Przejdź do treści

Uniwersytet Śląski w Katowicach

search Intranet
pracownik
Logo Europejskie Miasto Nauki Katowice 2024

Bazy wiedzy UŚ

Baza wiedzy SAP

Zamieszczone tu treści mają za zadanie pomóc pracownikom w codziennej pracy ze Zintegrowanym Informatycznym Systemem Wspomagania Zarządzania Uczelnią (program SAP). Aktualności z kolei stanowią serię komunikatów dotyczących wdrażanych funkcjonalności, terminów wykonywania różnorodnych zadań w systemie czy działania poszczególnych modułów systemu.
img

Procedura realizacji dostaw i usług

Plan Zamówień Publicznych tworzony jest każdego roku na podstawie wartości zakupów zaplanowanych przez wydziały i inne jednostki Uniwersytetu Śląskiego. w materiale znajduję się opis przebiegu realizacji zamówienia publicznego, plan zamówień publicznych, harmonogram realizacji dostaw i usług oraz inne analizy i wymagania niezbędne w realizacji umów długoterminowych.
img

Pozostałe procedury i obieg dokumentów

Na tej podstronie znajdują się treści podzielone na 9 obszarów tematycznych. Klikając w nie, można znaleźć ważne informacje dotyczące funkcjonowania Uczelni danym obszarze, w tym działów merytorycznych zajmujących się opisywanymi kwestiami. Ponadto zamieszczono tam odpowiednie akty prawne, istniejące umowy, instrukcje, procedury, prezentacje czy dane kontaktowe działów i pracowników.
img

Równe traktowanie - sekcja informacyjna

W celu realizacji deklaracji: Uniwersytet Śląski – Wspólnoty Równych i Różnorodnych, a także wartości wyrażonych w § 4 Statutu Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, przyjmujemy Zasady Równości i Różnorodności, zgodnie z którymi opracowane i rozwijane będą szczegółowe programy działań. w materiale znajduje się m.in.: sekcja wsparcia określająca miejsce, gdzie można szukać wsparcia w przeciwdziałaniu mobbingowi, w przeciwdziałania molestowaniu seksualnemu, w zgłaszaniu naruszeń.
img
return to top