Event date | 05.02.2025 r. |
Form of training, place | online platform MS Teams |
Duration of the event | 10:00 p.m. – 1:00 p.m. CET |
Participants | university staff, non-academic, academic staff |
Thematic category | webinar, training |
Transform4Europe Alliance invites to participate in Professional Development online training (webinars) to develop the competencies of T4EU universities academic and non-academic employees. The training sessions will take place in January and February. The webinars will be held in English.
As part of the Transform4Europe project, training will be organized titled: The significance of integrating the SDGs into curricula: A practical example through a service-learning project methodology
Lecturer: Senior Lecturer Asunción Menargues Marcilla (University of Alicante).
The economic development model based on the massive exploitation of natural resources to satisfy our consumption habits has led to an unsustainable model that is not aligned with the 2030 Agenda. Under this scenario, we propose a webinar that shows an example of integrating the SDGs using a service-learning project methodology.
Planowana data wydarzenia | 05.02.2025 r. |
Forma szkolenia, miejsce | online platforma MS Teams |
czas trwania | 10:00 – 13:00 CET |
Uczestnicy szkolenia | kadra uczelni, nauczyciele akademiccy, pracownicy niebędący nauczycielami |
Kategoria tematyczna | wykłady, webinar, szkolenia |
Transform4Europe Alliance zaprasza do udziału w szkoleniach online dotyczących rozwoju zawodowego (webinaria), których celem jest rozwój kompetencji pracowników akademickich i nieakademickich uniwersytetów T4EU. Szkolenia będą odbywać się od stycznia do lutego. Webinaria będą prowadzone w języku angielskim.
Prowadzący: Asunción Menargues Marcilla – starszy wykładowca (University of Alicante).
W ramach projektu Transform4Erope organizowane będzie szkolenie pn.: Znaczenie włączenia celów zrównoważonego rozwoju do programów nauczania: praktyczny przykład poprzez metodologię projektu uczenia się przez usługi.
Model rozwoju gospodarczego oparty na masowej eksploatacji zasobów naturalnych w celu zaspokojenia naszych nawyków konsumpcyjnych doprowadził do modelu niezrównoważonego, który nie jest zgodny z Agendą 2030. W ramach tego scenariusza proponujemy seminarium internetowe, które pokazuje przykład integracji celów zrównoważonego rozwoju przy użyciu metodologii projektu uczenia się przez usługi.