Łukasz Labosik – SP nr 37 w Katowicach
„Wykład był prowadzony w klasach 4 i 5. Uczniowie byli zauroczeni. Bardzo podobały im się fragmenty aktywizacyjne. Szczególnie udzielali się kiedy widzieli, że metryka dotyka ich codziennego życia. Niestety podstawa programowa i tempo przerabianie kolejnych tematów nie pozostawia nam czasu na kolejne warsztaty, ale na pewno skorzystam z Państwa wykładów w przyszłości.”
| Po wykładzie: „Jak mierzyć odległość?” dra Łukasza Dawidowskiego w dniu 25.04.2022 r. |
Tomasz Piwowarski – Powiatowy Zespół nr 2 Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych w Oświęcimiu
„…chciałbym bardzo podziękować za organizacje zajęć dla młodzieży z Oświęcimia. Wykłady bardzo podobały się uczniom, były bardzo interesujące i dostosowane do ich poziomu. Wszyscy aktywnie w nich uczestniczyli. Wykładowcy wspaniałe wytłumaczyli poruszane problemy i nawiązali świetny kontakt z młodzieżą”
| Po wykładach: „O czym szumią drzewa gry” dr Anna Brzeska i „Jak mierzyć odległość” dr Łukasz Dawidowski w dniu 21.04.2022 r. |
Ewa Boryca – ZSTI MERITUM w Siemianowicach Śląskich
„Wykład zrobił duże wrażenie na odbiorcach, łącznie z nauczycielem. Super przyjęcie i czekamy na kolejny.”
| Po wykładzie: „Chemia między nami, czyli o biochemii uczuć i więzi interpersonalnych” Prof. Roberta Musioła w dniu 05.04.2022 r. |
„W imieniu dyrekcji, młodzieży, nauczyciela prowadzącego zajęcia i własnym chciałam serdecznie podziękować za bardzo ciekawy
i przystępny wykład Pani Profesor I. Jendrzejewskiej, który spotkał się z ciepłym przyjęciem. Zresztą jak sama osoba Pani Profesor, przemiła i bezpośrednia”.
| Po wykładzie: „Fałszowanie leków – plaga XXI wieku ” dr hab. Izabeli Jendrzejewskiej, prof. UŚ w dniu 30.03.2022 r. |
Piotr Dutkiewicz, IV LO w Rudzie Śląskiej i SP nr 1 w Czeladzi
„Chciałbym również zasygnalizować zainteresowanie podobnymi wykładami przez uczniów szkół podstawowych. Zainteresowanie naukami ścisłymi, zawodami z obszaru nauk technicznych optymalnie jest wzbudzać już na wczesnych etapach edukacyjnych. Idealnie jest móc pokazać w szkołach podstawowych powiązanie przekazywanej wiedzy, kształtowanych umiejętności jak również potrzebę posiadania informacji jako podstawy do dalszej pracy w szkołach ponadpodstawowych i wyższych. Bezwzględnie, atrakcyjność nauk ścisłych i technicznych na poziomie akademickim może mieć wpływ na planowanie ścieżki edukacyjnej uczniów szkół podstawowych. Ciekawe, doświadczalne przedstawienie zagadnień, nad którymi będzie się pochylać potencjalny, przyszły student z pewnością zachęci uczniów do rozważenie wyboru kierunków studiów proponowanych przez Państwa wydział”
Ilona Lipka, CKZiU w Sosnowcu
Młodzież i ja jesteśmy zachwyceni wykładami Pana Profesora Musioła. Dyrekcja naszego Centrum wystosowała podziękowanie dla Pana Profesora
Krystyna Pilot, I LO w Chorzowie
„Pani Iwono, dziękuję bardzo za załatwienie terminu wykładu, młodzież jest spragniona odmiany, oni siadają już psychicznie i wykład, kontakt z naukowcem to jest coś co będą pozytywnie wspominać. Prof. Bubaka nie chcieli wypuścić, wykład trwał ponad zegarową godzinę i jeszcze był niedosyt. Dziękuję, pozdrawiam”
Edyta Walkowiak, SP nr 1 w Pszczynie
„Pani Iwono, przepraszam, że dopiero teraz, ale czas strasznie nam leci od powrotu do nauki stacjonarnej. Bardzo dziękujemy za przeprowadzone zajęcia. Wykładowcy świetnie dostosowali się do wieku naszych uczniów i jesteśmy (ja, dyrekcja, nauczyciele i uczniowie) pod wrażeniem profesjonalizmu. Każdy z nauczycieli obecnych na zajęciach, tuż po nich dzwonił do mnie, aby przekazać ogromne uznanie dla prowadzących. Oczywiście na naszej stronie (www.sp1pszczyna.pl) oraz w mediach lokalnych (www.pless.pl) umieszczaliśmy informację o warsztatach. W załączeniu pismo naszego dyrektora. W kolejnym roku szkolnym, o ile będzie to możliwe, chętnie skorzystamy znów z zajęć.