W sobotę 1 września 2018 roku podczas XXIV gali Regionalnej Izby Przemysłowo-Handlowej w Gliwicach po raz dziewiąty rozstrzygnięto konkurs „Marka-Śląskie”, którego celem jest promowanie najlepszych przedsiębiorstw, instytucji, organizacji, samorządów czy przedsięwzięć, które swój sukces osiągnęły nie tylko dzięki dobrej koniunkturze i ciężkiej pracy, ale także w oparciu o wyrafinowany marketing i planowane budowanie marki.
Spośród zgłoszonych wniosków kapituła konkursu wyłoniła: nominowanych, wyróżnionych i nagrodzonych, a laureatów uhonorowano w 14 kategoriach. W konkursie doceniona została m.in. spółka celowa Uniwersytetu Śląskiego – SPIN-US. Jako aktywny i przedsiębiorczy podmiot, który przyczynia się do tworzenia rozpoznawalnej marki Śląska znalazła się w gronie wyróżnionych w kategorii nauka.
Statuetka – wyróżnienie w konkursie „Marka-Śląskie”, fot. SPIN-US
Nagroda „Marka-Śląskie” mają przyczynić się do budowania pozytywnego wizerunku województwa i tożsamości regionalnej.
Pełną listę laureatów konkursu opublikował „Dziennik Zachodni”, szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.slaskie.pl.
Materiał filmowy nt. spółki celowej Uniwersytetu Śląskiego –SPIN-US