Posiedzenie Komisji ds. kształcenia i studentów - 17 czerwca 2024 r.
Posiedzenie Komisji ds. kształcenia i studentów odbędzie się w czwartek 17 czerwca 2024 r. o godz. 10.00 w sali 1.20 w budynku Rektoratu Uniwersytetu Śląskiego.
Planowany porządek posiedzenia:
- Komunikaty Prorektorki ds. kształcenia i studentów.
 - Opinia do projektu uchwały w sprawie warunków i trybu rekrutacji na I rok studiów w Uniwersytecie Śląskim w roku akademickim 2025/2026.
 - Opinie do wniosków w sprawie modyfikacji programów studiów dla cyklu dydaktycznego 2024/2025:
- filologia klasyczna – studia stacjonarne I stopnia
 - informacja naukowa i bibliotekoznawstwo – studia stacjonarne i niestacjonarne I stopnia
 - geografia – studia stacjonarne I stopnia
 - geologia – studia stacjonarne I stopnia
 - geologia stosowana – studia stacjonarne I stopnia
 - bezpieczeństwo narodowe i międzynarodowe – studia stacjonarne i niestacjonarne I stopnia
 - międzynarodowe studia nauk politycznych i dyplomacji – studia stacjonarne I stopnia
 - międzynarodowe studia nauk politycznych i dyplomacji – studia stacjonarne II stopnia (w języku polskim oraz w języku angielskim)
 - chemia – studia stacjonarne II stopnia
 - technologia chemiczna – studia stacjonarne I stopnia
 - informatyka – studia stacjonarne i niestacjonarne I stopnia
 - matematyka – studia stacjonarne I stopnia
 - matematyka – studia stacjonarne i niestacjonarne II stopnia
 - administracja – studia stacjonarne i niestacjonarne I stopnia
 - administracja – studia stacjonarne i niestacjonarne II stopnia
 - przedsiębiorczość – studia stacjonarne I stopnia
 - edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych – studia stacjonarne I stopnia
 - grafika – studia stacjonarne jednolite magisterskie
 
 - Opinie do wniosków w sprawie modyfikacji programów studiów od cyklu dydaktycznego 2023/2024:
 - Opinie do wniosków w sprawie modyfikacji programów studiów od cyklu dydaktycznego 2025/2026:
 - Uchwała Senatu UŚ w sprawie ujednolicenia w programach studiów opisów modułów z Ogólnoakademickiej Oferty Dydaktycznej.
 - Wolne wnioski.
 
