Jak być liderem dla swoich pracowników? Jak pracować w grupie, by osiągnąć sukces ogółu? Udział w szkoleniu „Zarządzanie zespołem i praca w grupie” to doskonała okazja, by dowiedzieć się jak stworzyć zgrany zespół i skutecznie współdziałać w grupie.
O WYDARZENIU
Podczas warsztatów zostanie zdefiniowane pojęcie grupy oraz zespołu. Uczestnicy zastanowią się co jest kluczem efektywnej współpracy oraz jak istotne dla dobrego funkcjonowania zespołu jest to, aby każdy pracownik czuł się jak najlepiej.
Omówione zostaną cechy, które powinien mieć Team Leader, aby zespół sprawnie działał, minimalizując w ten sposób potencjalne konflikty.
O ORGANIZATORZE
Alexander Mann Solutions to brytyjska firma zajmująca się rekrutacją pracowników na całym świecie.
DLA KOGO?
Szkolenie skierowane jest do studentów i absolwentów Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
Zapisy odbywają się poprzez formularz aplikacyjny.