Przejdź do treści

Uniwersytet Śląski w Katowicach

Szkolenie pt. „Badanie potrzeb kluczem do profesjonalnej obsługi klienta”

22.06.2017 - 09:40, aktualizacja 05.11.2019 - 11:11
Redakcja: admin

26 czerwca 2017 roku w godz. od 16.30 do 19.30 w biurze Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości przy Uniwersytecie Śląskim (Katowice, ul. Bankowa 14, sala 415) odbędzie się szkolenie pt. „Badanie potrzeb kluczem do profesjonalnej obsługi klienta”.

Warsztaty poprowadzi Urszula Patelka – trener, konsultant, coach i praktyk sprzedaży, certyfikowany trener Akademii Trenerów Sprzedaży Development Partners. Podstawowym obszarem jej specjalizacji jest rozwój kompetencji komunikacyjnych w ujęciu biznesowym oraz sprzedaż relacyjno-biznesowa. 

Na szkoleniu będzie możliwość uczestniczenia w dobrowolnej składce w wysokości 50 zł (która obejmie: komplet materiałów szkoleniowych, teczki, długopisy, certyfikaty i poczęstunek – woda, ciastka). 

Zapisy na spotkanie odbywają się za pośrednictwem strony: https://badanie-potrzeb.evenea.pl

Plakat promujący szkolenie zawierające tytuł i najważniejsze szczegóły dot. warsztatów AIP

return to top