawarskie-Rippel, prof. UŚ | Ogólny | Microsoft Teams
dr Magdalena Strożek-Kucharska
Pokój: 1.38
E-mail: magdalena.strozek-kucharska@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025 odbywać się będą w środy i czwartki o godz. 13.00-13.45 w pokoju 1.38.
dr Marek Suska
Funkcja: Pełnomocnik Rzecznika Praw Studenta i Doktoranta
Pokój: 3.8
E-mail: marek.suska@us.edu.pl
UWAGA: dyżury w dniu 24.03 nie odbędą się, w zamian przewidziany jest dyżur 28 marca br. w godzinach 17:00-18:00.
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w poniedziałki:
- dla studentów studiów stacjonarnych 13:00-13:45;
- dla studentów studiów niestacjonarnych, 17:00-17:45.
dr Katarzyna Sychta
Pokój: 3.23
E-mail:katarzyna.sychta@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w czwartki w godz. 15.30-17.00, pok. nr 3.23.
dr Weronika Szafrańska
Pokój: 1.37
E-mail: weronika.szafranska@us.edu.pl
UWAGA: ostatni dyżur dr W. Szafrańskiej w semestrze zimowym odbędzie się 4 lutego (wtorek) w godzinach 16.30-18.00. sala 1.37.
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 odbywać się będą w środy o godz. 13.00-13.45, a dla studentów zaocznych w weekendy zjazdowe po wcześniejszym kontakcie e-mailowym.
dr Tomasz Szczygieł
Pokój: 27
E-mail: tomasz.szczygiel@us.edu.pl
UWAGA: ze względu na mój udział w konferencji naukowej mój najbliższy termin dyżuru odbędzie się 6 lutego o godz. 9:00 pok. 27. Kolejne dyżury w czasie sesji według dotychczasowego planu, czyli poniedziałek godz. 13:00.
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 odbywać się będą:
- st. stacjonarne: poniedziałek godz. 13-13:45 pok. 27.
- st. niestacjonarne Prawo/Administracja II stopnia – 45 minut po każdym wykładzie zgodnie z planem pok. 27.
dr hab. Helena Szewczyk
Pokój: 3.30
E-mail: helena.szewczyk@us.edu.pl
„Dyżury w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025 odbywać się będą w środy w godz. 13.00-13.45, pok. 3.30”
„Dyżury w sesji egzaminacyjnej odbędą się w poniedziałek 3.02.2025, godz. 12.00-12.45 oraz w sobotę 8.02.2025, godz.11.00-11.45”
dr hab. Dariusz Szostek, prof. UŚ
Funkcja: Pełnomocnik Rektora do spraw cyfryzacji
Pokój: 2.12
E-mail: dariusz.szostek@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w poniedziałki w godz. 13.00-13.45.
dr hab. Maciej Szpunar prof. UŚ
Pokój: 1.40
E-mail: maciej.szpunar@us.edu.pl
dr Ewa Śladkowska
Pokój: 1.37
E-mail: ewa.sladkowska@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą:
- czwartek 13.00-13.45 studenci stacjonarni,
- czwartek 18.45-19.30 studenci niestacjonarni.
dr Mariusz Śladkowski
Pokój: 1.48
E-mail: mariusz.sladkowski@us.edu.pl
Uprzejmie informuję, że w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025 dyżury odbywać się będą:
– dla studentów studiów stacjonarnych w środy w godz. 13:00-13:45,
– dla studentów studiów niestacjonarnych w środy w godz. 18:45-19:30.
mgr Piotr Śmieja
Pokój: 3.8
E-mail: piotr.smieja@op.pl
mgr Małgorzata Tomaka
dr hab. Sławomir Tkacz, prof. UŚ
Funkcja: Rzecznik Dyscyplinarny do spraw doktorantów
Pokój: 3.6
E-mail: slawomir.tkacz@us.edu.pl
UWAGA: dodatkowy, nadzwyczajny termin egzaminu tylko dla osób posiadających PTE:
- Wstęp do prawoznawstwa w ramach dyżuru 9 i 16 października br. (środa) w godz. 13.00-13.45.
- Etyka zawodów prawniczych – 23.10.2024, godz. 18.00, aula 5.
- Teoria i filozofia prawa – 23.10.2024, godz. 18.00, aula 5.
- Wykładania prawa administracyjnego – 23.10.2024, godz. 18.00, aula 5.
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 odbywać się będą w:
- studenci studiów stacjonarnych – środa w godz. 13.00-13.45
- studenci studiów niestacjonarnych – na platformie MS Teams po wcześniejszym kontakcie mailowym.
mgr Artur Tyński
prof. dr hab. Zygmunt Tobor
Funkcje: Kierownik międzyuczelnianych studiów podyplomowych Prawo w ochronie zdrowia
Pokój: 3.06
E-mail: zygmunt.tobor@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w środy o godz. 13.00-13.45.
dr Ilona Topa
Pokój: 1.11
E-mail: ilona.topa@us.edu.pl
UWAGA: dyżur zaplanowany na 20.03.2025 r. w godz. 13.00-13.45 zostaje odwołany. W sprawach pilnych proszę o kontakt mailowy.
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w czwartki w godz. 13.00-13.45.
Dodatkowo (po zgłoszeniu potrzeby na mail: ilona.topa@us.edu.pl) dyżur w czwartek od 18.45.
dr hab. Andrzej Torbus, prof. UŚ
Pokój: 32
E-mail: andrzej.torbus@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w poniedziałki o godz. 13.00-13.45.
dr Urszula Torbus
Funkcja: Pełnomocnik Rektora ds. prawa pracy w Uniwersytecie Śląskim, Prodziekan ds. studenckich i kształcenia Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Pełnomocnik Dziekana ds. studenckich na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Wydziałowy koordynator ds. dostępności w zakresie merytorycznym na WPiA
Pokój: 2.2
E-mail: urszula.torbus@us.edu.pl
Najbliższy dyżur odbędzie się w poniedziałek 10 marca godz. 15.30
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą we wtorki w godz. 15.30-16.30.
Dyżury odbywają się w pok. 2.2 (II piętro). W sprawach pilnych proszę o kontakt mailowy (możliwe jest także połączenie przez MS Teams po wcześniejszym kontakcie mailowym).
mgr Patrycja Trzeja
Pokój: 3.23
E-mail: pi.23@icloud.com
dr hab. Paulina Twardoch, prof. UŚ
Pokój: 2.11
E-mail: paulina.twardoch@us.edu.pl
UWAGA: dyżur zaplanowany w dniu 17.03.2025 zostaje odwołany.
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 będą odbywały się w poniedziałki o godz. 13:00-13.45.
mgr Alicja Walkarz
Pokój: 2.10
E-mail: alicja.walkarz@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 będą odbywały się w piątki, w których zajęcia ma grupa ćwiczeniowa, po wcześniejszym kontakcie mailowym, w pokoju 2.10.
dr hab. Aleksandra Wentkowska, prof. UŚ
Pokój: 3.6
E-mail: aleksandra.wentkowska@us.edu.pl
UWAGA: przywrócony termin dla studentów dziennych i zaocznych z etyki odbędzie się w poniedziałek godz. 13.00.
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w poniedziałek w godz. 13.00-13.45.
Ponadto studenci mogą w ustalonym terminie spotykać również na platformie MS Teams.
Kod do Zespołu:
mgr Rafał Wieczerzak
Pokój: 30
E-mail: rafal.wieczerzak@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 dla studentów niestacjonarnych będą odbywać się w weekendy zjazdowe w pok. 30, po wcześniejszym uzgodnieniu mailowym.
Ponadto możliwe jest umówienie się na dyżur w terminie indywidualnie ustalonym online na MS Teams.
dr hab. Anna Wierzbica, prof. UŚ
Pokój: 1.45
E-mail: anna.wierzbica@us.edu.pl
UWAGA: najbliższe dyżury odbędą się:
- 24 lutego 2025 r. od godz. 13.00-13.45
- 25 lutego 2025 r. od godz. 16.45
prof. dr hab. Leszek Wilk
Pokój: 3.17
E-mail: leszek.wilk@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w środy w godz. 13.00 – 13.45.
dr hab. Ireneusz Wolwiak
Pokój: 30
E-mail: ireneusz.wolwiak@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 odbywać się będą:
- dla studentów studiów stacjonarnych w poniedziałki w godzinach od 13:00-13:45, po wcześniejszym zgłoszeniu informacji na adres email: ireneusz.ww@gmail.com,
- dla studentów studiów niestacjonarnych w poniedziałki w godzinach od 16:45-17:15, po wcześniejszym zgłoszeniu informacji na adres email: ireneusz.ww@gmail.com
mgr Jakub Wyczik
dr Wojciech Wyrzykowski
Pokój: 2.31
E-mail: wojciech.wyrzykowski@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w czwartki w godz. 13:00-13:45.
prof. dr hab. Lidia Zacharko
Pokój: 1.36
E-mail: lidia.zacharko@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą we wtorki o godz. 13.00-13.45.
dr Sylwia Zadworna
Pokój: 3.10
E-mail: sylwia.zadworna@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w poniedziałki w godz. 13:00-13:45 w formie zdalnej Teams.
dr hab. Jarosław Zagrodnik, prof. UŚ
mgr Jakub Zamojski
Pokój: 3.26
E-mail: jakub.zamojski@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2023/2024 odbywać się będą w …. o godz. 15:30-16:30 w pok. 2.31.
dr Piotr Zawiejski
Pokój: 3.25
E-mail: piotr.zawiejski@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w czwartki:
- studenci stacjonarni w godz. 13.00-13.45
- studenci niestacjonarni w godz. 16.00 -16.30
dr Mateusz Zeifert
Pokój: 3.8
E-mail: mateusz.zeifert@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w środę o godz. 13:00-13:45.
mgr Grzegorz Zębik
prof. dr hab. Kazimierz Zgryzek
dr Ewa Zielińska
Pokój: 2.31
E-mail: ewa.zielinska@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w środy o godz. 13.00-13.45 oraz pół godziny po każdym wykładzie na studiach niestacjonarnych.
dr hab. Marek Zieliński, prof. UŚ
Pokój: 1.12
E-mail: marek.zielinski@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 odbywać się będą w poniedziałki od 13:00-13:45 oraz 16:00-17:00
dr hab. Dorota Zienkiewicz
Pokój: 3.10
E-mail: dorota.zienkiewicz@us.edu.pl
dr hab. Agnieszka Ziółkowska, prof. UŚ
Funkcja: Pełnomocnik Dziekana Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ds. współpracy z liceami ogólnokształcącymi i szkołami podstawowymi
Pokój: 1.29
E-mail: agnieszka.ziolkowska@us.edu.pl
UWAGA: dyżur zaplanowany na 10 lutego br. zostaje odwołany. Najbliższy odbędzie się 24 lutego br.
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 będą odbywały się w poniedziałki w godz.13:00-13:45.
dr hab. Jacek Zrałek
Pokój: 3.36
E-mail: jacek.zralek@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w poniedziałki w godz. 13:00-13:45.
dr Mateusz Żaba
Funkcja: P.O. Dyrektora Kierunków: Przedsiębiorczość, International Business Law and Arbitration, Administrowanie Środowiskiem
Pokój: 1.23
E-mail: mateusz.zaba@us.edu.pl
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025 odbywać się będą w poniedziałki w godz. 13.00-13.45.
dr hab. Grzegorz Żmij, prof. UŚ
Pokój: 2.9
E-mail: grzegorz.zmij@us.edu.pl
UWAGA: najbliższy dyżur odbędzie się 3 marca 2025.
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w poniedziałki od 13.00-13.45.
dr Kamila Żmuda-Matan
Pokój: 3.35
E-mail: kamila.zmuda-matan@us.edu.pl
Dyżury w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą w środy w godz. 13.00-13.45.
mgr Karol Żyła
Pokój: 3.26
E-mail: karol.zyla@us.edu.pl
prof. Jan Žukovskis