Wypożyczanie – udostępnianie w celach służbowych
Zamówienia na dokumenty należy składać z przynajmniej dwudniowym wyprzedzeniem, w uzasadnionych przypadkach zamówienia będą realizowane w tym samym dniu.
Akta będą wypożyczane z Archiwum na okres do jednego miesiąca. W przypadku konieczności przedłużenia tego terminu wypożyczający zobowiązany jest powiadomić Archiwum o przyczynie i podać, jeżeli jest to możliwe, terminu zwrotu.
Procedura zamawiania, realizacji i zwrotu dokumentacji
I ZAMAWIANIE
- Zapotrzebowanie na akta należy składać e-mailem na adres: archiwum@us.edu.pl.
- Do zamówienia należy dołączyć prawidłowo wypełniony formularz karty udostępnienia akt (załącznik nr 7 do Instrukcji archiwalnej). Instrukcja wypełniania formularza.
Bez prawidłowo wypełnionego formularza karty udostępnienia akt zamówienia nie będą realizowane. - Dla każdej zamawianej dokumentacji należy wypełnić oddzielną kartę udostępnienia akt.
II REALIZACJA
- Archiwum dokonuje weryfikacji zamówienia.
- Prawidłowo wypełnioną kartę udostępnienia akt, Archiwum wydrukuje i dołączy do zamówienia.
- Archiwum przygotuje (zgodnie z zamówieniem) akta i poinformuje o terminie ich odbioru (e-mailem).
- Zamawiający umawia transport w Dziale Logistyki.
- Zamawiający odbiera osobiście (lub osoba upoważniona na formularzu karty udostępnienia akt) dokumenty w Archiwum w Chorzowie.
- Odbierający potwierdza odbiór zamówienia na karcie udostępnienia akt.
- Zamawiający wypełnia metryczkę dołączoną do wypożyczanej dokumentacji.
III ZWROT
- Po wykorzystaniu dokumentacji należy powiadomić Archiwum.
- Zwrot dokumentacji następuje osobiście w Archiwum.