W czasie zawieszenia zajęć dydaktycznych sprawy studentów dotychczas realizowane w dziekanacie będą realizowane w trybie elektronicznym oraz za pośrednictwem kontaktu telefonicznego. Ważne: z uwagi na dokonywane przekierowania na numery komórkowe pracownicy nie mają możliwości oddzwaniania, prosimy o cierpliwe telefonowanie. Dziekanaty (w miarę możliwości związanych z ogólną sytuacją) w podstawowym zakresie będą prowadziły dyżury w budynkach dydaktycznych, jednak sugerujemy, żeby wszystkie sprawy najpierw konsultować telefonicznie lub za pośrednictwem e-maila, w celu całkowitego ograniczenia obecności studentów na Uczelni. Dla ułatwienia kontaktu dziekanaty założyły ogólne adresy mailowe, jednak nadal można pisać na znane indywidualne adresy pracujących tam pań i panów.
W celu złożenia pisma lub wniosku drogą elektroniczną prosimy o wydrukowanie i podpisanie go oraz przesłanie na wskazany poniżej adres dziekanatu wraz z wyjaśnieniem czego dotyczy, skanu lub zdjęcia, alternatywnie:
1) całego wniosku;
2) strony wymagającej podpisu oraz całego wniosku w formie elektronicznej (w formacie .doc lub .pdf)