Przejdź do treści

Uniwersytet Śląski w Katowicach

  • Polski
  • English
search
Logo Europejskie Miasto Nauki Katowice 2024

Współpraca UŚ z biurem podróży przy realizacji mobilności międzynarodowych

25.05.2023 - 11:41 aktualizacja 26.05.2023 - 12:05
Redakcja: AJS

Współpraca UŚ z biurem podróży przy realizacji mobilności międzynarodowych

Od 23 maja 2023 roku zakup biletów lotniczych, kolejowych, autobusowych i promowych, a także wizowanie paszportów realizować będzie firma WHYNOTTRAVEL ZAŁOGA NASTERNAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA wraz z podwykonawcami.

Wszystkie osoby wyjeżdżające w ramach podróży służbowej lub skierowania za granicę, które złożyły wniosek wyjazdowy w Dziale Współpracy z Zagranicą / Biurze Rozliczeń Mobilności Międzynarodowych, zobligowane są do zamawiania biletów pod adresem: us@whynottravel.pl. Dotyczy to zarówno pracowników, doktorantów, studentów, jak i osób z zewnątrz czy gości.

Nowa umowa na kompleksową organizację wyjazdów zagranicznych

Współpraca z biurem podróży wchodzi w życie 23 maja 2023 roku na podstawie umowy nr DZP.381.093.2022.UGU na „Kompleksową organizację wyjazdów zagranicznych – rezerwację, sprzedaż i dostawę według bieżących potrzeb biletów lotniczych, kolejowych, autobusowych i promowych oraz usługę wizowania paszportów”. Szczegółową procedurę zamawiania biletów oraz wszelkie niezbędne informacje można znaleźć na stronach:

Realizatorem umowy jest Biuro Rozliczeń Mobilności Międzynarodowych / Dział Współpracy z Zagranicą: brmm@us.edu.pl.

W celu usprawnienia procedury zakupu biletu należy zastosować schemat komunikacji ustalony z biurem podróży, a także wskazać, czy dana podróż jest elastyczna – tzn. czy istnieje możliwość wyjazdu/powrotu dzień wcześniej/później. Z informacji uzyskanych z biura podróży wynika, że cena takiego biletu może znacząco różnić się, a przez to obniżyć koszt całej podróży.

Kontakt z biurem podróży

Usługa będzie realizowana przez WHYNOTTRAVEL ZAŁOGA NASTERNAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA (ul. Kielnarowa 108A, 36-020 Tyczyn) i podwykonawców.

Do obsługi umowy zapewniono dwie niezależne linie telefoniczne:

  1. +48 172306834;
  2. +48 172306830.

Zapewniono także linię help desk: +48 570 055 600 działającą całodobowo, także poza godzinami pracy biura. Zapytania należy kierować na adres e-mail: us@whynottravel.pl.

widok z góry centrum miasta i sieć połączeń drogowych Fot. Denys Nevozhai | Unsplash.com

return to top