Rozpoczynamy cykl szkoleń, które są częścią projektu „Level up↑ – zwiększenie efektywności komunikacyjnej UŚ i kształtowanie postaw otwartości w środowisku akademickim”.
Program jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt pozakonkursowy pt. „Podniesienie kompetencji kadry akademickiej i potencjału instytucji w przyjmowaniu osób z zagranicy – Welcome to Poland” realizowany w ramach Działania określonego we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.03.03.00-00-PN14/18”.
Kurs Copywritingu w języku polskim
Nabór: do 18 lutego 2022 roku.
Termin szkolenia: 21 i 22 lutego 2022 roku.
Uczestnikiem szkolenia może być pracownik kadry zarządzającej i administracyjnej, który w wyznaczonym terminie dostarczy komplet dokumentów – osobiście, pocztą tradycyjną lub wewnątrzuczelnianą – do Działu Marketingu (rektorat, pokój 1.2).
W przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów o udziale w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Pracownicy kampusów: Cieszyn, Chorzów i Sosnowiec mogą przesyłać zgłoszenia drogą elektroniczną na adres e-mail: piotr.skrzynecki@us.edu.pl (bez skanów dokumentów), a następnie przekazać w formie papierowej komplet dokumentów w okresie trwania naboru. Zgłoszenie e-mail, będzie unieważnione w przypadku braku wpłynięcia kompletu dokumentów w formie drukowanej w okresie trwania naboru.
Rekrutacja jest prowadzona przez Dział Marketingu; w przypadku pytań prosimy o kontakt pod adresem e-mail: piotr.skrzynecki@us.edu.pl, nr tel. 32 359 2434.
Szkolenia są finansowane z projektu nr PPI/WTP/2019/1/00028/U/00001, uczestnik nie ponosi kosztów udziału. Zapraszamy do aplikowania.
Dokumenty do pobrania:
- Regulamin rekrutacji
- zał. nr 1: Kwestionariusz kandydata
- zał. nr 2: Formularz zgłoszeniowy
- zał. nr 3: Oświadczenie uczestnika (POWER)
- zał. nr 4: Oświadczenie uczestnika (NAWA)
- zał. nr 5: Rezygnacja z udziału w projekcie
Niebawem rozpocznie się także rekrutacja na takie kursy jak:
- Inkluzywna komunikacja w uczelni – jak nie wykluczać nikogo w procesie komunikacji ustnej i pisemnej.
- Standardy dostępności cyfrowej (WCAG) dla użytkowników o podstawowych kompetencjach cyfrowych.