Przejdź do treści

Uniwersytet Śląski w Katowicach

  • Polish
  • English
  • Français

Jak zgłosić sprawę?

ZAPOZNAJ SIĘ Z WYTYCZNYMI

cyfra 1 granatowa

  • Zgłoszenia spraw przyjmujemy tylko drogą elektroniczną na adres e-mail:

rps@us.edu.pl

  • Nie rozpatrujemy zgłoszeń anonimowych.
  • Prosimy o przesyłanie zgłoszeń zgodnych z szablonem zamieszczonym poniżej.
  • Odpowiedzi udzielmy w ciągu 7 dni.

SZABLON

cyfra 2 granatowa

Skopiuj poniższą formatkę, wklej ją do maila i uzupełnij

 

  1. Imię i nazwisko zgłaszającego:
  2. Wydział / jednostka:
  3. Kierunek studiów:
  4. Forma studiów:
    stacjonarne / wieczorowe / niestacjonarne
  1. Stopień studiów:
    I stopnia / II stopnia / jednolite magisterskie / doktoranckie / podyplomowe / inne
  1. Rok studiów:
  2. Kategoria sprawy (wybierz jedną):
  • komunikacja z pracownikami,
  • współpraca z promotorami,
  • egzaminy,
  • powtarzanie zajęć i skreślenia,
  • sprawy finansowe i socjalne,
  • postępowania dyscyplinarne,
  • nadużycia psychiczne – nękanie, zastraszanie, upokarzanie,
  • wewnętrzne spory studentów i doktorantów,
  • inne;

Jeżeli nie masz pewności, co wpisać w określone pole – wpisz „inne” lub pozostaw je puste.

  1. Opis problemu: 
  2. Klauzula RODO

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Uniwersytet Śląski w Katowicach w celu kontaktu i udzielenia pomocy przez Rzecznika praw studenta i doktoranta UŚ.
Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną RODO dostępną pod adresem: https://us.edu.pl/ochrona-danych-osobowych/klauzule-rodo. Mam świadomość, że przysługuje mi prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie.

Plik do pobrania: klauzula informacyjna RODO dla osób zgłaszających się do rzecznika praw studenta i doktoranta Uniwersytetu Śląskiego

 

OPISZ PROBLEM

cyfra 3 granatowa

Swój problem opisz możliwie jak najdokładniej:

  1. wyjaśnij, na czym sprawa polega;
  2. poinformuj nas o wszystkich okolicznościach, jakie mogą mieć znaczenie dla rozwiązania problemu;
  3. jeśli masz jakieś dokumenty związane z tą sprawą (np. maile)– prosimy, załącz je;
  4. czy podejmowałeś już w tej sprawie jakieś działania? Jakie? U kogo? Z jakim skutkiem?
  5. jak według Ciebie sprawa powinna zostać załatwiona, jak możemy pomóc?

 

Im więcej informacji przekażesz nam w pierwszej wiadomości, tym szybciej będziemy mogli Ci pomóc.

Misja i zasady działania

return to top