Prowadzący
Ada Łojek, Dominika Balcerowska
O spotkaniu
Według prognoz World Economic Forum przyszłość przyniesie dalsze zapotrzebowanie na pracowników, którzy rozumieją i używają technologii, ale ponieważ konieczne będzie wielokrotne przekwalifikowanie się, równie mocno będą się liczyły kompetencje, które wspierają adaptację: inteligencja emocjonalna, otwartość na zmiany, kreatywność, myślenie krytyczne i analityczne. Czy te kompetencje są już potrzebne w Citi i zapewniają przewagę tym, którzy je posiadają? Czy można się ich nauczyć? Jakie podstawowe narzędzia mogą nam ułatwić ich zdobycie/ nauczenie się/ pozyskanie? Pytanie do Was, czy te umiejętności są pozyskiwane na studiach i jak nad nimi pracujecie? Zapraszamy do dyskusji.
Opis firmy
Citi Solutions Center (CSC) Poland ma swoje lokalizacje w Warszawie (HQ) oraz w Olsztynie. Niezależnie od tego, czy lepiej czujesz się w dynamicznym otoczeniu, czy też cenisz sobie spokojną, rodzinną atmosferę – z Citi możesz zbudować wartościową karierę i cieszyć się równowagą pomiędzy rozwojem zawodowym, a życiem prywatnym. CSC Poland jako strategiczna dla Grupy Citi lokalizacja została otwarta w 2005 roku, licząc zaledwie 57 pracowników. Dziś stanowimy międzynarodowy, różnorodny zespół składający się z ponad 6000 osób.
Nasze zespoły pracują w pełnym spektrum działalności Citi, operując w obszarach takich jak przeciwdziałanie praniu pieniędzy, operacje bankowości prywatnej, technologia, usługi skarbowe i finansowanie handlu czy audyt wewnętrzny, świadcząc także usługi w zakresie rynków finansowych i papierów wartościowych oraz wielu innych.
Możliwości pracy i rozwoju w Citi Solutions Center Poland obejmują nie tylko różne gałęzie biznesu, ale także wiele lokalizacji – nasze usługi świadczymy w 90 krajach na całym świecie!
Link do spotkania
https://zoom.us/…
Uwaga!
Namiary na spotkanie zostaną przesłane w mailingu oraz umieszczone w zespole na MS Teams najpóźniej w dniu spotkania.