Przejdź do treści

Uniwersytet Śląski w Katowicach

search Intranet
pracownik
Logo Europejskie Miasto Nauki Katowice 2024

T4EU webinar | Why active learning?

19.12.2024 - 10:59 aktualizacja 19.12.2024 - 11:03
Redakcja: Marzena Ponicka

Event date 21.01.2025 r.
Form of training, place online platform MS Teams
Duration of the event 11:00 p.m. – 1:00 p.m. CET
Participants university staff, non-academic, academic staff
Thematic category webinar, training

 

Transform4Europe Alliance invites to participate in Professional Development online training (webinars) to develop the competencies of T4EU universities academic and non-academic employees. The training sessions will take place in January and February. The webinars will be held in English.

As part of the Transform4Europe project, training will be organized titled: Why active learning?

Lecturer: Assistant Professor Joana Mata Pereira  (Católica Lisbon School of Business & Economics).

In this workshop, we will have the opportunity to discuss how and why we might include some active learning practices into our teaching.

img

Planowana data wydarzenia 21.01.2025 r.
Forma szkolenia, miejsce online platforma MS Teams
czas trwania 11:00 – 13:00 CET
Uczestnicy szkolenia kadra uczelni, nauczyciele akademiccy, pracownicy niebędący nauczycielami
Kategoria tematyczna wykłady, webinar, szkolenia

 

Transform4Europe Alliance zaprasza do udziału w szkoleniach online dotyczących rozwoju zawodowego (webinaria), których celem jest rozwój kompetencji pracowników akademickich i nieakademickich uniwersytetów T4EU. Szkolenia będą odbywać się od stycznia do lutego. Webinaria będą prowadzone w języku angielskim.

Prowadzący: Joana Mata Pereira – adiunkt (Católica Lisbon School of Business & Economics)

W ramach projektu Transform4Erope organizowane będzie szkolenie pn.: Dlaczego praktyki aktywnego uczenia się?

Podczas tych warsztatów uczestnicy będą mieli okazję przedyskutować kwestię wprowadzania praktyk aktywnego uczenia się w proces nauczania. W trakcie webinarium uczestnicy zastanowią się dlaczego można włączać pewne praktyki uczenia się w codziennym nauczaniu.

img
return to top