Procedura odwołania/rezygnacji z przyjazdu z zagranicy lub przesunięcia terminu przyjazdu w związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną
- W przypadku odwołania/rezygnacji z przyjazdu z zagranicy lub przesunięcia terminu przyjazdu należy o tym poinformować mailowo Dział Współpracy z Zagranicą – Biuro Rozliczeń Mobilności Międzynarodowych na adres mailowy: aleksandra.rusecka@us.edu.pl .
W przypadku przyjazdu finansowanego z projektu należy poinformować o tym również kierownika projektu, który powinien sprawdzić zapisy na ten temat w danym projekcie.
- W przypadku odwołania/rezygnacji z przyjazdu z zagranicy lub przesunięcia terminu przyjazdu:
- na który został już zakupiony bilet lotniczy, kolejowy, autobusowy w biurze podróży Travelbank, należy skontaktować się mailowo z biurem Travelbank: us@travelbank.com.pl (w tytule maila: UNIWERSYTET ŚLĄSKI), które udzieli informacji o procedurze anulowania biletu i ewentualnych możliwościach uzyskania zwrotu poniesionych kosztów (w zależności od rodzaju biletu) lub o procedurze zmiany przebukowania biletu na inny termin i związanych z tym kosztach. Należy zachować całą korespondencję mailową w tej sprawie w celu udokumentowania zaistniałej sytuacji i podjętych starań o odzyskanie poniesionych kosztów.
- na który została już zrobiona rezerwacja noclegów w obiektach UŚ, należy niezwłocznie odwołać rezerwację pokoi gościnnych w domu asystenta lub ośrodku dydaktycznym.
- na który została już zrobiona rezerwacja w hotelu (poza obiektami UŚ), należy niezwłocznie odwołać rezerwację w hotelu.
- W przypadku braku możliwości uzyskania zwrotu poniesionych wcześniej kosztów, należy niezwłocznie przekazać do Działu Współpracy z Zagranicą – Biura Rozliczeń Mobilności Międzynarodowych całą dokumentacją podjętych starań w celu odzyskania poniesionych wcześniej kosztów związanych z przyjazdem z zagranicy.
Dział Współpracy z Zagranicą