Do 24 sierpnia 2018 roku potrwa głosowanie w trzeciej edycji plebiscytu „Ambasador Marka – Śląskie”. Jego celem jest promowanie najlepszych przedsiębiorstw, instytucji, organizacji, samorządów czy przedsięwzięć, które swój sukces osiągnęły nie tylko dzięki dobrej koniunkturze i ciężkiej pracy, ale także w oparciu o wyrafinowany marketing i planowane budowanie marki. Wyróżnienia mają przyczynić się do budowania pozytywnego wizerunku województwa i tożsamości regionalnej. Nagroda „Marka – Śląskie” jest podziękowaniem za znaczący wkład w rozwój województwa śląskiego.
W tegorocznej edycji do tytułu „Ambasador Marka – Śląskie” został nominowany SPIN-US, który skutecznie buduje swoją markę zarówno w kraju, jak i poza jego granicami. Profil działalności obejmuje: inwestycje w spółki spin-off, sprzedaż patentów i udzielanie licencji, przygotowywanie i realizację projektów B+R oraz badań zleconych, usługi doradcze, a także nawiązywanie współpracy międzynarodowej.
Głosy można oddawać na trzy sposoby:
- poprzez kliknięcia na stronie internetowej „Dziennika Zachodniego”,
- za pośrednictwem portalu społecznościowego Facebook,
- wysyłając wiadomości SMS.
Ogłoszenie wyników konkursu oraz wręczenie nagród nastąpi podczas gali Regionalnej Izby Przemysłowo-Handlowej w Gliwicach, która odbędzie się 1 września.
Organizatorem plebiscytu jest „Dziennik Zachodni”, współorganizatorami są: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach, TVP3 Katowice oraz Radio Katowice. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.dziennikzachodni.pl/ambasador.