Przejdź do treści

Uniwersytet Śląski w Katowicach

search Intranet
pracownik
Logo Europejskie Miasto Nauki Katowice 2024

Dodatkowe spotkanie informacyjne z zakresu nowych przepisów archiwalno-kancelaryjnych w UŚ

18.02.2022 - 12:13 aktualizacja 18.02.2022 - 14:26
Redakcja: Marzena Ponicka
Rozpoczyna się rejestracja uczestników na dodatkowe spotkanie informacyjne z zakresu nowych przepisów archiwalno-kancelaryjnych organizowane przez Archiwum Uniwersytetu Śląskiego i Kancelarie Ogólną. Nowe normatywy, czyli Instrukcja kancelaryjna, Jednolity rzeczowy wykaz akt oraz Instrukcja archiwalna, które obowiązują od 3 stycznia 2022 roku związane są z procesem wdrażania na Uczelni Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją. Podczas spotkania przedstawione zostaną reguły postępowania z dokumentacją i omówione zasady obiegu dokumentów i prowadzenia spraw obowiązujące Wszystkich Pracowników Uczelni.

Z uwagi na trwający okres pandemii, spotkanie odbędzie się w formie zdalnej, za pośrednictwem MS Teams.
Dodatkowe spotkanie dla pracowników zaplanowane jest na dzień 11 marca 2022 r.

Program

8:30-8:35 Powitanie uczestników

8:35-11:30 Prezentacje prelegentów:

mgr inż. Karina Spytkowska – Kierownik Kancelarii Ogólnej,

mgr Anna Bieniek – Kierownik Archiwum Uniwersytetu Śląskiego.

11:20-11:50 Sesja pytań i odpowiedzi

11:50-12:00 Podsumowanie

link do rejestracji na spotkanie: https://formularze.us.edu.pl/form/index/2917

Uwaga!
Rejestracja na spotkanie będzie możliwa do dnia 9 marca do godz. 15:00. Obowiązuje limit miejsc.

img
return to top